Elän avoliitossa mieheni kanssa. Olemme seurustelleet noin puolitoista vuotta ja alkuhuumaa riitti melko pitkälle saakka. Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen mieheni petti minua ex-vaimonsa kanssa. Erosimme pariksi kuukaudeksi, mutta hän osoitti katuvansa tekoa todella paljon ja otin hänet takaisin.
Nyt hän on kesän jälkeen alkanut käyttäytyä todella omituisesti. Tuntuu siltä, kuin hän yrittäisi viettää mahdollisimman vähän aikaa kanssani. Päivät menee töissä, sen jälkeen salilla tai lenkillä kavereiden kanssa ja illalla lähipubissa. Olen kuitenkin varma, ettei hänellä ole ketään toista.
Olen yrittänyt monet kerrat jutella näistä asioista hänen kanssan, mutta aina hän vain vetäytyy kuoreensa ja menee aivan hiljaiseksi. Tai sitten alkaa mököttää. Hän saattaa myös kritisoida minua siitä, että olen epäsosiaalinen ja minun pitäisi tavata ystäviäni useammin. Olen kuitenkin mielestäni samalla tavalla "perussosiaalinen" kuten muutkin. Tapaan ystäviäni monet kerrat viikon aikana, mutta mieheni ei voi ymmärtää tätä, sillä hän taas viettää kaiken aikansa ystäviensä kanssa.
Rakastan miestäni aivan valtavasti ja haluaisin saada välimme kuntoon. Sovimme todella hyvin yhteen ja yhteiset tuttavamme pitävät meitä suorastaan ihannepariskuntana. Hän osaa olla myös todella hellä ja rakastava, mutta se ei ole tullut esiin nyt viime aikoina. Eikö häntä vain enää kiinnosta vai missä on vika?
Eikö miestäni enää kiinnosta?
tossun alla
2
207
Vastaukset
- kjdflksjdlf
Jospas koitat luoda ongelmaa sinne missä sitä ei ole. Nimittäin minusta tuntuu että pelkosi saa otteen tuossa jutussa, pelko siitä että entä jos hänellä on taas joku toinen. Ja siksi miehesi sitten kommentoi, että tee sinäkin jotain muuta ettet vaan jauha noita jo menneitä asioita.
- hohhoijaa
Se on kyl hyvä et sovit hyvin yhteen miehen kanssa joka on pettänyt sua. Ei varman petä enään ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3475785- 775223
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483648
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1583356Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky403102- 432259
- 492185