Miten saada nainen takaisin?

Seurustelin ihanan naisen kanssa, rakastimme toisiamme jouduimme kuitenkin suhteen alussa muuttamaan eri paikkakunnille. En pitänyt tarpeeksi paljon yhteyttä naiseen enkä vieraillut naiseni luona, olin typerä ja ajattelematon. Nyt nainen yht'äkkiä jätti, tajuan kaikki virheeni ja sen miten vähän panostin suhteeseen. "Kun menettää tajuaa vasta mitä on ollut" pätee tähän hyvin. En saa nukuttua ajattelen aamuisin päivisin iltaisin ja öisin naistani. Nainen sanoo vasta nyt olevansa vakuuttunut että rakastin häntä oikeasti.
Kertokaa parhaat vinkit miten saada naiseni takaisin vai onko se edes mahdollista??
Suhde on juuri katkennut ja kaikkeni olen yrittänyt hänen takaisin saamiseen keinot loppuvat kesken, tarvitsisin apuja varsinkin naisilta miten exä alkaa taas kiinnostamaan varsinkin jos nainen on itse miehensä jättänyt...? apua kiitos...

37

12263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma lampi

      Oletko puhunut tunteistasi hänelle itselleen?

      Kerrompa tarinan: rakastuin pikkuhiljaa mieheen. Olimme molemmat jo aikuisia. Tutustuminen ja alku oli :) Joo, ei haitannut vaikka ei ollut täydellinen. Rakastuminen on tunne, joka saa antamaan anteeksi. Aika paljon. Kohtelu huononi, hän taisi kokeilla miten pitkälle voi mennä. Annoin anteeksi ja voin itse yhä huonommin. Silä hetkellä kun mittari tuli täyteen ja riuhtaisin itseni irti, sattui Todella pahasti. Rakkaus oli sillä hetkellä vielä -on. Kärsin, käsittelin ja vieroituin hänestä. Sitä mukaa mun rakkaus väheni, suuttumus hunosta kohtelusta lisääntyi. Anteeksiantamisen määrä ihmetytti. Olin kuin toinen ihminen, miten annoin niin tapahtua? Miten hän saattoi pellellä sydämelläni niin, vaikka tiesi että rakastin? Miten elämäni ja minä oli hänelle niin halpoja...jotain millä saattoi leikkiä ja pilkata? Rakkaus, tuo outo kemikaali aivoissa. En tiedä mitä hän tuntee tai ajattelee tapahtuneesta. Taisi olla molemmille kasvattava kokemus.

      Jos hän nyt pyytäisi takaisin, pitäisin sitä loukkauksena. Hän muuskasi sydämeni, tajusi oho- sä olit sittenkin rakkauteni- tule takaisin. Miten murjottu sydän rakastuu uudelleen "muuskaajaansa"? Aika erikoinen ajatus.

      En tiedä mikä teillä oli tilanne. Mikä oli tunne seurustellessa, hiipuessa ja erotessa? Kysy häneltä, sillähän se selviää. Teille voisi tehdä jopa hyvää keskustella asiasta.

      • liianpaljonrakkautta

        Minulle on käynyt samoin. Rakastuin mieheen, mutta mies kohteli jotenkin ylimielisesti ja muutenkin kenkusti. Rakastuneena annoin anteeksi mielessäni. Mutta kaikki paha, mitä hän oli sanonut, kertyi muistiini. Rakastuminen laantui parin vuoden kuluttua. Kun sitten mies jotenkin havahtui siihen, kuinka paljon hänelle merkitsin ja kertoi rakkautensa, minulla ei ollut enää mitään muuta sanottavaa kuin että ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Rakastunut on sokea ja kuuro. Muisti tuntuu kuitenkin toimivan oikein. Älä siis loukkaa rakastunuttakaan.


      • Amatööri93
        liianpaljonrakkautta kirjoitti:

        Minulle on käynyt samoin. Rakastuin mieheen, mutta mies kohteli jotenkin ylimielisesti ja muutenkin kenkusti. Rakastuneena annoin anteeksi mielessäni. Mutta kaikki paha, mitä hän oli sanonut, kertyi muistiini. Rakastuminen laantui parin vuoden kuluttua. Kun sitten mies jotenkin havahtui siihen, kuinka paljon hänelle merkitsin ja kertoi rakkautensa, minulla ei ollut enää mitään muuta sanottavaa kuin että ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Rakastunut on sokea ja kuuro. Muisti tuntuu kuitenkin toimivan oikein. Älä siis loukkaa rakastunuttakaan.

        En ole mikään ihmeellinen kirjoittaja mutta tuo kuulostaa todella tutulta asialta... Kävi vain toisin päin, en antanut tarpeeksi aikaa omalle naiselleni ja enkä huomioinut häntä tarpeeksi, neljä vuotta me kerettiin olemaan yhdessä ja se päättyi ikävästi mun osalta ja varmastikin hänenkin.
        Itse miehenä huomaan sen jälkikäteen vasta että kuinka paljon mä oikeesti välitin ja mitä kaikkee oisin ollu valmis tekemään että oltais oltu yhdessä.. on todella paha olla itsellä ja olen kyllä tekemisissä hänen kanssaan, mutta eipä vastakaikua hirveästi kuulu.. en minä tiedä.. tosi vaikea sanoa tai yrittää neuvoo muita ku nää asiat on ihan henkilökohtaisia ja riippuu ihan ihmisistä että mitä ajattelee. Nää jutut on niin vaikeita käsitellä että turha enään edes harkita pitkää suhdetta, paitsi jos sen löytää ;)


    • dkfjgkdfgk

      Kaukosuhteet eivät oikein toimi, ellei yhteys teidän välillä ole maailmanluokkaa. Mankuminen ja rakkaudentunnustukset (monet) eivät myöskään toimi. En oikeastaan tiedä mikä toimii, luultavasti parasta olisi siirtää ajatukset uusien naisten tapaamiseen, ja ottaa välillä yhteyttä eksääsi ja kysellä kuulumisia. Pallo on kyllä lähinnä hänellä, kun hän on eronnutkin.

    • Olen kertonut hänelle kaikki tunteeni, nyt hän kertoo olevansa sekaisin ja ihmettelee miksi sanon kaikki kauniit asiat vasta nyt. Kerroin että tajusin vasta myöhään miten rakas hän onkaan minulle.
      Enkä ole häntä kohdellut muuten huonosti paitsi pitämällä vähän yhteyttä. Yhdessä ollessamme oli aina ihanaa.

      • tumma lampi

        Mutta hän saattoi tuntea itsensä hylätyksi. Sekin on kaltoinkohtelua. Se ettei huomioi. Tiedät sen tarkemmin vasta sitten kun sinun rakkautta vältellään (ignorataan) suhteessa.

        Eipä tuohon taida olla taikaa. Mitä siitä nyt puuttuu? Mikä rakentaisi suhteenne uudelleen?


      • Ratkaiseva kysymys

        Yrittikö hän sitten itse pitää yhteyttä vai oliko koko "suhde" vain sinun yhteydenpidon varassa? Miten reakoit hänen mahdollisiin yhteydenottoihin?


    • Toivoa on

      Sinun pitää nyt ottaa isoja "riskejä" (=kertoa, kohdata, puhua ääneen aisoita, eikä vaan antaa ymmärtää) ja tehdä paljon työtä ja olla sinnikäs ja kestää se, että saat kiukkua ja padottuja pettymyksiä niskaasi aluksi. Näyttää että olet ymmärtänyt mokasi ja sen miten olet loukannut ja olet muuttunut. Jos hyvin käy voi hän ottaa sinut takaisin, mutta tosiaan sinulta vaaditaan aktiivisuutta ja sinnikkyyttä. Vasta tämän jälkeen voi tilanne tasaantua ja kuvioon ilmestyä mukaviakin asioita. Näin itsellä, mutta tosiaan on riski, että olet loukannut liikaa eivätkä tekosi riitä etkä pääse takaisin. No silloin voi ainakin miettiä, että yritit kaikkesi ja siirtyä eteenpäin.

    • xym

      Muuttamalla samalle paikkakunnalle jossa nainen asuu. Voi teistä vielä pari tulla jos olet läksysi oppinut.

    • ...

      Kuule, ihan rehellisesti sanoen ei ole olemassa niin hyvää naista jota kannattaisi kerjätä takaisin. Uutta putkeen vaan!

      • 4qwhe5j

        totta.


      • Anonyymi

        Ei myöskään ole niin hyvää miestä jonka kannattaisi takaisin ottaa kun sen kerran jättänyt, ei edes vuosien päästä. Vanha sanonta pätee näissäkin: mitäs pas***la tekee kun ei ole peltoakaan.


    • hilkka 33

      Ole vain oma itsesi, kerro fiilarisi avoimesti ja oikein, mutta muista, että luottamusta ei saada, vaan se ansaitaan. Anna hänelle aikaa ajatella asioita ja jos vastaus on kielteinen, niin et voi asialle mitään, valitettavasti se sattuu, mutta aika parantaa haavat ja et voi muuta kuin todeta tapahtuneen ja sinä olit aloitteellinen?

    • tule ja menee

      menee baariin ja hake seuraa sieltä tai menee vaikkaa matkailulee..... ei kannattaa itkeä naisten perä...

    • Mom

      Tyypilistä suomalista miestä...suu aukassaan kun kaikki on ohi...kun nainen lopettaa suhteen tai haluaa eron..ei se ole hetken mielijohde vaan pitän ajan processi. Kun edellinen suhde päättyi kun mies ei koskaan kertonut tunteitaan niin hän vasta sitten sanoi että miten sä voit jättää kun mä niin rakastan sua ???semmosessa tapauksessa oi voinut pitää suunsa kiini...

      On miehiä jotka on tullut monta vuotta myöhemmin kertomaan rakkautensa...siis semmoiset joiden kanssa ei koskaan ole ollut mitään muuta kun kaveripohja. monet ovat sanoneet että se tunne on niin valtava että kyllä sun ois pitänyt tajuta!
      Siis eihän kukaan ole ajatuksenlukia.

      Sinulle mies kehottaisin että katkaiset nyt ja jatkat eteenpäin...haluat vain hänet takas kun olet menettänyt. Ei se oikeaa rakkautta ole kun olet kohdellut häntä huonosti silloin kun oli mahis kehittää suhdetta. Et rakasta muuten oisit aina halunut olla hänen lähellä :) Keep On Be Happy

    • virheistä oppii

      Ehkäpä tästä opit ensi kertaan. Kannattaa kertoa asiat silloin, kun on aika.. ei silloin kun on jo myöhäistä. Tutun kuuloinen tarina. Kyllä niitä rakkauksia vielä tulee. Jos exäsi jatkaa elämää, jatka sinäkin.

      • niinpäon

        Niin oppiiko mitään ,kun se eräs rakas kummittelee mielessä.Kuinka paljon on sisältä rikki olevia ihmisiä,jotka ei todella hoida uusia suhteita.Ja vielä huonommin kohtelevat uutta ihmistä, kenties vanhaan vaariin saakka . . kuitenkin yritystä on, Lopulta ei olekkaan muuta kuin yritystä.Siis hoida hänet itsellesi jos mahdollista.


    • kokemus

      Nainen on niin mutkikas eläin,että älä haikaile sen perään uutta vaan etsimään.

    • ornamentti

      Nainen ei ole eläin, hän on ihminen.

      • 17

        ....ja ihminen on eläin


    • Et mitenkä ! SHOW must go on!

    • orpo jätkä

      kysymys liittyy samaa asiaan. Eli me seukattiin noin 4kk ja mul ei ollut töitä kesäl ja muija kävi töis koko kesä 8-12h päivä 5-7 päivää viikos. Huomas et tressi nous koko ajan sil ja mä sanoin et pidä taukoo joku päivä mut se vaa suuttu siit .......... Joka kerta kysyin et mitä tehtäis niin tuli huutoo ........ ja sit yhtenä päivänä aattelin et vois puhuu vähän henkevii niin loppu tulos oli ero ja se ooli sille myös vaikeet

      eli mitä tehä et saa takas se rakkaan naisen jota oikeest rakastan

      • Yksin taas

        Mulla melko sama tilanee kuin orpo jätkällä. Tämä nainen oli alunperinkin vain rahan perään, mutta molemminpuolinen rakkaus olisi varmasti jatkunut jos olisin ollut töissä ja maksanutkin vain vähän "ylimääräistä". Nyt naisella vain rahastus toiselta mieheltä mielessä. Miten saan hänet takas nyt kun olen pääsemässä töihin? Nainen jo sanoi tunnin puhelun jälkeen että harkitsee jatkavansa suhdettamme.


    • tiko28_2

      Täällä ei tunnuta ymmärtävän, että jos mies on oppinut läksynsä ja TODELLA rakastaa naista, joka hänet jätti, niin paluu yhteen voi olla mahdollista. Miehet on yksinkertaisia ja hitaita kertomaan ja jakamaan tunteitaan. Mielestäni tähän tilanteeseen sopii vanha viisaus: Parempi myöhään, kun ei milloinkaan :)

      • Kundi e oo pitäny yhteyt, e oo reissannu naisen luo.
        Välimatkast e tiiä. Näkisin miehen rakastuneen reisaavan naisensa luo ain tilaisuuden tullen.
        Siit naisel tulee tunne, et hän o evvk & parempi unohtaa.

        Tietty voi olla, mies o naista pitäny itsestäänselvyytenä & jättäny yhteydenpidon satunnaiseks. Nii niit oppirahoi maksetaan.

        Se, et o saanu naisen uskomaan, mies tod rakastaa hänt, e takaa mtn. Naisen mieles o edelleen ne harvat yhteydenotot & viel harvemmat tapaamiset. Vaik uskoo toisen rakkauden aitouden, tajunnas kummittelee harvat yhteydet & tapaamiset. Epävarmuus deittailus e oo kliffaa.

        Ku aloin olee tulevan puolisoni kaa, meil oli harvoin yhteisii hetkii. Mul oli toimintaa aamuyöst iltamyöhään. Hän kuitenki ties mun aikataulut ain etukäteen & mä hänen menonsa. E tullu epävarmuut, vaik yllärimenoi saatto tulla


      • 2322

        tico28_2 ei tunnu ymmärtävän, että riipumatta katumuksen määrästä ja parannuslupausten rehellisyydestä, yhteen paluu ei ole mahdollista ellei toinen(kin) osapuoli sitä halua.


    • Tiedähäntä

      Jospa hän löysi markkinavarsan?

    • erorunoilija

      Väsytysruikuttamisella voi onnistua.
      Exän pikkuveljen tyttöystävä ilmoitti yhtenä päivänä että eroavat. Poika ruikutti puhelimessa koko viikonlopun, liki 12 tuntia niin lauantaina kuin sunnuntaina ja sunnuntain-iltana sai luovutusvoiton. Menivät naimisiin ja saivat lapsiakin. Nylyista tilannetta en tiedä.

      Jokaisessa tapauksessa se ei toimi

    • tissit

      minulla oli kaunis ja älykäs nainen.tein typerän teon. sanoin skypellä että vaaleaveriköt soittaa ja poistuin yhteydestä vain siinä mielessä että halusin tietää välittääkö hän minusta.palasin takaisin yhteyteen.hän on tumma hiuksiltaan värjätyt hiukset.hän antoi lähestymiskiellon kaikki loppui siihen olen katkera kun menetin hänet........typerä

    • ve1n2la

      Jos haluaa naisen takaisin kannattaa vähäksi aikaa laittamatta hänelle ollenkaan viestejä yms ja keskittyä itseensä ja pitää ulkonäköään yllä ja liilkua muiden kanssa ja tavallaan aloittaa alusta niin naisen kiinnostus saattaa herätä uudelleen ja suhteestanna tulee tämän jälkeen entistäkin parempi.

    • joyce

      Tarina siitä, miten sain mieheni takaisin. Maailma ja elämäni ovat palanneet! Vuoden jälkeen rikki suhde, mieheni kertoi minulle syyt. Tunsin, että elämäni oli loppumassa, olen melkein itsemurhan tehnyt, tunsin alas pitkään. (Kiitos NHAGA-nimiselle haureilijalle), jonka tapasin verkossa. Yksi uskollinen päivä, kun purjehdan Internetin kautta, olen nähnyt tämän suuren naisen todistuksen. Jotkut ovat todenneet, että hän toi entisen poikaystävänsä, jotkut tunnustivat, että hän oli toipumassa kohtuun, parantanut syövän ja muita sairauksia. Jotkut tunnustivat, että hän voisi antaa loitsun lopettamaan avioeron ja niin edelleen. Tapasin myös erityisen todistuksen CINDY-nimisestä naisesta, hän todisti, kuinka hän toi poikaystävänsä Ex alle kahteen päivään ja lopetti todistuksensa hän luopui hänen sähköpostiosoitteestansa tohtori NHAGA: sta. Kun olen lukenut tämän kaiken, päätin kokeilla. Otin hänet yhteyttä sähköpostiosoitteeseen ([email protected]) ja selitin ongelman, hän sanoi minua olemaan huolissani, että 72 tunnin aikana mieheni palasi minulle. Yllätyksekseni, mieheni tuli luokseni ja pyysi minulta anteeksi. Olemme ratkaisseet ongelmamme ja olemme onnellisempiamme kuin ennen ...
      Tohtori NHAGA on todella lahjakas nainen, enkä lopeta julkaisemista, koska hän on ihana nainen ... Jos sinulla on ongelma ja etsit ratkaisua kaikkien ongelmien ratkaisemiseksi, ota yhteyttä hänen sähköpostiisi (nhagasolutions @ gmail. com

    • Realisti

      Unohda naisesi. Uusia lutkia löytyy heti nurkan takaa.

    • Anonyymi

      No minulla on vähän sama tilanne...en pysty unohtamaan naistani...ja rakastan häntä edelleen vaikka alkaa tunt6etten saa vastakaikua tarpeeksi. Olimme kimpassa 2v. Meillä oli suhkoht. paljon riitoja, kun tuli tuota hapanta otettua. Silloin kun aloitettiin seurustella muutin naiseni luokse Asumaa.... Yksi seikka pitää tähän alkuun laittaa, että siellä asui myös naiseni ex. Ehkä sekin oli yksi asia mikä vei hermoja Kirsille, kun ei ollut omaa rauhaa ikänä. No siinä kävi sitten niin että mä jouduin vankilaan, missä olin n. 10kk tällä välin naiseni että uuden miesystävän... No pääsin viimme vuoden alussa pois ja aikasin yrittää ottaa yhteyttä, No hän soittikin sitten, kun olin hänen kaverinsa kautta laittanut viestiä, että voitko soittaa... Meillä on tällä hetkellä n. 40km välimatka missä asumme. No tämä nainen on käynyt minun luona tämän viimmeisen vuoden aikana n. 4-5 kertaa ollut silloin 2 päivästä ehkä viiteen. Täältä kun hän lähtee voi mennä useampi kk kun hän vastaa minun viesteihin. Hän oli nyt viimme viikon to-la täällä... Puhuttiin asioista ja hänkin väitti että on hänellä myös vielä tunteita..niinkuin minulla. Lupasi myös että alkaa pitää paremmin yhteyttä. No hän soitti maanantaina että vois tulla uudedta nyt tän viikon ke-to No eipä tullut..olen häntä pommittanut viestein puh ja meses mutta mitään ei ole vastannut. Eli taas sama homma ettei vastaa, vaikka lupasi ihan muuta. Olen asian takia ihan rikki. Kun täällä se sanoi vielä rakastan minun..niin kuin mä laitan hänellä jatkuvasti. Olen alkanut kyllästyä tähän valehteluun...Miksi tulla tänne ja sanoa rakastavansa, jos ei sitä oikeesti tarkoita. Antaa siimaa mulle ja sitten vetää matto jalkojen alta tuolla vastaamattomuudella. Olen nyt siitä viimme vuoden alusta asti yrittänyt että palattaisiin yhteen, mutta alkaa tuntua jo tod epätodennäköiseltä eli olen nyt 15kk yrittänyt kaikkeni. Masennuin taas alkuviikosta kun ei mulle vastaa näen esim meses että on lukenut viestit, mutta mitään ei kuulu. En osaa sanoa miksi tämän naisen perään haikailen kuukausi kaupalla. Minulla on 3 aikuista lasta ja olimme aikoinaan lasten äidin kanssa 22 vuotta kimpassa. En mä häntäkään kun ero tuli niin kaivannut ja tietty alkuun yritin sopia niin 1/2 v ja tätä nykyistä olen nyt haikaillut 15kk tietty se linnassa olo aika päälle eli 10kk. Miksi hän lupaa minulle asioita esim se että kyllä hän jatkossa vastaa? Eikö olisi helpompi hänenkin sanoa että tää oli tässä eikä antaa siimaa. En tiedä mutta hän väittää ettei ole sen uuden äijän kanssa enään tai on sanonut sitä joka kerta täällä käydessä... facesta kyllä näin kun hän hehkutti sitä uskoo lokakuussa nyt ainakin julkisesti mitä mä tiedä. Olemme myös rakastelleet joka kerta kun hän on täällä ollut. Eli hän on varmaan pettänyt sitä uutta. No joka tapauksessa. Ja Olin jo näiden kahden viimme käynnin välissä jo suhtkoht toipunut hänestä kun siinä oli väliä 6kk mutta taas tunteet nousi niin että jälleen oon ihan rikki. No niin loppuun kysymys, että onko minun vaan päästettävä irti? Kun tämä on tälläistä... Ottaa päähän toi kun täällä kyyneltä valitettiin ja sanottiin rakastavansa edelleen, mutta ei toi kyllä rakkaudesta vaikuta, kun tulee viikkojen/kk hiljaisuus. No kiitos kaikille.

      M -50

    • Anonyymi

      Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
      Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
      Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan ​​täydellisen.
      Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
      Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
      Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
      Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
      Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.

      ota häneen yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
      WhatsApp 234 814 095 0088

    • Anonyymi

      Elämäni on täynnä onnea jälleen kerran Voodoo Lordin ansiosta. Se, mitä minulle tapahtui, en voi pitää omana tietonani, vaan kerron myös maailmalle, jotta ne, joilla on jotain ongelmia parisuhteessa tai avioliitossa, voivat tuoda takaisin rakkaansa ja olla jälleen onnellisia. Rakastajallani ja minulla oli vakavia ongelmia, jotka johtivat eroon, koska sen jälkeen elämäni ei ollut enää ennallaan. Yritin kaikin tavoin saada hänet takaisin, mutta ne olivat vain vaivanhukkaa ja ajanhukkaa. Mutta eräänä päivänä Internetistä etsiessäni törmäsin todisuksiin Voodoo Lordista. Otin häneen yhteyttä ja selitin hänelle ongelmani, ja olin hyvin yllättynyt siitä, kuinka hän onnistui saamaan rakastajani takaisin 48 tunnissa. Tämän elämässäni tapahtuneen suuren asian myötä päätin kertoa koko maailmalle siitä suuresta miehestä nimeltä Voodoo Lord. Niille, jotka tarvitsevat ratkaisuja ongelmiinsa, hän sanoi minulle, ettei hänen temppelissään ole mitään mahdotonta. Luotan häneen niin paljon, että jokainen, joka lukee todistukseni, jos tarvitset apua entisen kumppanisi takaisin saamiseksi tai haluat saada vauvasi, tai haluat saada suosion, ota ystävällisesti yhteyttä sähköpostitse - [email protected] ... Whatsapp 234 8097014925

    • Anonyymi

      Haluan maailman tuntevan suuren miehen, jonka useimmat tuntevat voodoo-lordina ja jolla on täydellinen ratkaisu ihmissuhteiden, avioliittojen ja terveysongelmiin. Pääasiallinen syy miksi menin voodoo lordin luo, oli etsiä ratkaisua mieheni takaisin tuomiseen ja raskaaksi tulemiseen, koska mieheni jätti minut, koska en voinut tulla raskaaksi 14 vuoden avioliiton jälkeen. Luin äskettäin Internetistä muutaman todistuksen, jonka jotkut ihmiset ovat kirjoittaneet voodoo Lordista, ja olin erittäin tyytyväinen ja päätin pyytää apua. Hän teki työnsä täydellisesti pakottamalla mieheni palaamaan luokseni ja pyytämään anteeksi, muutamaa kuukautta myöhemmin tulin raskaaksi. Nyt olen ylpeä kaksosten, pojan ja tytön äiti, ja mieheni ei ole koskaan lakannut rakastamasta minua ja elämme hyvin onnellisina yhdessä. En voi lopettaa hänen nimensä julkaisemista Internetissä, koska hän on tehnyt hyvää työtä hyväkseni. Kaikkien hänen apuaan tarvitsevien tulee ottaa häneen yhteyttä sähköpostitse [[email protected]] tai lisätä hänet whatsappiin [ 234 8097014925]  Voit ottaa häneen yhteyttä tänään ratkaistaksesi ongelmasi ja pysyäksesi onnellisena ikuisesti.

    • Anonyymi

      Rakkausloitsu voittaa miehesi takaisin toiselta naiselta, älä itke enää pappi adu on todellinen ja todellinen meedio Hän toi takaisin ex-mieheni 7 päivän sisällä jälleennäkemisestä, lähetä hänelle sähköposti tänään ja oma ihmeesi. https://solutiontemple.info

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe