Onko

y.b..

joku oikeasti niin hullu, että kuvittelee keskustelupalstoilla esiintyvän mustasukkaisuutta tai kateutta?

Oikeassa elämässä sitä varmasti on, mutta miettikääs nyt toisen kerran jos luulette sitä "täällä" olevan.

38

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-)

Jazuli uskoo, koska hän on tavoiteltu palstan kuningatar. Siksi hänen pitää valehdella asuvansa miehen kanssa, että ihailijat eivät piirittäisi hänen kotiaan yötä päivää.

• Aijjaa. Kiva kun kerroit mitä uskon ja ajattelen. :-) Tää tuli vähän yllätyksenä, koska en ole itseäni koskaan pitänyt noin mielenkiintoisena kun sinä pidät.

• ol_io kirjoitti:

Aijjaa. Kiva kun kerroit mitä uskon ja ajattelen. :-) Tää tuli vähän yllätyksenä, koska en ole itseäni koskaan pitänyt noin mielenkiintoisena kun sinä pidät.

Kyllähän miinuspeukut ja minusta alituinen uauhaminen sen paljastaa, että lätkässä ollaan ja pahasti. Kuka musta muuten jaksaisi alituiseen jauhaa, jos ei olis kauheesti lääpällään? ;-D

Näin mä nää tulkitsen, tavattomaksi mielenkiinnoksi mua kohtaan. Suorastaan passionilla.

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Kyllähän miinuspeukut ja minusta alituinen uauhaminen sen paljastaa, että lätkässä ollaan ja pahasti. Kuka musta muuten jaksaisi alituiseen jauhaa, jos ei olis kauheesti lääpällään? ;-D

Näin mä nää tulkitsen, tavattomaksi mielenkiinnoksi mua kohtaan. Suorastaan passionilla.

Huomattu on, että koet että sinusta ollaan mustasukkaisia. Uskotko mustasukkaisten olevan miehiä vai naisia?

• ;-) kirjoitti:

Huomattu on, että koet että sinusta ollaan mustasukkaisia. Uskotko mustasukkaisten olevan miehiä vai naisia?

En mä ihan aidon oikeasti ajattele, että joku voisi olla itselleen täysin tuntemattomasta palsta persoonasta mitenkään mustasukkainen. Siinä ei ole mitään järkeenkäyvää eikä järkevää perustetta olemassa, kuten jos ihmiset tuntisivat toisensa muutoinkin, kun palstan välityksellä.

Palstalla sinä näet ihmisestä vain hyvin vähän ja ehkä hyvin vähän todellisia puolia. Verraten johonkin elokuvaan tai sarjaan, jossa näyttelijöillä on roolit. Yhtä hyvin täällä voidaan olla roolissa ja rooliin verrattavissa. Jo pelkästään siksi, että palstan kautta ei välity asiat yhtä realistisesti, kun että nähdään kasvokkain. Puhutaan kasvokkain jne.

itseasiassa mä pidän idioottina ihmistä joka olis musta mustasukkainen palstan perusteella. Muutenkaan en erityisemmin välitä mustasukkaisista piirteistä ihmisessä. Ne on aika rasittavia ihmisiä kaiken kaikkiaan, omivat ja omistelevat. Puristavat muotit tiukkaan ympärille. Puistatus.

• niin?
        ol_io kirjoitti:

En mä ihan aidon oikeasti ajattele, että joku voisi olla itselleen täysin tuntemattomasta palsta persoonasta mitenkään mustasukkainen. Siinä ei ole mitään järkeenkäyvää eikä järkevää perustetta olemassa, kuten jos ihmiset tuntisivat toisensa muutoinkin, kun palstan välityksellä.

Palstalla sinä näet ihmisestä vain hyvin vähän ja ehkä hyvin vähän todellisia puolia. Verraten johonkin elokuvaan tai sarjaan, jossa näyttelijöillä on roolit. Yhtä hyvin täällä voidaan olla roolissa ja rooliin verrattavissa. Jo pelkästään siksi, että palstan kautta ei välity asiat yhtä realistisesti, kun että nähdään kasvokkain. Puhutaan kasvokkain jne.

itseasiassa mä pidän idioottina ihmistä joka olis musta mustasukkainen palstan perusteella. Muutenkaan en erityisemmin välitä mustasukkaisista piirteistä ihmisessä. Ne on aika rasittavia ihmisiä kaiken kaikkiaan, omivat ja omistelevat. Puristavat muotit tiukkaan ympärille. Puistatus.

Se mun megagalluppini sinusta poistettiin.

• ol_io kirjoitti:

Plus ei voi mitään, jos lukijat eivät osaa tulkita mun sarkasmiani tai leikkimielisyyttäni, kuten olen tarkoittanut. :-)

Kaikki ei vaan osaa. Mä jatkan silti edelleenkiin tyylilläni.

• niin? kirjoitti:

Se mun megagalluppini sinusta poistettiin.

Oisko mennyt sinne missä kyselyt ja gallupit on? Kysy ylläpidosta jos kiinnostaa.

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Äsken kuitenkin totesit, että sinuun ollaan lätkässä ja sinusta mustasukkaisia (toisessa ketjussa). Joten koet näin ja ongelmaksi sen, että olet suosittu palstan kuningatar.

• ;-) kirjoitti:

Äsken kuitenkin totesit, että sinuun ollaan lätkässä ja sinusta mustasukkaisia (toisessa ketjussa). Joten koet näin ja ongelmaksi sen, että olet suosittu palstan kuningatar.

Plus ei voi mitään, jos lukijat eivät osaa tulkita mun sarkasmiani tai leikkimielisyyttäni, kuten olen tarkoittanut. :-)

• ol_io kirjoitti:

Voihan olla, että osa ihmisistä ei ole koskaan törmännyt sellaiseen huumoriin. Jossa leikillisesti kehuskellaan itseä ja nostetaan itseä mukamas muiden ylle suusanallisesti elvistelemällä? Tai sitten osa ihmisistä ei myöskään pidä sellaista huumorina ollenkaan, joka toki kertoo jonkin virtapiirin olevan erimallia, kun niillä jotka ymmärtää. :-)

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Voihan olla, että osa ihmisistä ei ole koskaan törmännyt sellaiseen huumoriin. Jossa leikillisesti kehuskellaan itseä ja nostetaan itseä mukamas muiden ylle suusanallisesti elvistelemällä? Tai sitten osa ihmisistä ei myöskään pidä sellaista huumorina ollenkaan, joka toki kertoo jonkin virtapiirin olevan erimallia, kun niillä jotka ymmärtää. :-)

Ja joku toinen ei välttämättä ymmärrä sitä, että vaikka tietäisi toisen vitsailevan, voi silti vääntää asiasta, koska haluaa provosoida kirjoittajaa. Koska vitsissä totta toinen puoli, olet tosissasikin väittänyt, että sinun ja l..v:n "suhdetta" kadehditaan. Et näillä sanoilla täsmälleen, mutta kuitenkin.

• ;-) kirjoitti:

Ja joku toinen ei välttämättä ymmärrä sitä, että vaikka tietäisi toisen vitsailevan, voi silti vääntää asiasta, koska haluaa provosoida kirjoittajaa. Koska vitsissä totta toinen puoli, olet tosissasikin väittänyt, että sinun ja l..v:n "suhdetta" kadehditaan. Et näillä sanoilla täsmälleen, mutta kuitenkin.

Kyllä toikin paikkansa pitää. Mä yleensä otan ajatuksen tasolla noi asiat automaattisesti huomioon. Mutta mitä väliä, provoismista voi jatkaa loputtomiin puolin ja toisin. Kuten esittämistäkin ettei muka tajua. :-)

Koska vitsissä totta toinen puoli, olet tosissasikin väittänyt, että sinun ja l..v:n "suhdetta" kadehditaan.

Noh joku saattaa kadehtia melkein mitä vaan. Kuten joku sinkkuuteen pahasti kyllästynyt ihminen inhoaa ihmisiä, jotka hymyilee ja niillä on parisuhde jossa ne on onnellisia. Eikä mokomat osaa olla ja peitellä sitä. Oikeasti se on vain sen ongelma joka ei kestä sitä, että muilla on hauskaa ja hyvä olla. Ei niiden jotka voi hyvin.

• ol_io kirjoitti:

Kyllä toikin paikkansa pitää. Mä yleensä otan ajatuksen tasolla noi asiat automaattisesti huomioon. Mutta mitä väliä, provoismista voi jatkaa loputtomiin puolin ja toisin. Kuten esittämistäkin ettei muka tajua. :-)

Koska vitsissä totta toinen puoli, olet tosissasikin väittänyt, että sinun ja l..v:n "suhdetta" kadehditaan.

Noh joku saattaa kadehtia melkein mitä vaan. Kuten joku sinkkuuteen pahasti kyllästynyt ihminen inhoaa ihmisiä, jotka hymyilee ja niillä on parisuhde jossa ne on onnellisia. Eikä mokomat osaa olla ja peitellä sitä. Oikeasti se on vain sen ongelma joka ei kestä sitä, että muilla on hauskaa ja hyvä olla. Ei niiden jotka voi hyvin.

Eli niin hullulta kun se tuntuukin, joku voi kadehtia myös mua.

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Eli niin hullulta kun se tuntuukin, joku voi kadehtia myös mua.

Kyllä! Olet tämän nyt tuonut esille riittävän hyvin. Lopettakaamme keskustelu, ettei tule enempää toistoa.

• ;-) kirjoitti:

Kyllä! Olet tämän nyt tuonut esille riittävän hyvin. Lopettakaamme keskustelu, ettei tule enempää toistoa.

Eli ymmärsit? Hyvä. :-) Älä säkään jankuta aina samoista asioista.

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Eli ymmärsit? Hyvä. :-) Älä säkään jankuta aina samoista asioista.

Kyllä. Ol_iolle ollaan kateellisia! Muistakaa kaikki tämä! Jos et itse olekaan, niin kaikki muut kuitenkin ovat! Älkää epäilkö yhtään, hän on kahdehdittava!

• ;-) kirjoitti:

Kyllä. Ol_iolle ollaan kateellisia! Muistakaa kaikki tämä! Jos et itse olekaan, niin kaikki muut kuitenkin ovat! Älkää epäilkö yhtään, hän on kahdehdittava!

Sun propagandan levittäminen minusta on aika tyhmää. En tiedä miten hyvän kliimaksin sä siitä saat, mutta mä pidän sitä tyhmänä. Tai sitten sulta puuttuu kokonaan kyky jutella asioista kilpailematta aina sillä, että sinä saat sanoa niin kuin asiat oikeasti ovat. Heikko itsetunto?

• ;-)
        ol_io kirjoitti:

Sun propagandan levittäminen minusta on aika tyhmää. En tiedä miten hyvän kliimaksin sä siitä saat, mutta mä pidän sitä tyhmänä. Tai sitten sulta puuttuu kokonaan kyky jutella asioista kilpailematta aina sillä, että sinä saat sanoa niin kuin asiat oikeasti ovat. Heikko itsetunto?

Oho. Onko sulla kuukautiset vai mikä nyt on?

• ;-) kirjoitti:

Olen kyllästynyt suhun ja sun juttuihin.

• Hähä:D
        ;-) kirjoitti:

On sillä näköjään rättipäivät :D

• Hähä:D kirjoitti:

On sillä näköjään rättipäivät :D

Kaikestahan saa tekosyyn, jos ei syytä itsestään osaa löytää. Kuten vaikka toisen rättipäivistä, vaikka ei niitä oliskaan. Tottakai naisella on rättipäivät, jos ei omassa olemuksessan mitään tyhmää näe. Naisen vika aina, kun se ei hymyile kiltisti jokaiselle tyhmälle jutulle.

>:-(

• xena-183 ei kirj.

Ei varmaan muut kuin nämä relaxed_eyesit ja muut vakiopalstalaiset joilla ei ole mitään muuta elämässään kuin tämä keskustelupalstan irvikuva xD

• Kateus on inhimillistä ja missä on ihmisiä on kateuttakin.
      Kenties mustasukkaisuuttakin, siitä en ole yhtä varma.
      Ja boteista en tiedä ;)

• y.b..

Mutta eikö täällä kuitenkin ole vain kirjoituksia, vaikka toki niiden laatijat ovat ihmisiä.

• xena-183
        y.b.. kirjoitti:

Mutta eikö täällä kuitenkin ole vain kirjoituksia, vaikka toki niiden laatijat ovat ihmisiä.

Juuri niin; eivät ne kirjoitukset tänne itsestään tule, vaikka välillä niiden tasosta voisi toisin kuvitella. On mahdollista luoda mielikuvia ihmisistä, joita et tunne etkä ole koskaan nähnyt. - On aivan yhtä mahdollista tuntea kateutta heitä kohtaan.
        - Paljolti negatiivisen kirjoittelun takana on toki myös pelkkää oman pahan olon tunteen purkamista ensimmäiseen sopivaan kohteeseen.

Täällä negatiivisten tunteiden ilmaiseminen on paljon helpompaa ja anonyyminä myös sallittavampaa kuin IRL, mutta rajansa toki kaikella.

• ~cissi~

Täytyy olla aikamoinen pierupöksy, jos kuvittelee jonkun olevan oikeasti kateellinen jostain asiasta netissä.

• ~cissi~

Ei vaan minä uskon että täsmälleen samat tunteet täällä jyllää kuin muuallakin, ja jopa voimakkaampina, koska täällä on mahdollista heittäytyä infantiiliksi, hyvä kaima.

• ~cissi~ (real one)
        ~cissi~ kirjoitti:

Ei vaan minä uskon että täsmälleen samat tunteet täällä jyllää kuin muuallakin, ja jopa voimakkaampina, koska täällä on mahdollista heittäytyä infantiiliksi, hyvä kaima.

Aivan niin, relaxed_eyes.

Me kaikki olemme kateellisia suhteestasi...

• ~cissi~
        ~cissi~ (real one) kirjoitti:

Aivan niin, relaxed_eyes.

Me kaikki olemme kateellisia suhteestasi...

Mua ei kiinnosta mennä kenenkään henkilöön palstalla tossa mielessä. Hyvää voi puhua, joten mainitaan tässä relasta se, että jos henkilöllä on hyvä suhde ja haluaa siitä kertoa, arvostan sitä. Olkoon opiksi niille joilta semmoinen suhde puuttuu.

• y.b..
        ~cissi~ kirjoitti:

Mua ei kiinnosta mennä kenenkään henkilöön palstalla tossa mielessä. Hyvää voi puhua, joten mainitaan tässä relasta se, että jos henkilöllä on hyvä suhde ja haluaa siitä kertoa, arvostan sitä. Olkoon opiksi niille joilta semmoinen suhde puuttuu.

Miksi joku olisi kiinnostunut sinusta tai naisystävästäsi?

Etkö ymmärrä, että jos jatkuvasti tuputat suhdettasi keskustelupalstoille, niin ihmiset vähitellen kyllästyvät?

• y.b..
        ~cissi~ kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että ihmiset kyllästyvät vähitellen kun mainostat suhteesi ylivertaisuutta julkisella keskustelupalstalla?

• ~cissi~
        y.b.. kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että ihmiset kyllästyvät vähitellen kun mainostat suhteesi ylivertaisuutta julkisella keskustelupalstalla?

Jahah siellä alkaa jo ääni sortua kuin eilisellä vaalitenttitoimittajalla Soinin kanssa.

En ole rela. Käsittääkseni hän on aikuinen suomalainen mies, jolla on ilmeisesti onnellinen seksielämä. Sehän tässä mättää.

• Virtuaali Virtaset

En usko, että kukaan tuntemattomille voi kateellinen tai mustis olla, mutta jos palstarakas on jättänyt palstarakkaan, niin mikä ihme tuo. Voihan sitä rakastua virtuaali ihmiseen ja elää virtuaalielämää ihan samoin tuntein kuin livenä.

• y.b..

Tuo on kyllä totta ja ihan eri asia jos joku oikeasti tuntee jonkun kirjoittajan henkilökohtaisesti, on seurustellut tämän kanssa ja on mustis uudesta kumppanista.

Mutta suurimmaksi osaksi tälläkin palstalla esiintyvät ovat toisilleen tuntemattomia.

• zz........
      • ikäraja

Mä olen mustis mun kaikista homokavereista täällä, jumankekka että ottaa aivoon ja oon kateellinen kun vili on noiden vanhojen ukkojen mieleen ja mä jään jonossa aina viimeiseksi jollekin helvatan runontajalle tai sille vanhalle imelälle narsistille.

• ed

Joo, olisihan se ihme, jos täällä nää kaikki homot tuntisivat toisensa ja olisivat mustiksia toisistansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe