Leikinpä vähän Naisasialuuseria ja postaan tässä sukulaismiehistäni analyysiä. Sekä miten itse sovin tähän soppaan.
Setä Nro.1: Porukan ainut lapseton mies mikä vähän ihmetyttää. Sama, melko kaunis avovaimo ollut jo hyvin pitkään. Miehellä oli tapana kuvata minun ja muiden lasten touhuja kun olimme pieniä ja tekee sitä edelleen. Tuota voi ajatella hänen lisääntymisenään. Meillä muilla ei ole videomateriaalia eikä kovin paljon valokuviakaan 80-luvulta eikä 90-luvulta. Mysteerinen KTM tai YTM.
Setä Nro 2: Nuorena ihan OK-näköinen, nykyään sympaattisella tavalla ruma mies joka kasvatti yhden isättömän lapsen naisensa vanhasta liitosta ja sai sitten samalta naiselta kaksi omaa. Seurusteli nuorena useiden naisten kanssa joissa mukana jokunen hullu. Lapset ja vaimo ovat nättejä. Työura ihan hyvä. Hyvää KT-laatua.
Eno: Pitkä, maalaismaisella tavalla komea, hoikka ja suht jämpti ukkeli, uskonnollinen. Luultavasti ollut koko ikänään vain yhden naisen kanssa jonka kanssa kolme lasta. Nainen myös pitkä ja enoa voimakkaampi ja dominoivampi luonne.
Miesserkku 1: Porukan ex-panoeino. Teinimiehenä ollessani kerskaili minulle joskus miten pani viittä naista samana päivänä asuessaan melko pienessä kaupungissa. KT-tyttöystävät vaihtuivat ja kerkesin nähdä useampia heistä. On hivenen tummahko, keskimittainen ja keksi usein hauskoja juttuja. Oli minulle tärkeä ihminen teinimiesvuosina ja varhaisena parikymppisenä. Kihlautui yhden kanssa mutta juttu meni ohi. Nyt "pilluvuodet" ovat ohi ja on hyvässä työpaikassa pääkaupunkiseudulla ja asuu selvästi nuoremman perusnätin naisen kanssa ja on asunut jo vuosia. Välimmekin ovat viilenneet vaikka kesäisin pääsen seurailemaan biletystä vähän.
Miesserkku 2: Muusikko, entisaikojen ylioppilas, minua nuorempi. Muistuttaa hyvin paljon minua ulkonäöltään mutta on vähän vaaleampi, pitempi ja kevyempi. Hiljainen ja etäinen. On nähty useamman naisen kanssa ja omaa kaveripiiriä. Poikuus luultavasti jo kaukainen muisto. Jonkinlainen ylemmän tason KTM.
Miesserkku 3: Toivoton jurottaja ja puolimykkä seinäruusu josta ei paljon kuule vaikka asuu lähellä. Ulkonäöltään naisiin vetoavan näköinen eli tumma ja pitkähkö; vähän jonkun elokuvastaran näköinen. On luultavasti menettänyt poikuuden kymmenen vuotta sitten niin halutessaan ja asuu nyt nätin ja hyvässä työpaikassa olevan naisen kanssa. On jonkinlainen inssi.
Miesserkku 4: Vielä alaikäinen teinimies joka on varmaan taas seuraavalla kerralla nähdessä kasvanut ja miehistynyt mutta on minulle. Minulle ainainen pikkupoika. Pelaa jääkiekkoa joten jos äiti ei suojele liikaa niin nahkoja alkaa varmaan tulla hetkenä minä hyvänsä jos libidoa riittää.
Miesserkku 5: 18v tai sen verran juuri täyttävä, komeahko jääkiekkoa pelaava teinimies joka myös koulussa. Minulle kysymysmerkki tällä hetkellä mutta luultavasti päräyttelee autolla jo tänä vuonna ja jääkiekkoilu ja sopivan extrovertti luonne varmasti aiheuttavat kokemuksia jos eivät ole jo aiheuttaneet.
Miesserkku 6: Vaikkakin vielä alle 20, on ehkä eniten nousujohteessa oleva YTM. Oli huipputason jääkiekkoilija, ylioppilas, ajokortillinen, nyt jo muuttamassa yhteen jonkun arvatenkin kauniin teininaisen kanssa ja sitten menossa armeijan loputtua johonkin suht korkea-arvoiseen oppilaitokseen.
Sukupuu
Mies1985
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318