sellanen vihree pallo?
Miksi linkkeihin on tullut
18
<50
Vastaukset
Siksi, että sulla olis jotain kysyttävää. Klikkaa sitä palloa, niin näet mitä siellä sanotaan.
- tosi..typy.
Kas, meillä on sama nimmari :)
tosi..typy. kirjoitti:
Kas, meillä on sama nimmari :)
Härreguud! Niinpäs onkin, kas kun en heti huomannut, onpas muikea yhteensattuma.
http://www.youtube.com/watch?v=1yw1Tgj9-VU&feature=endscreen&NR=1
Se kertoo, että onko linkkiä turvallista aukaista. Pöpöjä kun voi saada melkein mistä vaan, mihin ne on helppoa kätkeä. Nimimerkillä kokemusta on. :-(- tosi..typy.
Se ei ainakaan sun linkin kohdalla pidä paikkaansa, sieltä tuli kauheaa musiikkia...
Näistä vastauskentistä puuttuu se "pistä rasti ruutuun jos haluat ilmotuksen s-postiisi"-kenttä.
Näköjän tällä on tehty joitain päivityksiä,tosi..typy kirjoitti:
Näistä vastauskentistä puuttuu se "pistä rasti ruutuun jos haluat ilmotuksen s-postiisi"-kenttä.
Näköjän tällä on tehty joitain päivityksiä,Niin on, mäkin olin jo klikata että en halua sähköpostiini viestiä, kun viestiini vastataan. Vanhan tapani mukaan. Mutta se kohta oli pois!
tosi..typy. kirjoitti:
Se ei ainakaan sun linkin kohdalla pidä paikkaansa, sieltä tuli kauheaa musiikkia...
Taisit ymmärtää jotain väärin. Niin pitkälle kehistys ei ole palstalla mennyt, että se varottaisi paskasta musiikista. paskan musiikin oppii tunnistamaan nimimerkistä helpommin. ;-)
Taino useinmiten tietyn nimimerkin linkeistä löytyy yleensä tietynlaista musiikkia, jolloin sitä alkaa karttamaan. Eli ei availe sen tyypin linkkejä. Tee säkin niin ja säästä itsees. :-)
Ilmainen neuvo eikä maksa siis mitään.ol_io kirjoitti:
Taisit ymmärtää jotain väärin. Niin pitkälle kehistys ei ole palstalla mennyt, että se varottaisi paskasta musiikista. paskan musiikin oppii tunnistamaan nimimerkistä helpommin. ;-)
Taino useinmiten tietyn nimimerkin linkeistä löytyy yleensä tietynlaista musiikkia, jolloin sitä alkaa karttamaan. Eli ei availe sen tyypin linkkejä. Tee säkin niin ja säästä itsees. :-)
Ilmainen neuvo eikä maksa siis mitään.tai sit jos on tunnistamisessa ongelmia, niin kuuntelee vaan omat linkkinsä ja jättää muut tyystin avaamatta. ;-) Sekin toimii mulla ainakin.
- jaa.
ol_io kirjoitti:
Ilmainen neuvo eikä maksa siis mitään.Luulin tosiaan että siinä olisi ollut myös roskamusiikin suodatin.
ol_io kirjoitti:
Niin on, mäkin olin jo klikata että en halua sähköpostiini viestiä, kun viestiini vastataan. Vanhan tapani mukaan. Mutta se kohta oli pois!
Eilen oli vaikea päästä sähköpostiin, ei meinannut millään aueta, se junnutti ja latas pitkään.
Huomasitko ongelmia postin puolella?- Sxthsense on
ol_io kirjoitti:
Niin on, mäkin olin jo klikata että en halua sähköpostiini viestiä, kun viestiini vastataan. Vanhan tapani mukaan. Mutta se kohta oli pois!
kehoittanut mua useaan otteeseen rekkaantumaan. Tänään sitten teen sen, mutta en keksi hyvää nimimerkkiä. Ehdotuksia?
jaa. kirjoitti:
Luulin tosiaan että siinä olisi ollut myös roskamusiikin suodatin.
No nyt ei enää tartte luulla, kun tiedät ettei ole. Opettele ajattelemaan positiivisemmin. :-)
tosi..typy kirjoitti:
Eilen oli vaikea päästä sähköpostiin, ei meinannut millään aueta, se junnutti ja latas pitkään.
Huomasitko ongelmia postin puolella?Mulla ei ole suomi24 sähköpostia lainkaan käytössä, mutta kuulemma sen kanssa on juuri tuollaisia ongelmia. Ei se kuulemma tänäänkään oiken tahtonut toimia.
Sxthsense on kirjoitti:
kehoittanut mua useaan otteeseen rekkaantumaan. Tänään sitten teen sen, mutta en keksi hyvää nimimerkkiä. Ehdotuksia?
Olen huono keksimään niccejä, vaikka mulla niitä on pian kymmenen ollutkin. :-) Kerron jos keksin jotain.
ol_io kirjoitti:
Mulla ei ole suomi24 sähköpostia lainkaan käytössä, mutta kuulemma sen kanssa on juuri tuollaisia ongelmia. Ei se kuulemma tänäänkään oiken tahtonut toimia.
Oolrait! Mulla on S24 sähköposti päivittäin käytössä.
Onneksi ongelma ei ole yksin mun postissa.- Miten en saa
ol_io kirjoitti:
Olen huono keksimään niccejä, vaikka mulla niitä on pian kymmenen ollutkin. :-) Kerron jos keksin jotain.
isolla kirjaimella alkavaa tunnusta, vaikka monilla muulla on?
- oli pudonnut
tuohon lattialle sellainen ja nostin sen tänne ? http://suomi24-static.fi/b/img/wot/excellent.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599