Luonnonsuojelijat ovat saaneet aikaan erittäin suuren luonnosuojelullisen saavutuksen! se palvelee vuorelan eteläisimmässä kärjessä uudisrakennusalueen ympärillä olevan pienen metsikön mahdollisia liito-oravia,
joita tosin ei kukaan liene nähnyt. kyseessä on vuorelan liito-orava pylväät. Tämän
paremmin ei kai voine yhteiskunnan rahaa sijoittaa !
Maailman vähiten käytetty kulkuväylä
xzybcdz
4
182
Vastaukset 4
- abc-xyz
Ne liito oravat vuorelassa ovat arvoitus ,en ainakaan ole kuullut kenenkään niitä tavanneen,ja ne lienevätkin ns.luonnonsuojelijoiden ja viherpiipetäjien yliampuvaa politiikkaa,ovatpahan saaneet taas jotain hankaluuksia aikaan.
- siipiorava
komiat on pylväät,ja kestänevät kauan (ainakin nykykäytössä)kun ovat myrkkypuutakin.
- jk
vai iin
- xyzbyäö
ovathan ne pylväät painekyllästettyjä,mahtaakohan valua myrkkyä maahan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t173856- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517