Stewart Pattison:
http://munkuvat.net/dm-EUY4.jpg
dazu:
http://munkuvat.net/dm-K8TB.jpg
Hehän ovat kuin kaksi marjaa
13
67
Vastaukset
- DingGong
Paitsi että tuo alempi ei ole dazua nähnytkään. Miks kaikki luulee tuon olevan dazun kuva?
- sxth ei rek
ol_io kirjoitti:
No ei kaikki sentäs luule. Mäkään en luule. Tiedetään kyllä, ettei se ole Dazun kuva. :-)
Mutta miksi tämä dazu-Z laittaa tuota kuvaa? On tainnut postittaa sitä koko ajan. Outoa vähän, mut mitäpä täällä ei olisi nähty. Mullakin on koko ajan kyssäri pään päällä :P
- c'babe
sxth ei rek kirjoitti:
Mutta miksi tämä dazu-Z laittaa tuota kuvaa? On tainnut postittaa sitä koko ajan. Outoa vähän, mut mitäpä täällä ei olisi nähty. Mullakin on koko ajan kyssäri pään päällä :P
Varmaan anzzy on sanonut niin.
- sxth. ei rek.
c'babe kirjoitti:
Varmaan anzzy on sanonut niin.
Ai laittanut nuo kuvat? Itse laitoit. Nyt voit kertoa miksi! :)
- KoppavaHoro.
sxth. ei rek. kirjoitti:
Ai laittanut nuo kuvat? Itse laitoit. Nyt voit kertoa miksi! :)
Ei vaan sanonut että siinä on dazu. Enkä mä tehnyt aloitusta mister.
sxth ei rek kirjoitti:
Paha mun on tietää miksi joku haluaa jotain mielikuvaa asioista viljellä? Joko tosissaan uskoo olevansa oikeassa tai sitten ilkeyttään tai ihmisiä naruttaakseen? Vaikee sanoa ihmisten aivoituksista ja syistä aina. :-)
Miksi mitäkin tekee. Joku mutu nyt voi olla, mut eihän se aina oikeaa mutua ole. Niin kun itsekin varmaan tiedät. Syitä on monenmoisia, sellaisiakin mitkä ei aina tule mieleen.
- zisel
Ei ole kummassakaan kuvassa oikeat henkilöt. Ylemmässä ei ole Stewart Pattison ja alemmassa ei ole dazu.
- sxth. ei rek.
Mites saatais tuo dazu-z uskomaan? Onko yhtään ideaa. Mulla on vähissä :\
- zisel
sxth. ei rek. kirjoitti:
Mites saatais tuo dazu-z uskomaan? Onko yhtään ideaa. Mulla on vähissä :\
Jaa-a, voisit vaikka aluks keksiä oman nimimerkin feikki :)
- sxth. ei rek.
zisel kirjoitti:
Jaa-a, voisit vaikka aluks keksiä oman nimimerkin feikki :)
Ilman muuta. Voitais tarjota sille vähän kyytiä ;)
- Lue ziselin
sxth. ei rek. kirjoitti:
Ilman muuta. Voitais tarjota sille vähän kyytiä ;)
vastaus sulle tarkemmin
- sxth. ei rek.
Lue ziselin kirjoitti:
vastaus sulle tarkemmin
Ööh.. ei kun olen menossa nukkumaa. Ei se niin vakavaa. Onneksi olit tarkkana :P Ihme kun erotit itsesi minusta. Tuliko sulle kauhia ahtaan paikan kammo ja paniikkireaktio? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697