Eli ostin tänään ipod shufflen ja nyt kun pistän sen usb johon kiinni koneeseen ja iTunes ladattu ja avautuu se iTunes automaattisesti niin sitten siinä lukee vain
iPod:
Nimi:
Tallenustila: -
Ohjelmistoversio:
Sarjanumero:
Ja alempana
Versio.
päivitykset yms tehdasasetus palautus napikkeet.
Ja se pahin on kun avaan sen tulee error; "itunes on havainnut ipodin, jonka ohjelmisto vaikuttaa vioittuneelta. Ipodin ohjelmisto on ehkä palautettava ennen kuin sitä voidaan käyttää itunesin kanssa. Voit myös yrittää irrottaa ipodin ja liittää sen uudelleen. ``
Mitä helvettiä oikeesti? Vasta ostettu uus laite ja heti herjaa jotain vikaa?!!?
Enkä edes löydä tuolta iTunesista mistään kohtaa mistä voisi siirtää koneelta tohon musiikkia? missä on tuolla iTunesissa? voisiko joku jeesata mua apua!
Tarviin apua shufflen kanssa!!!
apuatarvitsevaipod
1
112
Vastaukset
- APAloittajaAP
Lisäisin vielä, että se sivu mikä siihen tulee kun menee Laitteet = iPod niin siellä ylhäällä ei lue muutakun yhteenveto. normaalisithan siellä pitäisi olla vissiikin enemmän niitä palkkeja?!
T:AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747