Apua!

Avuton_

Menin värjäämään mustaksi hiukset ja kadun aivan kamalan paljon! Haluan luonnollisen vaaleanruskean.. Miten olisi järkevintä alkaa vaalentamaan hiuksia? Hiukseni menevat helposti huonoon kuntoon kun vaaleammaksi värjää. Enkä halua värinpoistoa. Auttakaa!

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miriamma

Jos et halua värinpoistoa, niin ainut vaihtoehto on kasvattaa kunnollinenväri takaisin. Et sinä sitä mustaa saa pois vinkumalla. Käy ottamassa kampaajalla raitoja ja lähde vaalentamaan raita-tekniikalla niin ei tukka tipu päästä. Ja jatkossa älä laita sitä kestoväriä päähän jos haluat jotain uutta ja mullistavaa niin kokeile vaan kevytvärejä, saat ne paljon helpommin pois päästä jos tulos ei miellytä.. Ja voit yrittää haalistaa sitä väriä esim, öljy-muhituksella tai syväpuhdistavalla shampoolla.

• älä vaan ala itse vaalentelemaan. mene kampaajalle!

• 12121234

Väriä pystyy kuulemma haalistamaan syväpuhdistavalla shampoolla. Peseppä sillä nyt aluksi ja tee hiuksiin öljyhoito. Voit käyttää ihan vaikka rypsiöljyä. Hierot sitä kunnolla kaikkialle hiuksiin ja sitten vaikka pipo päähän että muhii kunnolla. Sen jälkeen peset öljyt pois niin pitäisi ainakin haalistua.

• Kampaajalle

Kyllä se kampaaja sun hiuksistasi vaaleamman saa. Mutta älä itse mene laitteleen mitään värinpoistoja. Nyt vaan varaat ajan kampaajalle ja annat ammattilaisen hoitaa tukkasi kuntoon.

• öädflösdsdfsdlöf

Koneella kaljuksi. Sillähän pääsee eroon mustista hiuksista.

• Sulla on kaks vaihtoehtoa; vaalennat ne, mieluiten kampaajalla, tai sit annat värin kasvaa pois.

Mulla on itselläni mustat hiukset, ollu monta vuotta, ja kampaaja sanoi suoraan että jos haluan tästä eroon ni hän ei vaalenna vaan joudun kasvattamaan. Kannattaa siis miettiä kaks kertaa ennen ku alkaa värjäämään, ettei heti huomenna kaduta. :)

• Tilantee on tuttu.Ei kannattaa muuta,kun pestää väri pois. Kyllä se kuluu pois Lääkitsevä hiusöljy kuluttaa myös väriä,,ainakin minulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      4987
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3456
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2277
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1887
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161