ikäerosta

justwondering

onko kenelläkään omakohtaista kokemusta parisuhteesta jossa ikäero on suuri? olen 18 vuotias nainen ja olen nyt tapaillut kuukauden ajan 37 vuotiasta miestä, joten ikäeroa on n.20 vuotta. mies on kaikinpuolin ihana ja mukava. voiko suhde toimia suuresta ikäerosta huolimatta?

7

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokotai..

Täältä löytyy monta viestiketjua kyseisestä aiheesta, jos viitsit selailla.

Joko mies on ihan tosissaan kanssasi tai sitten käyttää sinua hyväkseen.

• justwondering

ok kiitos vinkistä.
      ja kyllä mies on ihan tosissaan minun kanssa, pyytänyt jopa muuttamaan luokseen.

• setäpoika

kylläkai suhde voi toimia. mutta jos olette tunteneet vasta kuukauden niin
      ei kannata vielä kiirehtiä ainakaan sen muuton kanssa..
      Ja kuuntele itseäsi ja tuntemuksiasi!

• ghfdsxfsf

kunhan muistatte edetä hitaasti, hätiköinti on vain hallaa suhteelle, usko pois. Kuinka kauan olette seurustelleet, ihan parin kuukauden jälkeen vielä ei kannata muuttaa yhteen... voittehan kyläillä toistenne luona ja kokeilla millaista on yhteinen arki, ilman että vielä molemmat virallisesti asuisivat samassa talossa.

Kannattaa nauttia siitä uudesta rakkauden tunteesta (se tasoittuu ajan kanssa), tutustukaa rauhassa toisiinne ja miettikää että oletteko oikeasti toisillenne sopivat. Itse aloin 19 vuotiaana seurustella 34 vuotiaan miehen kanssa, edelleen yhdessä 4 vuoden jälkeen ja luja yhteenkuuluvuuden tunne edelleen...

ei se ikä vaan se millainen ihminen muuten on sisältä

• Nainen 20

Sama täälä ghfdsxfsf :)

Tai no sama ikäero, mutta oltu yhdessä pian 10kk. Olen 20 ja mies 34. Avoliitossa oltu pian 4kk ja ei ole ollut mitään ongelmaa :)

• 22 + 32

10 vuoden ikäero meillä, ongelmia riittää.. Iästä riippuvaisia ja riippumattomia. Ikä ei kuitenkaan ole este :).

• kokemusta612

Vaikuttaa tutulta....
      Itse olin juuri 18 täyttänyt ja mies oli 37v, kun alettiin seurustella. Kuusi vuotta sitä kesti ja sen jälkeen mä tein bänät.... kasvoin aikuiseksi... tai jotain...
      Me oltiin niin erilaisia, joten en ymmärrä miten noinkin kauan oltiin kimpassa.

Nyt olen 40v ja kaikenlaisia kokemuksia on takana. Jokin tarkoitus kai oli tollakin jutulla, vaikka monesti olen ajatellut että olis voinut jäädä tapahtumatta.
      Mutta sua en voi neuvoa.... itse tiedätte parhaiten toimiiko suhteenne vai ei.... Kuuntele sydäntäsi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe