Nainen, mitä teet vessassa kun kestää?

;))))

Olen itse nainen, ja aina ihmettelen sitä, miten kauan toisilla naisilla menee vessasta selviytymiseen. Vessakoppien vapautumista saa toisinaan odottaa pienen ikuisuuden, vaikka niitä olisi useita. Itse hoidan vain asian, vedän vessan ja painun ulos. Kädet pesen kopin ulkopuolella. (Olen muutaman kerran kuullut, että olen varmaan mies, kun selviän vessasta niin nopeasti). Eli mitä te siellä oikein hommaatte, jos saa kysyä? ;)

85

5677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huussimuori

      Oletko koskaan kuullut kovasta vatsasta tai pahasta ripulikohtauksesta? Kuukautissuojien vaihtamisesta, kuukupin pesusta? Kaikilla ei se virtsakaan tule 2 barin paineella.

      • ;)))))

        Jos ajatellaan, että koppeja ja niissä olevia naisia on viisi, niin ehkä yhdellä on kuukautiset, ja hän säätää suojauksen kanssa. Ehkä yhdellä on vatsaongelmia.. Silti jää kolme koppia, joihin joku on varmaan jäänyt asumaan usein vielä senkin jälkeen kun kopista on kuulunut vessan vetämisen ääni. En tiedä. Jotenkin vaan ihmetyttää tämä aina. Kenties itselläni vain tulee virtsa jotenkin luonnottoman nopeasti. :D

        PS. Hauska nimimerkki :D


      • Multipiss
        ;))))) kirjoitti:

        Jos ajatellaan, että koppeja ja niissä olevia naisia on viisi, niin ehkä yhdellä on kuukautiset, ja hän säätää suojauksen kanssa. Ehkä yhdellä on vatsaongelmia.. Silti jää kolme koppia, joihin joku on varmaan jäänyt asumaan usein vielä senkin jälkeen kun kopista on kuulunut vessan vetämisen ääni. En tiedä. Jotenkin vaan ihmetyttää tämä aina. Kenties itselläni vain tulee virtsa jotenkin luonnottoman nopeasti. :D

        PS. Hauska nimimerkki :D

        OIKEESTI mä ihmettelen sitä, mitä ne tekee siellä kun koppiin menee kerralla kaksi tai jopa kolme naista.

        Silti ne tulee ulos ihan yhtä nopeasti kuin se naapurikopin yksittäinen...


      • No vaikka

        Olis nuo kaikki niin ei siellä 10 min enempää saa tuhrautumaan mitenkään.


    • .

      VAI NIIN.

      • ööööööäääääää

        OLETKO SINKU, JK?


    • oho?

      Olen kai turhan häveliäs, kun pidän vieraiden ihmisten vessakäyttäytymisen kyttäämistä nolona. Minusta tuntuu inhottavalta ajatukselta, että oven ulkopuolella joku kuuntelee lorotusvauhtia ja miettii rapinoita analysoiden, mitä siellä teen.

      • Todella OHO??!!

        Häveliäs? Egoisti sä olet, jos kuvittelet, että ketään kiinnostaa. Siis lue itse uudelleen: että muita kiinnostaa jopa sun kuseminen ja paperin rapistelut? Että niin ne kuuntelee sun virtsan lorinaasi ja kakan plötsähtelyä innokkaina ja sitten oikein analysoi miten sun paperisi rapisee?! Jos jotain kiinnostaa, niin on sairas. Mua ei liikuta vähääkään että kuse miten kuset ja pyyhi tai älä, mutta tee asiasi ja poistu. Muillakin on hätä.


      • Nnainen
        Todella OHO??!! kirjoitti:

        Häveliäs? Egoisti sä olet, jos kuvittelet, että ketään kiinnostaa. Siis lue itse uudelleen: että muita kiinnostaa jopa sun kuseminen ja paperin rapistelut? Että niin ne kuuntelee sun virtsan lorinaasi ja kakan plötsähtelyä innokkaina ja sitten oikein analysoi miten sun paperisi rapisee?! Jos jotain kiinnostaa, niin on sairas. Mua ei liikuta vähääkään että kuse miten kuset ja pyyhi tai älä, mutta tee asiasi ja poistu. Muillakin on hätä.

        No h-vetti, kaii sitä kuuntelee, kun väkisinkin kuulee ja on itsellä kintut ristissä!

        Mäkin ihmettelen nuhjaamista veskissä, ajattlen, kuten ;))))): "jos yhdellä onkin pitempi sessio, niin mitä ne muut kuppaa?".


    • .nainen28v.

      Nämä teen vessassa:
      1.laitan vessapaperia istuimen päälle ennen kuin istun
      2 otan ehkä takin pois päältä
      3. vaihdan ehkä siteen tai pikkuhousunsuojan
      4. pesen kädet
      5 joskus meikkaan tai parentelen meikkiä

      joskus oikein itseäkin ärsyttää tuo kun kestää vessassa käynti mutta tässä siis syyt..

      • ed.

        lisäys, siis kädet pesen ja meikkauksen teen kopin ulkopuolella vessan toisessa osassa siis


      • ed.
        ed. kirjoitti:

        lisäys, siis kädet pesen ja meikkauksen teen kopin ulkopuolella vessan toisessa osassa siis

        vielä lisäystä.. eli joskus sukkahousujen ylösvetämiseen menee myös aikaa..


      • i7uli

        Lisäisin tuohon hyvään listaan myös sen, että hetki pitää pyöriä ympyrää että mihin sen laukun ja takin virittelisi kun naulakkoa ei ole tai se on revennyt irti ja lattia on hirveässä kunnossa, ja ovimekanismi saattaa olla niin nerokas että siihen nuppiin kun ripustaa niin lukko kääntyy auki-asentoon.


      • .

        VAI NIIN.


      • huhhuh

        Otat takin pois päältä.. O.o Siis minun toimitukseni kestä ehkä sen parikymmentä sekuntia jos olen hitaalla päällä.. Takin pois otto kestäisi kauemmin. Miksi ihmeessä tuota varten pitää ottaa takki pois päältä? Ja samantien takaisin päälle.. Ihmekään kun ihmisillä siellä kestää kun tuommoisia touhuavat..


      • LeenaKH

        Eikös neiti valopäälle ole tullut mieleen, että sen meikin voís parannella kopin ulkopuolella? Kun siinä vessajonossa on kaikki muut ihan oikealle asialle tulossa.


      • i7uli
        huhhuh kirjoitti:

        Otat takin pois päältä.. O.o Siis minun toimitukseni kestä ehkä sen parikymmentä sekuntia jos olen hitaalla päällä.. Takin pois otto kestäisi kauemmin. Miksi ihmeessä tuota varten pitää ottaa takki pois päältä? Ja samantien takaisin päälle.. Ihmekään kun ihmisillä siellä kestää kun tuommoisia touhuavat..

        Mun täytyy sanoa että mä en vaan osaa, olen pahoillani! Kapeahko ja paksu villakangastakkini on nilkkoihin asti ja jos sen saan jotenkin rullattua sinne kainaloihin niin sitten epäilen kyllä että vinosti leikatut läpättömät taskut tyhjentävät itsensä sinne pönttöön. Jotenkin tuntuu että tuo veisi jo vähän enemmänkinkin aikaa? Mutta voinhan mä yrittää joskus kun sitä naulakkoa ei löydy, ja pitää sitä laukkuakin sitten sylissä, sitten alkaakin olla jo sen verran kamaa toimitusta "helpottamassa" että varmaan alkaa tulla ikävä sellaista luksuspönttöä joka pesee persauksenkin ja soittaa musiikkia kun omat kädet ei enää riitä....

        Tulikin vielä mieleen, että olen kupannut lavuaarillisessa vessakopissa myös siksi, että laskin laukkuni ja takkini siihen lavuaariin kun ei taaskaan muutakaan paikkaa löytynyt, huomaamatta että hana toimii liiketunnistimella. Tuli sitten pestyä laukku ja takki ja kyllä siinäkin meni ylimääräisiä sekunteja asiaa ratkoessa. Syvät pahoittelut siitäkin.


      • Mitä wat?

        Vessapaperia istuimen päälle,tuo ei ole todellista,siinä on kyllä vainoharhaisuus tapissa.


      • ------------
        Mitä wat? kirjoitti:

        Vessapaperia istuimen päälle,tuo ei ole todellista,siinä on kyllä vainoharhaisuus tapissa.

        Minä kun olen luullut, että KAIKKI olisivat sen verran hygieenisiä, että tekisivät tuon, mutta ei ilmeisesti ole. Niinpä tästä lähtien laitan ainakin kaksi kerrosta sitä paperia!


      • Tuo on
        ------------ kirjoitti:

        Minä kun olen luullut, että KAIKKI olisivat sen verran hygieenisiä, että tekisivät tuon, mutta ei ilmeisesti ole. Niinpä tästä lähtien laitan ainakin kaksi kerrosta sitä paperia!

        Kyllä naurettavin juttu ikinä.


    • aina joku etana

      Kyllä yleisissä vessoissa pitäisi hoitaa asiansa toiseen tahtiin se kun kotona ja ottaa huomioon muutkin ihmiset. Miksi sitä on niin paljon itsekkäitä ihmisiä jotka viivyttelevät vessassa välittämättä jonosta ulkopuolella.
      Sama juttu jos on silmälasi kaupassa niin voi että toiset pitävät myyjää ylösotettuina kauan typerien kysymystensä kanssa vaikka ovat jo hoitaneet asiansa ja maksaneet, ja vaikka olisi kuinka pitkä jono niin näitä egoisteja ei se häiritse yhtään. Minä en ole koskaan ymmärtänyt miten nämä ihmiset oikein ajattelevat. Yleisissä tiloissa hoidetaan vaan se miksi sinne on menty eikä mitään muuta.

    • :DDD mitäs kysyit

      Meneppä Helsingin keskustan nim mainitsemattoman ihanan kahvion yllättävän pieneen vessaan. Jos on jo mennessä kamala pissahätä, se on melkoinen urakka. Vessan koppi on tolkuttoman pieni (vaikka ohut olen minäkin), kassit ,toppavaatteet ja uups...naulakko on pelkkä tappi seinässä. Ensimmäin vihan tunne. En vuoraa rinkilää, siksi on hyvät reisilihakset-kyykkypissa. Mutta ulkovaatteet pitää ottaa vähemmälle, ettei roiski helmoille. Missä paperi jolla pyyhit? Rulla on tyhjiin nypitty tai paperin pää on kateissa. Katso ettet roiskinut ja pyyhi pisarat pois. Vaatteet takaisin, kassit mukaan ja sivuttain ulos, koska koppi on NIIN pieni.

      Pesen kädet kopin ulkopuolella, siistin tukkaa ja pyyhin hikeä. Olipas urakka.

    • mua kans ahistaa hillittömästi ne pienet vessakopit tässä tapauksessa baareissa ku ei mahu ees kunnolla polvet "suorassa" istumaan, sinne pitäis pitkän ihmisen ahtautua ja vielä jos laukkua sun muuta mukana ja vielä ne kaikkein ärsyttävimmät.. SUKKAHOUSUT! siinä pitää olla kuule aika helkutin varovainen eikä kiirehtiä että neki saa nätisti takasi ylös ja ehkä sivussa pitää silmällä sitäki ettei kaada mahollista mukaanotettua juomaa lattialta ja vielä parempi jos ovi on sellainen jossa ei oo lukkoa, se on tosiaan aika urakkahommaa.. peilin eessä tälläytymiset sun muut sitte vielä asia erikseen ja ulkopuolella mutta ne nyt on pientä verrattuna tuohon kaikkeen.

      ja tosiaan se jos haluaa rauhassa suorittaa asiansa, ihan ymmärrettävää ettei taho olla ku pahin rekkamies.

      • niin ja tuon juoman suhteen että ruukaahan ne tehä sitäki sielä.


    • ei käsitä

      Ihmettelen aivan samaa! Käyn vessassa ja olen niin hyvä vaatteittenikin kanssa, että hankalimmissakaan vaatteissa ei kestä niin kauaa, ehkä kolmekymppisenä osaa jo pukeutua.
      Tosin en ole viipynyt koskaan kauaa.

      Ihmettelen myös tätä kaverin kanssa vessaan tunkemista. En voi ymmärtää sitä: haluan käydä kusella yksin, kiitos.

      Pesen kädet vessan ulkopuolella ja korjaan meikkinikin siellä, joskus jos on kamalaa ruuhkaa, ja esim. peilimahdollisuus vessan ulkopuolella, en jää ruuhkauttamaan edes sitä odotustilaa meikkaamalla, vaan korjaan meikkini siinä ulkopuolella. Yleensä olen jopa niin hyvä meikaamaan, ettei tarvitse jatkuvasti tuijottaa itseään peilistä eikä tarkistella meikkiään kuin ohimennen ja juurikaan koskaan sitä ei tarvitse korjata.

      Mietin ja ihmettelen siis todellakin, että viihtyykö ne naiset vessassa kun kestää, luuleeko ne että se vessan rengas syövyttää ja että heidän perseensä on ainoa hygieninen tai ettei siistiäkään vessaa pestä oikeasti? Papreita asetellaan ja pyyhitään reunaa, mitä hittoa, kauanko siinä voi kestää?
      Onko heidän meikkinsä niin surkeaa laatua, ettei pysy, vai eikö he osaa meikata? Ja miten joku aikuinen ei muka osaa nostaa sukkiksia ylös tai korjata vaatteitaan vessakopin ulkopuolella lopulliseen ryhtiinsä?
      On se surkeaa, mutta ei maha mittään, siinähän sitten odotellaan, ja pahimpia ovat nämä kikattavat kaksoset, joista en todellakaan tiedä, mitä kaikkea ne siellä kopissa touhuaa, kun siellä niin kauan menee ;)

      • .

        VAI NIIN.


      • sun mielestä olis siis varmaan ihan okei ettei vessakoppien ympärillä olis seiniä ollenkaan saati mitään yksityisyyttä tai suojaa :D ei hele.. ja ihan yhtälailla mitä sinä tahdot mennä sinne ilman kavereita niin joku toinen haluaa nostella ihan rauhassa ne omat sukkiksensakki ilman että pitäis sitä persettään kaikille vilkuttaa.


      • :-D
        LaRito kirjoitti:

        sun mielestä olis siis varmaan ihan okei ettei vessakoppien ympärillä olis seiniä ollenkaan saati mitään yksityisyyttä tai suojaa :D ei hele.. ja ihan yhtälailla mitä sinä tahdot mennä sinne ilman kavereita niin joku toinen haluaa nostella ihan rauhassa ne omat sukkiksensakki ilman että pitäis sitä persettään kaikille vilkuttaa.

        Onhan noita festareilla nähty joskus. Jokin väliaikainen viritelmä jossa pöntöt on pitkän huoneen molemmilla seunustoilla ilman ovia, en muista oliko väliseiniäkään, mahdollisesti ei kun tuli hipsittyä aika perälle ettei päivänvalo osuisi avonaisesta sisääntuloseinästä eikä ihan estradilla siinä olisi. Mutta olishan se ollut kiva vääntää siinä torttua ja keskustella vastapäisen istuntolaisen kanssa ihan silmätysten, sääli kun tuli käytyä siinä laitoksessa niin hiljaisena aikana ettei siellä ollut ketään, ihme kyllä. Siellä olisi selvinnyt varmaan hyvin näille kyselijöillekin että mitä ne muut ihmiset vessassa tekee.....


      • :-D kirjoitti:

        Onhan noita festareilla nähty joskus. Jokin väliaikainen viritelmä jossa pöntöt on pitkän huoneen molemmilla seunustoilla ilman ovia, en muista oliko väliseiniäkään, mahdollisesti ei kun tuli hipsittyä aika perälle ettei päivänvalo osuisi avonaisesta sisääntuloseinästä eikä ihan estradilla siinä olisi. Mutta olishan se ollut kiva vääntää siinä torttua ja keskustella vastapäisen istuntolaisen kanssa ihan silmätysten, sääli kun tuli käytyä siinä laitoksessa niin hiljaisena aikana ettei siellä ollut ketään, ihme kyllä. Siellä olisi selvinnyt varmaan hyvin näille kyselijöillekin että mitä ne muut ihmiset vessassa tekee.....

        häh, missä festareilla on ollu tuollaiset keskitysleirimäiset oltavat? eipä käy kateeksi! ja enpä näin meidän kesken kävis kyllä itekkään kun noista hiljaisista ajoista puhuit, ajattele nyt jos olis menkatki ja pitäis vaikka tampooni vaihtaa, toinen jalka vaan roisisti pöntön päälle :D


      • :-D
        LaRito kirjoitti:

        häh, missä festareilla on ollu tuollaiset keskitysleirimäiset oltavat? eipä käy kateeksi! ja enpä näin meidän kesken kävis kyllä itekkään kun noista hiljaisista ajoista puhuit, ajattele nyt jos olis menkatki ja pitäis vaikka tampooni vaihtaa, toinen jalka vaan roisisti pöntön päälle :D

        Provinssissa joskus esihistoriallisena aikana, toki olihan siellä muunlaisiakin vessoja. Mielummin sen tampoonin kuitenkin siellä vessassa vaihtaa kuin yrittää etsiä muka jonkun puskan, ihmisiä on nimittäin aivan kaikkialla. Tuskin se tamppooninlaitto kovin järkevältä keskellä ihmisvilinääkään näyttää? Se hyvä puoli festareissa kuitenkin että helteessä nestehukka on ilmeisesti valtava, ei ole tarvinnut koskaan kovin kattavaa tutkimusta festarivessoista tehdä vaikka juoma on maistunutkin.


      • :-D kirjoitti:

        Provinssissa joskus esihistoriallisena aikana, toki olihan siellä muunlaisiakin vessoja. Mielummin sen tampoonin kuitenkin siellä vessassa vaihtaa kuin yrittää etsiä muka jonkun puskan, ihmisiä on nimittäin aivan kaikkialla. Tuskin se tamppooninlaitto kovin järkevältä keskellä ihmisvilinääkään näyttää? Se hyvä puoli festareissa kuitenkin että helteessä nestehukka on ilmeisesti valtava, ei ole tarvinnut koskaan kovin kattavaa tutkimusta festarivessoista tehdä vaikka juoma on maistunutkin.

        no provinssia kans muistellessani kyllä joo ennemmin se vessa niistä kahesta pahasta (vaikka ihan varmasti jostain vilinän läheltäki löytyis joku nopea syrjäpaikka mutta eri asia sitte kuka viitsii/jaksaa/kerkiää nähdä niin paljo vaivaa) mutta kyllä ne bajamajat on kaikkein parhaimpia paikkoja niissä oloissa, ei kai tuollaisissa mainitsemissas vessoissa tuntis muuta ku että joku tulis ja telottais, istu siinä sitte ku kanat orrella.. ja olkoonki samaa sukupuolta mut silti, jotain yksityisyyttä hei. tai no mikäs siinä tosiaan silloin jos ei ketään muita olis paikalla mutta silloinki pitäis suurinpiirtein ottaa aika ja pinkaista että kerkiää ennen muita. miehillehän se on peace of cake, avaa vaan vähä housuja.

        ja eikös sitä festarivessojen kattavaa tutkimusta just tehdä silloin ku on valtava nestehukka ja juoma maistuu? ;) liekö sitte hyvä vai huono puoli mutta vähä pakkohan se kai on ellei ihan elukoiksi ruveta ja lorotella pitkin maita ja mantuja.


      • :-D
        LaRito kirjoitti:

        no provinssia kans muistellessani kyllä joo ennemmin se vessa niistä kahesta pahasta (vaikka ihan varmasti jostain vilinän läheltäki löytyis joku nopea syrjäpaikka mutta eri asia sitte kuka viitsii/jaksaa/kerkiää nähdä niin paljo vaivaa) mutta kyllä ne bajamajat on kaikkein parhaimpia paikkoja niissä oloissa, ei kai tuollaisissa mainitsemissas vessoissa tuntis muuta ku että joku tulis ja telottais, istu siinä sitte ku kanat orrella.. ja olkoonki samaa sukupuolta mut silti, jotain yksityisyyttä hei. tai no mikäs siinä tosiaan silloin jos ei ketään muita olis paikalla mutta silloinki pitäis suurinpiirtein ottaa aika ja pinkaista että kerkiää ennen muita. miehillehän se on peace of cake, avaa vaan vähä housuja.

        ja eikös sitä festarivessojen kattavaa tutkimusta just tehdä silloin ku on valtava nestehukka ja juoma maistuu? ;) liekö sitte hyvä vai huono puoli mutta vähä pakkohan se kai on ellei ihan elukoiksi ruveta ja lorotella pitkin maita ja mantuja.

        Tarkoitin nyt tässä tapauksessa sitä, että neste tosiaan hukkuu ties minne matkalla, hikenä ilmoille. Ei ole tarvinnut juosta vessassa eikä puskassa vaikka janottaisikin tavallista enemmän. Vessaan kerran päivässä! True story!


      • v-8
        :-D kirjoitti:

        Tarkoitin nyt tässä tapauksessa sitä, että neste tosiaan hukkuu ties minne matkalla, hikenä ilmoille. Ei ole tarvinnut juosta vessassa eikä puskassa vaikka janottaisikin tavallista enemmän. Vessaan kerran päivässä! True story!

        Taitaa olla aika kauan tuosta rivivessatapauksesta. Armeijassakin on jo laitettu ovet viimeisiinkin vessakoppeihin. Vaikka miehet selviää vähän helpommin tuollaisesta rääkistä, ei heilläkään mukavaa ole pinnistäessä avoimessa maastossa. Ensin vessoihin kasarmeilla tuli väliseinät ja lopuksi jopa ovet.

        Olisko naisten pääseminen armeijaan muuttanut tätäkin? Silloin piti tehdä aika paljon remppaa että eri sukupuolille saatiin omat tilat.


      • 16+2
        :-D kirjoitti:

        Onhan noita festareilla nähty joskus. Jokin väliaikainen viritelmä jossa pöntöt on pitkän huoneen molemmilla seunustoilla ilman ovia, en muista oliko väliseiniäkään, mahdollisesti ei kun tuli hipsittyä aika perälle ettei päivänvalo osuisi avonaisesta sisääntuloseinästä eikä ihan estradilla siinä olisi. Mutta olishan se ollut kiva vääntää siinä torttua ja keskustella vastapäisen istuntolaisen kanssa ihan silmätysten, sääli kun tuli käytyä siinä laitoksessa niin hiljaisena aikana ettei siellä ollut ketään, ihme kyllä. Siellä olisi selvinnyt varmaan hyvin näille kyselijöillekin että mitä ne muut ihmiset vessassa tekee.....

        Se oli miesten vessa :))


      • m.o.n.
        LaRito kirjoitti:

        häh, missä festareilla on ollu tuollaiset keskitysleirimäiset oltavat? eipä käy kateeksi! ja enpä näin meidän kesken kävis kyllä itekkään kun noista hiljaisista ajoista puhuit, ajattele nyt jos olis menkatki ja pitäis vaikka tampooni vaihtaa, toinen jalka vaan roisisti pöntön päälle :D

        Mitäs tuo nyt on joka ukko joka oli armeijassa -80 luvullakin tutustui noihin
        oveettomiin koppeihin vanhemmilla kasarmeilla niissä tosiaan istuttiin vastakkain
        ja pyttyjä saattoi olla 8 8 ja siinä sitten vaan päästeltiin.


      • :-D
        16+2 kirjoitti:

        Se oli miesten vessa :))

        Paljon mahdollista, en tosin muista että ovensuussa hengailevat järkkärit olisivat millään tavalla ohjeistaneet. En sitten tiedä olisivatko he yhtä mutkattomasti päästäneet sinne komppanian jätkiä vaikka minä olinkin siellä, kun ei sinne sattunut kukaan silloin pyrkimään. Mutta samapa tuo, vessa kuin vessa ja seura kuin seura. Vessa se kuitenkin on ja mielummin asiani siellä hoidan kuin peffa paljaana keskellä toria. Ei se elämä festareilla nyt muutenkaan ole kuin Hiltonissa ja voi olla ettei ihan kaikkien tässäkään ketjussa kannata ihan kaikille festareille ylipäänsä lähteä... ;-)


    • Ikäneito

      Kusta tulee kuin vanhasta lehmästä.

    • w5y7jr6t7kyr6

      Et se sinäkään sieltä heti lähde jos ripulia työnnän oksentamisen jälkeen.

      • 10+14

        Voiko tästä päätellä, että suurella neitokaisista on ripuli- sekä oksennustauti aina päällä, kun kulkevat julkisesti?

        En edes tiedä milloin viimeksi ollut ripuli/oksennus combo...


      • yrjölinko

        Minä en ainakaan oksenna eriössä johon muut jonottavat. Minä oksennan käsienpesualtaaseen eteisen puolelle. Siitä se pikkuhiljaa huuhtoontuu kun muut pesee käsiään. Jonotkin nopeutuu kun on pieni aromi ilmassa eivät jää turhia aikailemaan ja pakkelia parantamaan. Ruuhkassa olen oksentanut toisen päällekkin kun ei ymmärtänyt väistää;)


    • We have been thru it

      Mä yritän ainakin käydä aina nopeasti, koska muut ottaa vuoroaan kanssa.. Mut jos kestää niin siksi, että ne vessat on yleensä tosi pieniä, pitää ettii laukulle paikka jne, ehkä vaihtaa kuukautisside ja etsiä roskiskin, ainiin ja ennen kuin istuu pitää tosiaan kattoo onko wc-istuimen reunuksella jotain länttejä (yleensä on, yh :S) ja sit ne putsata ja laittaa monta kerrosta paperia siihen ja muutenkin tosi varovaisesti. Jos vessat ois isompia ja ihmiset hygienisempiä, niin menis vähemmän aikaa.

    • hih.

      Kusta tulee kuin vanhasta lehmästä.

    • tuli vielä miel.

      Kuukupit, siteet ym jo mainittiinkin, mutta geishakuulat on vielä yksi asia joka vie hieman aikaa. Otan pois yleensä pisun ajaksikin ja etenkin isommalla hädällä. Kuulat joutuu pesemään ja kuivaamaan, sekä uudet liukkarit ennen takaisin laittoa. Ja siihen vielä huulien päälle pikkuhoususuoja kun aiheuttavat kosteutta.

    • nopsapissa

      Miksi hemmetissä jotain paperointioperaatioita tarvii vääntää? Miksi hemmetissä pitää kuskata joku takki mukaan vessaan, eikö sitä voi baarissa jättää kaverin vahdittavaksi tai narikkaan, tai muissa julkisissa tiloissa ihan vain naulakkoon? WTF kyykkypissa??? Ja sitte ihmetellään, miksi/mitä länttejä on istuimella, kun toiset asettaa ties missä koiransonnissa kulkeneet saapikkaansa siihen istuimelle... Voi luoja.

      Kuukuppeilun hitauden ymmärrän, kun itsekin käytän. En kuitenkaan tosiaan ymmärrä, miten yliopiston pienessä kahden kopin kokoisessa, talon ainoassa vessassa ihmisten täytyy sählätä jotain vielä sen vessanvedon jälkeen siellä kopissa sen viisi minuuttia. Ällöttävää on minusta myöskin se, kun tullaan aamusta juuri johonkin julkiseen tilaan suorittamaan kakkosoperaatio, etenkin jos kyseessä on pieni vessa ja paljon käyttäjiä. Eikö ihmisillä ole minkäänmoista elimistönkontrollia, niin että voisi hoitaa kyseisen puuhan aamulla kotona?

      Tota pöpökammoisuutta en ainakaan tajua istuimenpäällystyksen suhteen, kuitenkaan suurin osa esimerkiksi tuota yliopiston vessaa käyttävistä neitokaisista ei pese käsiään ollenkaan.. MEGAYÖK >xP

      • nyt jotain rajaa

        Se on vessa, joten siellä saa käydä kakkosellakin. Ihan sitä varten kehitelty laitos. Opettele itse järjestämään aikataulusi tai ennakoimaan kusihätäsi paremmin jos olet jatkuvasti jossain pulassa julkisten vessojen vuoksi. Omat vessakokemukseni rajoittuvat usein kauppakeskuksiin tai huoltoasemiin, ei niitä naulakoita ole, eikä välttämättä seuralaistakaan, ja jos on, niin sitä ei todellakaan kiinnosta seisoskella kusikummina. Jonnekin autoonko takkikin pitäisi talvimyrskyssä jättää jossain kylänkokoisella abc-parkkiksella? Mene urputtamaan henkilökunnalle rikkoutuneista tai puuttuvista naulakoista jos kerran noin häiritsee, kopin sisällä oleva naula ratkaisee tässäkin jo aika monta pulmaa ja SEKUNTIA kun kerran olet siellä oven toisella puolen aikaa ottamassa.


    • ..*..

      "nopsapissa" :lle
      Kyykkypissa= rinkilää ei vuorata paperilla, vie liikaa aikaa. Ehtii tulla pissat housuun jos taiteilee. Kyykkypissa on sitä että istut melkein rinkilällä, välissä pari milliä (jos ei tahdo että omat kankut koskee kylmää, märkää rinkilää). Tarpeet menee oikeaan paikkaan, eikä roiski reunoille. Vaatii hyvät reisilihakset.

      Ei siellä rinkilällä seistä kenkien kanssa :))) Meinasitko seistä tai jotain muuta joogausta?

      • Pissavessat erikseen

        Tuollaisissa ruuhkavessoissa on varmaan kiva, kun pönttö menee kakkosesta tukkoon. Siinä joutuu sitten odottelemaan, milloin pääsee yrittämään huuhtomista toisen ja kolmannen kerran. Joku häveliäs saattaa myös odottaa hajun haihtumista ennen kuin kehtaa avata oven seuraavalle?


      • siitä suhuttelemaan

        Ryssät seisoo rinkilällä korkkareissa. Ne korot pannaan pytyn puolelle niin ei luista. Olen omin silmin nähnyt.


    • neitonen23v

      Tässä mitä naiset tekevät:

      -Käy pisulla / kakilla
      -Meikkaamassa
      -ottaa huikkaa laukussa olevasta pikku pullosta. säästyy rahaa.
      -tekstailee ja soittelee vessakopista
      -oksentaa
      -sammunut
      -menee piiloon jätkää ketä ei jaksa, ja ei toivo ettei tämä hyypiö odota vessan ulkopuolella.

      the end.

    • ehkä.

      Etsin käsilaukulle koukkua. Varon ettei osu takki ahtaassa paikassa mihinkään, näprään housuja ja paperia. Koitan varoa likaisia pintoja julkisessa. Niistän nenääni allergisena.

      • lucid dreamer

        Laitan käsilaukun lähimpään tappiin minkä näen samalla kun nostan takin helmat syliini ja asioidessani otan paperia valmiiksi ja niistän samalla jos on tarvetta.

        Ei voi olla vaikeaa. Paitsi. Eri vessoissa on eri missiot. Kyllä mä olen hyvin varovainen mihin sitä esim. jalkoja lykkää koska siellä voi olla oikeasti pashaa lattialla (viimeksi Mäkkärissä oli verinen vessapaperi lattialla YYYH, mutta vaihtoehtoja ei ollut kun toisessa vessassa näytti olevan koko koppi ruiskittu ympäriinsä .. jotain epäilyttävää kellahtavaa ainetta) ja miten paperia saa jos rulla on loppu ja vararulla on jossain syljen ja purkan ja epämääräisten krumeluurien peittämässä hyllynreunassa.

        Jos naistenvessoista pidettäisiin enemmän huolta (koska hygienia on tärkeää!), ne vessareissut kyllä nopeentuisivatkin.


    • Lulz

      Hauska ketju, kerrassaan mainiota luettavaa. Näin miehenä tuli viestejä lukiessa monesti kunnon WTF-tunne. Kuukupit ja geishakuulat, lulz!

      • Lulz

      • KäyttäkääKuppia!
        Lulz kirjoitti:

        täytyi muuten tarkistaa mikä ihme on kuukuppi wikipediasta. Muille tietämättömilel linkki http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuukautiskuppi

        Kannattaa muuten käyttää kuukuppia! Siteillä ja tamponeilla menee satoja vuosia maatumiseen, ja jätettä tulee kauheita määriä joka kuukausi. Kestositeetkin ovat hyvä ratkaisu, mutta itse olen ihastunut kuppiin. Yhden kupin käyttöikä on vähintäänkin pari vuotta, mutta ne kestävät paljon pidempäänkin, jos niitä huoltaa hyvin. Oma kuppini on ainakin niin mukava käyttää, että oikeasti saatan unohtaa koko kuukautiset nykyään, kun ennen se koko aika oli yhtä tuskaa ja siderallia. Kuppini ei myöskään ole KOSKAAN näiden kahden vuoden aikana vuotanut (ei edes ekoina runsaina päivinä)! Ajatus saattaa ensin tuntua oudolta, mutta varsinkin kun kuppiin tottuu, se on tosi helppo käyttää. :)


    • Olen ihmetellyt samaa ja myös sitä miten niin monilla menee yhden tai kahden vaatteen sovittamisessa ikuisuus.

    • 44y

      Kaikissa vähän isommissa ylesisötilaisuuksiissa kuten konserteissa naisten vessoihin on aina kymmenin metrien jonot. Jos paikat on niin väljät että pitää päästä kuselle puolen tunnin välein niin älkää juoko niin paljon.

      • .....

        Googletapa virtsarakko ja emätin :) Sekä voisit hakea myös pidättämiskyvystä asiaa.. Virtsarakon tai emättimen löysyys ei pidättämistä estä. Sen sijaan jos on pers*eessä sulkijalihas vaurioitunut kuten teillä miehillä monesti jostakin kumman ja ihmeen syystä, se kyllä vaikuttaa pidättämiseen.


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Googletapa virtsarakko ja emätin :) Sekä voisit hakea myös pidättämiskyvystä asiaa.. Virtsarakon tai emättimen löysyys ei pidättämistä estä. Sen sijaan jos on pers*eessä sulkijalihas vaurioitunut kuten teillä miehillä monesti jostakin kumman ja ihmeen syystä, se kyllä vaikuttaa pidättämiseen.

        Olen varmaan piereskellyt pierunsulkijalihakseni hajalle kun ei huvita pierua pidättää xD Pieren julkisissa vessoissakin uhalla niin että kaakelit raikuu...


    • ihhhmehomma

      Mä olen myös aina ihmetellyt että mikä maksaa..joskus on tehny mieli koputtaa vessakopin oveen ja kysyä että mitä se kyseinen hlö siellä oikein tekee..ihan siis jo melkein mielenkiinnosta :D. Ei voi kestää niin kauan..ei siinä laukun paikan etsimisessä voi mennä niin paljon aikaa, tai muutoin on jo näössä vikaa kun ei heti ensisilmäyksellä osaa tunnistaa potentiaalista säilytyspaikkaa. Ja jos vuoraa istuinosan, ei siinäkään pitäisi kauaa kestää jos tekee sen nopeasti, ilman turhaa taiteilua. Paperivuoraus on kylläkin yleensä välttämätöntä, usein rinkula on täynnä jotain ihme roiskeita, ja mikään ei ole niin inhottavaa kun tuntea istuneensa jonkin märän päälle joka on jäänyt toisen jäljiltä. Miten aikuiset ihmiset edes onnistuvat saamaan istuinosan märäksi kusesta? ehkä se johtuu näistä varomattomista kyykkypissaajista, jotka ei edes osaa korjata jälkiään. Yksi asia, joka vielä olisi huomaavaista toisia kohtaan, olisi se, että ennen vessanvetämistä, sulkisi pytyn kannen. Muutoin sieltä lentää ilmaan bakteereita, ei hirveen kiva hengittää toisen kusipartikkeleita...

      • nipotusStop

        Kyllä ärsytyksen nykyaikana saa näkökään aikaseks mistä asiasta tahansa!! Mitä sitten, jos joku on vessassa kauan!!?? Mihin on kiire?? Se aika menee mikä menee ja se siitä. Jos sinulla on pidättämisessä ongelmia, niin kannattasi harjoittaa lantiopohjan lihaksia ja mennä veskiin heti, kun alkaa hädältä vaikuttaan, etteit tarvitse viime hetkillä jonottaa! Mitä tuollaisista ressaamaan? Pienet on ympyrät ja pipo kireällä, jos oma tapa (ja oma napa) on tärkein ja muiden pitäisi olla prikulleen kuin minä itse, kaikki muut tavathan on niin väärin ja tuomittavia!!! Mietipä nyt toisenkin kerran, kuinka tyhjänpäivänen asia tuo on?! Minkähänlainen "kuumakalle hermoilija" olet ruuhka-aikana liikenteessä tai kaupan kassajonossa. jossa joku kaivaa maksukorttiaan mielestäsi liian kauan, kun sinulla kaikki sujuu suitsait sukkelaan! Löysääppäs nutturaasi eukko!!


      • juuso27

        "Paperivuoraus on kylläkin yleensä välttämätöntä, usein rinkula on täynnä jotain ihme roiskeita, ja mikään ei ole niin inhottavaa kun tuntea istuneensa jonkin märän päälle joka on jäänyt toisen jäljiltä. Miten aikuiset ihmiset edes onnistuvat saamaan istuinosan märäksi kusesta?"

        Joskus olen ä käyttänyt tilaisuutta hyväksi ja käynyt naisten vessassa kusemassa laidoille.


    • Tukkoista on

      Tukossa ne on,eikä se ole mikään ihme,äijät tyrkkii joka reikään.

    • kalehti

      monet naiset jää sormettamaan vielä jonki aikaa sinne..

      • cattityttö71

        Mua ainakin on aina ärsyttäny ja ihmetyttäni just tää vessassa kuppaaminen. (ainakin viimeset 35 vuotta) Hirveä kahina kuuluu kopista ja minuutit kuluu. Olen monesti arvuutellu, et mitä ihmettä siellä tapahtuu?? Mulla menee varmaan noin 2 minuuttia kun käyn kusella. Menen koppiin, avaan housut, istun pöntölle, pyyhkäsen värkkini, nousen ylös, housut kiinni ja vedän vessan. Kädet pesin siellä missä altaat milloinkin on. Joko itse wc tilassa tai etutilassa. Ja vaikka mun pitäsi tamppooni vaihtaa, niin sekin on nopea toimenpide.

        Baarissa on moni sanonu mulle, et miten noin nopeesti tulit takas? No enhän mä nyt saatana asumaan sinne vessaan mene..


      • Kumma homma
        cattityttö71 kirjoitti:

        Mua ainakin on aina ärsyttäny ja ihmetyttäni just tää vessassa kuppaaminen. (ainakin viimeset 35 vuotta) Hirveä kahina kuuluu kopista ja minuutit kuluu. Olen monesti arvuutellu, et mitä ihmettä siellä tapahtuu?? Mulla menee varmaan noin 2 minuuttia kun käyn kusella. Menen koppiin, avaan housut, istun pöntölle, pyyhkäsen värkkini, nousen ylös, housut kiinni ja vedän vessan. Kädet pesin siellä missä altaat milloinkin on. Joko itse wc tilassa tai etutilassa. Ja vaikka mun pitäsi tamppooni vaihtaa, niin sekin on nopea toimenpide.

        Baarissa on moni sanonu mulle, et miten noin nopeesti tulit takas? No enhän mä nyt saatana asumaan sinne vessaan mene..

        Täytyy yhtyä tähän kommenttiin. Sisään, hosuut auki, istahdus, hoida homma, housut ylös, done. Eipä siinä yleensä mene kuin minuutti, tai jos on kakkosella niin kaksi. Kärsinevätkö sitten ummetuksesta kaikki muut :) Niin ja jos on likaisen oloinen vessa niin heitän sen pari palaa paperia siihen rinkalle, ei sitä nyt useita kerroksia tarvitse tai kovin taiteellista.. Minä en ainakaan pidä sitä vessaa niin viihtyisänä paikkana että viitsisin siellä puol päivää kupata..


      • Kahinoita
        cattityttö71 kirjoitti:

        Mua ainakin on aina ärsyttäny ja ihmetyttäni just tää vessassa kuppaaminen. (ainakin viimeset 35 vuotta) Hirveä kahina kuuluu kopista ja minuutit kuluu. Olen monesti arvuutellu, et mitä ihmettä siellä tapahtuu?? Mulla menee varmaan noin 2 minuuttia kun käyn kusella. Menen koppiin, avaan housut, istun pöntölle, pyyhkäsen värkkini, nousen ylös, housut kiinni ja vedän vessan. Kädet pesin siellä missä altaat milloinkin on. Joko itse wc tilassa tai etutilassa. Ja vaikka mun pitäsi tamppooni vaihtaa, niin sekin on nopea toimenpide.

        Baarissa on moni sanonu mulle, et miten noin nopeesti tulit takas? No enhän mä nyt saatana asumaan sinne vessaan mene..

        Voi myös olla, että kaasut ovat tulossa paineella ja pitää päästellä pikkuhiljalleen ja kahistella paperia päälle, jos hana-lavuaariyhdistelmää ei kopista löydy.


      • antakaa naimarauha
        cattityttö71 kirjoitti:

        Mua ainakin on aina ärsyttäny ja ihmetyttäni just tää vessassa kuppaaminen. (ainakin viimeset 35 vuotta) Hirveä kahina kuuluu kopista ja minuutit kuluu. Olen monesti arvuutellu, et mitä ihmettä siellä tapahtuu?? Mulla menee varmaan noin 2 minuuttia kun käyn kusella. Menen koppiin, avaan housut, istun pöntölle, pyyhkäsen värkkini, nousen ylös, housut kiinni ja vedän vessan. Kädet pesin siellä missä altaat milloinkin on. Joko itse wc tilassa tai etutilassa. Ja vaikka mun pitäsi tamppooni vaihtaa, niin sekin on nopea toimenpide.

        Baarissa on moni sanonu mulle, et miten noin nopeesti tulit takas? No enhän mä nyt saatana asumaan sinne vessaan mene..

        Toiset on vessassa panollakin ja se vasta vituttaa kun kahvaa revitään kesken kaiken. Toimitus kuin toimitus. Kyllä se pitäisi pyhä olla. Torillakaan ei saa panna ja jossain se on tehtävä kun tarve iskee.


    • Paavo pesusieni

      Kaippa siellä wc saa huvikseenkin istua. Miksi niin kauhee kiire, kun eka joutuu jonottamaan omaa vuoroonsa. Miksi aina pitää ajatella muita?

      • khjjb,,

        Huvikseen? Tästä lähtien rupean todella tarkkailemaan näitä vessakopin hupikäyttäjiä.

        Se, että jonottajilla on kiire menee taatusti tärkeydessään ohitse hupikäyttämisesi.


      • lärvin mukaan

        Minäkin katson että jos on vittumaisen näköisiä jonottajia takanani niin sitten vaan istuskelen. Punottakoon naamastaan ja puoli litraa housuissaan. Mitäs ovat niin happaman näköisiä! Toinen on pissikset jotka yrittää etuilla. Silloin pelaan kännykällä pelejäkin istuessani. Odottakoon saatanat. Jonkun niitä on koulutettava.


    • 16+10

      Olen yleensä tosi nopea julkisissa ja itseä on kanssa harmittanut nuo kuppaajat. Mutta sitten olin elämäni ensimmäisen kerran virtsatietulehduksen kourissa - tosin tällöin kotosalla - aina kun meinasi nousta pytyltä, niin tuntui, että taas lirahtaa ihan just housuun... ja eikun taas alas se yksi millilitra lirauttamaan... rakkoa kouristelee, pistelee... ja tosiaan oli kanssa sitä, että on ihan hirvee hätä , mutta sitten ei tulekaan mitään, ja heti perään tuntuu, että kohta on housussa, jos ei heti pääse pissalle.... ikävää.

      Jos joillakin on siis tuollainen tulehdus tuloillaan tai muuten vaan levoton virtsarakon toiminta, niin ymmärrän paljon paremmin, ettei pääse siellä vessasta toimi ihan niin reippaasti kuin minä normaalitilassa.

      Ja vaikka itse käytän mieluiten mukavia, käytännöllisiä ja helposti puettavia ja riisuttavia vaatteita, niin muistelenpa nyt niitä kertoja, kun olen sukkahousuihin tottumattomana sellaisten (ehkä vielä pikkuisen liian pienten ...) kanssa paininut... hiemankin jos on hikisempi iho, niin nuo kammotukset tarttuvat ihoon ja niiden kiskominen tarpeeksi ylös on ihan tuskaa ja tuntuu vievän iäisyyden että ne saa mukavasti päälle taas.

      Eli monia asioita on, jotka voivat kanssasiskoja vessassa viivyttää. Koetetaan kestää. Ei siellä varmasti kukaan ilkeyttään koppia panttaa. Naisasiakkaiden kannattaa ravintolaan jättää palautetta, jos usein on kohtuuttomia vessajonoja, että sitten seuraavassa remontissa tekisivät lisää naistenvessoja. Naisilla menee yleensä enemmän aikaa vessassa kuin miehillä vaikka olisivat kuinka nopeita, joten naisten vessoja pitäisi siksi olla enemmän.

    • yks hidas

      Olet varmaan nainen, joka ei käytä pikkuhousunsuojia, sukkahousuja, pitkiksiä, monia paitoja ekä pyyhi takapuoltaan. Tiesitkö että monilla virtsaaminen kestää siksi että vessassa on tuollaisia kuuntelijoita. Iälläkin on aika iso vaikutus asiaan ja muutenkin olemme jokainen yksilöitä. eiköhän anneta jokaisen hoitaa hommansa omassa tahdissaan.

    • ??

      KYLLÄ OLET UTELIAS.

      Vessassa paskataan tai kustaa-tarvittaissa vaihdetaan sidettä tai tampaxia_Laitetaan puuteria ja hiukan huulipunaa.

      Tyydyttääkö arvon neitiä vastaus???

      • hkdufkufhu

        Niin.

        Mutta MIKSI minä suoriudun kopista parissa minuutissa ja SINULTA kestää asioiden toimittaminen maailman tappiin?


      • Newsflash!
        hkdufkufhu kirjoitti:

        Niin.

        Mutta MIKSI minä suoriudun kopista parissa minuutissa ja SINULTA kestää asioiden toimittaminen maailman tappiin?

        Me ihmiset olemme erilaisia.


      • Ripeästi!

        Vessassa pissataan tai kakataan ja ripeästi.Muut asiat tehdään vessakopin ulkopuolella! Hävytöntä!


      • tule jo ulos prkl
        hkdufkufhu kirjoitti:

        Niin.

        Mutta MIKSI minä suoriudun kopista parissa minuutissa ja SINULTA kestää asioiden toimittaminen maailman tappiin?

        Yli nelikymppisillä kusemisen tahti hidastuu. Koskee sekä miehiä (eturauhasvaivat) että naisia. Sitten ne liruttaa ja heruttaa siellä niin saakelin kauan. Olen pannut merkille ja siksi jonotankin siihen vessaan missä on joku nuori jolla kusivehkeet pelaa normaalisti ja säällisessä ajassa.


    • älä lyö

      ihmettelen samaa. itselläni on aina kiire pois jos tiedän että on muita odottajia. housut alas, pissa tulee joutuin, pyyhkiminen ja housut ylös. vie noin puoli toista minuuttia. kädet pesen ulkopuolella.

    • koukero

      mä istun aina ihan rauhassa ja änkeen sen paskan kunnolla valmiiks ni ei
      tarte koko ajan laukata.

    • kaipaan marjamehuani

      Minulla on harvoin enää kuukautisia, mutta silloin kestää sen ajan, että saan siteet vaihdettua.Tampponeja käytän vain jos verta tulee oikein kaatosateen voimalla..Eli yhdistettyinä siteeseen ja ne on hankalia koska suihkussa tulee niihin vettä ja ne turpoavat silloin ja ovat inhottavia.

      Muutoin en tee mitään muuta kuin ykkösasiaa julkisissa vessoissa.Jos on paha tila, niin hoidan sen toki julkisessa vessassa mieluummin kuin katuvessakopissa, mutta yritän olla aina kotona kun kakkonen iskee päälle!

      Meikkiä laitan vain korjaten, jos vaikkapa Oopperatalon buduaarissa käyn.

    • U.ROSSO

      REPS-REPS. On ihanaa olla mies. Ainakin joku asia tässä maailmassa on niin helvetin paljon yksinkertaisempaa.

    • jsjsdhdsj

      Mitä vitun väliä mitä siellä vessakopin sisällä puuhastellaan? Odottavan aika on pitkä, aina. Anna muille vessarauha.

    • sleeping beauty

      Joskus kun olin helvetin tylsässä duunissa, kävin vessassa ottamassa 5 minuutin torkut...

    • Anonyymi

      Mä oon mies kun mulla kestää kauan vessassa niin liikuttelen esinahkaa ees taas eli runkkaan :D jos oon paskalla se kestää 7-10 min töissä ja jos runkkaan nii 5-7min ihan ok kun tulen uloos 7 min jälkeen tai 10 min jälkeen niin ei kukaan oudosti kato. Ja kun oon runkannu niin itekkseni ajattelen hahhaa kukaan ei tiiä mitä just oon tehny vesassa ne luuli ett olin kakalla mutta ei, mällit on just lentäny ja pippeli on niin löysänä kun olla ja voi :D ja helpottunu olo

    • Anonyymi

      Olen mies ja menen joka työpäivä duunissa paskalle heti töihin tullessa klo 8 ja tulen ulos vessasta klo 16 ja lähden saman tien kotiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe