ala-arvoiset Citymarketin kengät

eljii

Ainakin DLS -merkkiset "kengät" ala-arvoisia, pari viikkoa kestivät. Korko olikin ontto niin ohutta kumia että hiekotussepelillä kävely puhkaisi kumin. Märällä kelillä kannan ontelot sitten "pumppasivat" vettä sukkiin. Ällöttäviä "näköispainoksia" kehtaavat myydä

14

3014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M'

      Halvalla ei saa laatua. Cittarin halpistuotteita en ottaisi edes ilmaiseksi. Yhdet hyvät laadukkaat kävelylenkkarit olen sentään sieltä ostanut. Ne ovat laadukkaat Kuoma-merkkiset suomalaiset.

      Neuleetkin on Cittarissa kaikki 100 % akryylia, jollaisia en koskaan osta. Ihan skeidaa.

      • ei kannata.

        Näin on ja ne trikoopaidat... Vaikka olis nätti malli ja väri, niin pesussa se menee ihan plaah. Ei kannata tuhlata vähiä rahoja cittarin halpamerkkeihin.


    • Minulla kaksissa kengissä on korko kulunut onteloihin asti

      Ensimmäisissä korko kului paljosta kävelemisestä niin että kannan ontelot alkoivat kerätä kivasti kiliseviä sepelinmuruja. Ei muuta haittaa

      Citymarketin DLS-kengissä sam ilmiö mutta nuo sepelinmurut puhkaisivat tiensä sukkia kuluttamaan ja kantapäätä pistelemään. Tosi roskalaatua

      • Andiamo-laatuako?

        Huinoimmat kengät ostan aina andiamosta. Nehän kestää pari viikkoa ja kantalappu on kulunut puhki. Eräät syyssaappat (vedenpitävät!) Kastuivat kerran (kävelin vain kostealla asfaltilla, en vesilätäköissä.) Ja pohja oli irti. Palautukseen menivät nuo kengät, mutten kyllä cittarinkaan kenkien nimeen menisi vannomaan. Parhaimpia kenkiä lienevät clickistä, jos ei ihan oikeita manoloita lasketa?


      • Laatutietoinen *
        Andiamo-laatuako? kirjoitti:

        Huinoimmat kengät ostan aina andiamosta. Nehän kestää pari viikkoa ja kantalappu on kulunut puhki. Eräät syyssaappat (vedenpitävät!) Kastuivat kerran (kävelin vain kostealla asfaltilla, en vesilätäköissä.) Ja pohja oli irti. Palautukseen menivät nuo kengät, mutten kyllä cittarinkaan kenkien nimeen menisi vannomaan. Parhaimpia kenkiä lienevät clickistä, jos ei ihan oikeita manoloita lasketa?

        Andiamo myy paljon eri merkkejä ja Click myös. Molemmista löytyy varmaankin laadukkaita merkkejä , mutta myös sitä halpiskamaa, joten kattokaa peiliin vaan. Ostakaa laatua, niin ei tartte parkuu hajonneita kenkiä. Ei oo iso säästö ostaa halpiskengät, jos pitää kohta osta uudet. Korkolaput nyt kaikissa kannattaa vaihtaa pikapikaa suutarilla, koska korkkareiden muoviset laput on jopa vaarallisen liukkaat talvikelillä.


      • eljii

        parina ekana käyttöviikkona jäi myöskin tunne, että noissa Citymarketin DLS "kengissä" päällys oli ommeltu jotenkin alkeellisesti niin että vähäinenkin roiskevesi tunki ompeleista sisään

        näin siis märällä kelillä ennenkuin puhjennut kanta oikein todenteolla alkoi pumpata vettä sukkiin.


      • Kengät kelin mukaan
        eljii kirjoitti:

        parina ekana käyttöviikkona jäi myöskin tunne, että noissa Citymarketin DLS "kengissä" päällys oli ommeltu jotenkin alkeellisesti niin että vähäinenkin roiskevesi tunki ompeleista sisään

        näin siis märällä kelillä ennenkuin puhjennut kanta oikein todenteolla alkoi pumpata vettä sukkiin.

        Huomioikaa vuodenaikojen vaihtelut. Moni kulkee kesäkengissä ympäri vuoden. Ei ne kesäkengät ole tarkoitettu Suomen sade- tai talvikeleihin, vaikka niitä myynnissä onkin.


      • kenkää
        Laatutietoinen * kirjoitti:

        Andiamo myy paljon eri merkkejä ja Click myös. Molemmista löytyy varmaankin laadukkaita merkkejä , mutta myös sitä halpiskamaa, joten kattokaa peiliin vaan. Ostakaa laatua, niin ei tartte parkuu hajonneita kenkiä. Ei oo iso säästö ostaa halpiskengät, jos pitää kohta osta uudet. Korkolaput nyt kaikissa kannattaa vaihtaa pikapikaa suutarilla, koska korkkareiden muoviset laput on jopa vaarallisen liukkaat talvikelillä.

        Korkolaput kannattaa vaihtaa heti myös sen takia, että ne alkuperäiset ovat niin huonot. Kuluvat puhki/ irtoavat todella nopeasti. Eli korkkareita ostaessa laske hintaan mukaan 15 euroa suutarilaskua. Ajatelkaapas miten naurettavaa. Andiamot, Seppälät ym. oikein kehottavat tekemään näin. Sama kuin uutta autoa ostaessasi joutuisit vaihtamaan heti renkaat, koska "ne on tehtaan. Ne on huonot".

        Mitä tulee cittarin ym. markettien kenkiin, ne ovat aivan susirumia sämpylöitä, joita en laadunkaan perusteella ottaisi edes ilmaiseksi.


    • lespo

      ette ole vaihtanut viikkoon kalsareita

    • voiton maksimointia

      Taitaa olla levinnyt sama voiton maksimointi kenkiinkin, joka on ollut jo kodinkoneissa vuosia. Kestävät juuri ja juuri sen aikaa, että takuuaika loppuu ja sitten hajoavat. Eipä kävele samoilla kengillä kahta kesää, kun ennen saattoivat kestää pienellä hoidolla vuosia ja taas vuosia.

    • DLS-nilkkurit :(

      DLS-nilkkurit jalassa, oikean kengän sauma purkautuu jo eikä ole kuin tänä syksynä pidetty ja ajan pyörällä matkat :(

    • patesc
    • Ärsytetty

      DLS talvikengät cittarista ostettu n.vuosi sitten ja kannat auki liimauksesta sekä taitos kohdassa ratkeamat ,ei ikinä enää tuon merkkisiä,kalliit kengät ja nyt hajalla.

    • 2+9

      Pari vuotta sitten ostin n. 26 € maksavat kesäkengät cittarista. Ne pohjat murtui päkiän kohdalta n. parissa viikossa. Enkä edes kävellyt niillä kovin paljoa. Nyt syksyllä ihan huvikseen kokeilin joitakin syys/talvikenkiä, osa ei mennyt jalkaan ollenkaan, oli niin kumman muotoiset ja osa oli niin kovia ja epämiellyttäviä, että oli pakko ottaa heti pois jalasta. Kuka noita kenkiä oikein ostaa? Oli siellä muutamat Aaltosetkin, mutta aika "mummo"malliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe