vielä täällä? Mua ei nukuta yhtään enkä keksi mitään muutakaan tekemistä. Naapurit alkoi luukuttaa, kohta tulee varmaan taas ambulanssi.. jee.
Oletteko
15
52
Vastaukset
- zisel ei rek
Täällä ollaan.
- zisel
Sä sitten vetäsit herneet nenään? :D
- zisel ei rek
zisel kirjoitti:
Sä sitten vetäsit herneet nenään? :D
? Miten niin? En kyllä vetäissyt
- zisel
zisel ei rek kirjoitti:
? Miten niin? En kyllä vetäissyt
Mä velotan 100e/min esiintymisestä minuna joten alahan kaivaa kuvetta.
- tosi..typy.
zisel kirjoitti:
Mä velotan 100e/min esiintymisestä minuna joten alahan kaivaa kuvetta.
Joisit kuitenkin ne, joten vaihdan...
- zisel
tosi..typy. kirjoitti:
Joisit kuitenkin ne, joten vaihdan...
En juo, vaihda mieluummin takas ziseliin.
- .
zisel kirjoitti:
En juo, vaihda mieluummin takas ziseliin.
Kuka olen?
- zisel
. kirjoitti:
Kuka olen?
Sä olet "nick-predator".
- .
zisel kirjoitti:
Sä olet "nick-predator".
En ole.
'
Kuka olen? - zisel
. kirjoitti:
En ole.
'
Kuka olen?Mun mielestä toi olis ollut loistava. Nick = miehen nimi ja samalla tarkottaa nimimerkkiä. Predator olis ollut sukunimi joka tarkottaa saalistajaa. Aika vaikuttava hahmo, mieti uudestaan :)
- voin olla
zisel kirjoitti:
Mun mielestä toi olis ollut loistava. Nick = miehen nimi ja samalla tarkottaa nimimerkkiä. Predator olis ollut sukunimi joka tarkottaa saalistajaa. Aika vaikuttava hahmo, mieti uudestaan :)
dick monitor
- zisel
voin olla kirjoitti:
dick monitor
Ei se ole niin hyvä kuin toi mun ehdotus mutta dikki on aina dikki :)
Oisko sulla ratkaisu mun pulmaan? - jep.
zisel kirjoitti:
Ei se ole niin hyvä kuin toi mun ehdotus mutta dikki on aina dikki :)
Oisko sulla ratkaisu mun pulmaan?linkitä äänite itsestäsi
- zisel
jep. kirjoitti:
linkitä äänite itsestäsi
Kun mun ongelma koskee juuri sitä. Mun koneessa on adobe flash 11, ja mun pelit toimii adobe flash 10.1:llä.
Joudun siis poistaa flashin uudemman version aina kun haluan pelata mun pelejä. Nyt flashin uusin versio on taas poistettu mutten saa versiota 11 enää takas kuten ennen. En voi katsella youtube-videoita eikä se vocaroocaan toimi jonka kautta voi lähettää ääniviestejä. Koitan käynnistää koneen uudestaan.
- zisel
Halleluja, sain sen flashin toimii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261