onko kenelläkään omakohtaista kokemusta parisuhteesta jossa ikäero on suuri? olen 18 vuotias nainen ja olen nyt tapaillut kuukauden ajan 37 vuotiasta miestä, joten ikäeroa on n.20 vuotta. mies on kaikinpuolin ihana ja mukava. voiko suhde toimia suuresta ikäerosta huolimatta?
ikäerosta
7
187
Vastaukset
- jokotai..
Täältä löytyy monta viestiketjua kyseisestä aiheesta, jos viitsit selailla.
Joko mies on ihan tosissaan kanssasi tai sitten käyttää sinua hyväkseen. - justwondering
ok kiitos vinkistä.
ja kyllä mies on ihan tosissaan minun kanssa, pyytänyt jopa muuttamaan luokseen. - setäpoika
kylläkai suhde voi toimia. mutta jos olette tunteneet vasta kuukauden niin
ei kannata vielä kiirehtiä ainakaan sen muuton kanssa..
Ja kuuntele itseäsi ja tuntemuksiasi! - ghfdsxfsf
kunhan muistatte edetä hitaasti, hätiköinti on vain hallaa suhteelle, usko pois. Kuinka kauan olette seurustelleet, ihan parin kuukauden jälkeen vielä ei kannata muuttaa yhteen... voittehan kyläillä toistenne luona ja kokeilla millaista on yhteinen arki, ilman että vielä molemmat virallisesti asuisivat samassa talossa.
Kannattaa nauttia siitä uudesta rakkauden tunteesta (se tasoittuu ajan kanssa), tutustukaa rauhassa toisiinne ja miettikää että oletteko oikeasti toisillenne sopivat. Itse aloin 19 vuotiaana seurustella 34 vuotiaan miehen kanssa, edelleen yhdessä 4 vuoden jälkeen ja luja yhteenkuuluvuuden tunne edelleen...
ei se ikä vaan se millainen ihminen muuten on sisältä- Nainen 20
Sama täälä ghfdsxfsf :)
Tai no sama ikäero, mutta oltu yhdessä pian 10kk. Olen 20 ja mies 34. Avoliitossa oltu pian 4kk ja ei ole ollut mitään ongelmaa :)
- 22 + 32
10 vuoden ikäero meillä, ongelmia riittää.. Iästä riippuvaisia ja riippumattomia. Ikä ei kuitenkaan ole este :).
- kokemusta612
Vaikuttaa tutulta....
Itse olin juuri 18 täyttänyt ja mies oli 37v, kun alettiin seurustella. Kuusi vuotta sitä kesti ja sen jälkeen mä tein bänät.... kasvoin aikuiseksi... tai jotain...
Me oltiin niin erilaisia, joten en ymmärrä miten noinkin kauan oltiin kimpassa.
Nyt olen 40v ja kaikenlaisia kokemuksia on takana. Jokin tarkoitus kai oli tollakin jutulla, vaikka monesti olen ajatellut että olis voinut jäädä tapahtumatta.
Mutta sua en voi neuvoa.... itse tiedätte parhaiten toimiiko suhteenne vai ei.... Kuuntele sydäntäsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683