Haavistosta presidentti?

vastustan Niinistöä

Alkaa näyttää vähän siltä...

24

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäporowaara

Minoon ainaki äänestäny Pekkaa.

• toIijake

kyä...

kyä ny palkittee

...

• Toki.

• ?

Sinäkinkö

• ? kirjoitti:

Sinäkinkö

Minäkin Kysymysmerkkini.

• Haavistolla on ainakin edustavan näköinen puoliso. Vallan komea mies. :-D

• hihi...

Joo, söpö, paitsi.. että "komea" ??? mies?????

• hihi... kirjoitti:

Joo, söpö, paitsi.. että "komea" ??? mies?????

Niin, Nexar Flores hänen (Pekan) puoliso. Söpö tai komea, kuinka vaan. Edustavan näköinen puoliso olisi presidentillä. :-)

Nuorekas, tumma, sopusuhtainen ja edustava. Näillä määritteillä kuvaisin. Eihän Pekka itsekkään mikään rumilus ole.

• hihi..
        ol_io kirjoitti:

Niin, Nexar Flores hänen (Pekan) puoliso. Söpö tai komea, kuinka vaan. Edustavan näköinen puoliso olisi presidentillä. :-)

Nuorekas, tumma, sopusuhtainen ja edustava. Näillä määritteillä kuvaisin. Eihän Pekka itsekkään mikään rumilus ole.

Makunsa kullakin.

• hihi.. kirjoitti:

Makunsa kullakin.

Ajattelin asiaa nyt edustavuuden kannalta. Pinta on osa edustavuutta. :-)

• Jospa se on vaan tulkittu kohditetuksi Haavistolle? Jos asiat irroitetaan asiayhteydestään, kuten ihmiset usein tekee kohinaa saadakseen, mitä vaan voidaan lopulta ottaa loukkauksena ketä vaan kohtaan. Tottahan se on, että isäntiä ja emäntiä suomen landeilla on kautta aikain ollut. :-)

Tuskinpa se pilkaksi oli edes tarkoitettu oikeasti.

• ol_io kirjoitti:

Jospa se on vaan tulkittu kohditetuksi Haavistolle? Jos asiat irroitetaan asiayhteydestään, kuten ihmiset usein tekee kohinaa saadakseen, mitä vaan voidaan lopulta ottaa loukkauksena ketä vaan kohtaan. Tottahan se on, että isäntiä ja emäntiä suomen landeilla on kautta aikain ollut. :-)

Tuskinpa se pilkaksi oli edes tarkoitettu oikeasti.

En minäkään usko, mutta tottakai loppukiri alkaa kuumentaa tunteita :)
        Ja erityisesti kun gallupit ovat asettaneet nyt Väyrysen ja Haaviston samalle viivalle, niin tunnelma kiristyy. - No; eihän politiikka koskaan ole reilua peliä, en minä tiedä...

• Melko varmaa:.!1%#+?
        xena-183 kirjoitti:

Ja erityisesti kun gallupit ovat asettaneet nyt Väyrysen ja Haaviston samalle viivalle, niin tunnelma kiristyy. - No; eihän politiikka koskaan ole reilua peliä, en minä tiedä...

.

ettei maan presidentiksi tule nainen eikä Haavisto

Har!

.

• xena-183 kirjoitti:

Näinhän se bruukaa mennä. Otteet kovenee, kun matka lyhenee. :-)

• KoppavaHoro

Toivotaan, että on tokalla kiekalla ainakin, ettei tartte äänestää tyhjää. Sale on ihan jees, mutta mulla ei ole varaa äänestää Kokoomusta.
      Väyrystä äänestäisin, jos kyseessä olisi pesti Uutisvuodon kapteenina.

• Suuremmas käres:.!1%

.

maakuntalaisena olen lievästi pakotettu äänestämään Väyrystä, nyt on unohdettava kepulaisuuden stigma

.

• eikä!
        Suuremmas käres:.!1% kirjoitti:

.

maakuntalaisena olen lievästi pakotettu äänestämään Väyrystä, nyt on unohdettava kepulaisuuden stigma

.

har-mies!

Tiedätkö olisiko äänestystä, jossa äänestettäisiin paskanjauhajat pois miehen-logiikka palstalta?

• Täällä pitäisi olla:
        eikä! kirjoitti:

har-mies!

Tiedätkö olisiko äänestystä, jossa äänestettäisiin paskanjauhajat pois miehen-logiikka palstalta?

.

"Tee-Se-Itse-Harakiri" - palsta :)

Har!

.

• ~cissi~

Soinin selitys on lapsellinen ja suunnattu lähinnä omille kannattajille tekosyyksi, miksi oma kampanja menee huonosti. Ikäänkuin Haavisto olisi Hakkaraisen avulla vienyt persujen äänet.

Soini on itse hoitanut kampanjansa huonosti ja esiintynyt epäedustavasti. Pelkkä möhinä ei enää riitä.

• Stripponen

Viherpiiperöt ilmeisesti päättivät, että Haaavisto on älykkäin äämä
      puolueessa.

• Soinille ääneni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      394
      5917
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5288
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4316
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49