Onko kellään muulla tullut tuon kuurin aikana ripulia? Itellä takana nyt 10 pvää ja viimiset 2 pvää oon kärsinyt kovista mahapoltoista ja jatkuvasta ripulista. Motivaatio olis korkeella olla pelkällä nutrauksella vielä tovin, mutta alkaa vaikeuttamaan normielämää jatkuva wc:ssä juokseminen...
Nutrilett kuuri ja ripuli
4
1719
Vastaukset
- nutraaja
En usko että Nutrilett aiheuttaa ripulisi, vaan vatsatauti. Itse olen nutrannut ja en ole koskaan kärinyt ripulista tai vatsa kivuista. Sinulla sentään menossa jo 10 päivä, jotta olisi luullut ripulin ja kipujen tulleen jo aijemmin. Katsele vielä huomiseen ja muista juoda paljon. Semppiä sinulle!!!
- ljdo
no mulla alkoi kaame ripuli, olen ollut tällä kuurilla nyt 3pv ja koko ajan juoksen vessassa... :/
- ..................
Sama juttu jo heti ekan pussin jälkeen!
- 17+9=26
Niissä on paljon fruktoosia, joka toisilla imeytyy ongelmitta mutta tosilta tulee paha ripuli. Kokeile jotain toista merkkiä tai syö yksi päivä pelkästään suolaisia keittoja. Jos keitotkin tekee ripulin vaihda merkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266