Kävimme Espoon Ikeassa ja luonnollisesti tarkastimme tuon asikkaidenkäsittelylaitoksen kahvilatarjonna.
Omenapiirakka:
Yllättävän hyvä, vaikka ulkonäkö hiukan epäilyttikin. Maku on, mutta paistamisessa on ollut hiukan kiire ja omenat ovat jokseekin puolikypsiä, vaikka pohja onkin kypsä. Kuitenkaan piirakasta ei nouse mieleen mitään erityisempää kehumista, joskaan moitteetkaan eivät ole merkittävät. Lautaselle valmiiksi annosteltu vaniljakastike ei yllättäen ole jähmettynyt tai kuorettunut ja maultaankin se on hyvää.
Sinänsä kuvaavaa jos piirakan lisukkeena oleva kastike on kuitenkin annoksen merkittävin osa.
Kanelikierrepulla (Liskon osuus arvostelusta):
perushyvää. Vähän raakaa sisältä. Koomisen näköinen kuminen taikinapaakku jäi jäljelle. Hauska yksityiskohta. Arvosana 7 puoli.
Päivän pulla
8
70
Vastaukset
- 4D tähti
Höh, sieltä olisi saanut lihapulliakin puolukoiden kera.
Ja tulihan sellainen sohva ostettua, jonka alta on hyvä imuroida ?
En ole muuten vielä tullut käyneeksi Tampereen Ikeassa. - Jos joskus tulisi käytyä edes kahvilla :)- ~cissi~
Mä oon jo kolme kertaa käynyt syömässä pienen lihapulla-annoksen, mutta mukaan ei ole muuta tarttunut kuin kastikepusseja ja puolukkahilloa.
Hassua että nää pulla-avaukset ei tee nälkäisiksi, mutta annas olla kun Monte tulee kertomaan einespizzastaan... ~cissi~ kirjoitti:
Mä oon jo kolme kertaa käynyt syömässä pienen lihapulla-annoksen, mutta mukaan ei ole muuta tarttunut kuin kastikepusseja ja puolukkahilloa.
Hassua että nää pulla-avaukset ei tee nälkäisiksi, mutta annas olla kun Monte tulee kertomaan einespizzastaan...No jaa; vähän riippuu siitä mitä on tullut syötyä siihen mennessä :)
Nyt kun mulla on vasta takana aamutee ja vähän jogurttia, niin taidanpa keittää kahvit. - Tosin mun jääkaapissa ei ole kuin pullapitkon pää (ei ole kelvannut näköjään muksuille) ja joku keksi.
Teidän molempien kannattaisi mennä johonkin vieroitukseen, että pääsisitte eroon hiilarikoukusta.
- oi,
noilla kahdella on paljon pahempia ongelmia kuin yks hiilaririippuvuus.
oi, kirjoitti:
noilla kahdella on paljon pahempia ongelmia kuin yks hiilaririippuvuus.
Mun mielestä noilla on hykerryttävän hauska suhde.
- ~cissi~
Toivoo kuluttajapaneelia myös Runebergin tortuista ja laskiaispullista, että tietää mitä merkkiä pitää ostaa. Sesonki päällä jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050