Apua!

Avuton_

Menin värjäämään mustaksi hiukset ja kadun aivan kamalan paljon! Haluan luonnollisen vaaleanruskean.. Miten olisi järkevintä alkaa vaalentamaan hiuksia? Hiukseni menevat helposti huonoon kuntoon kun vaaleammaksi värjää. Enkä halua värinpoistoa. Auttakaa!

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miriamma

Jos et halua värinpoistoa, niin ainut vaihtoehto on kasvattaa kunnollinenväri takaisin. Et sinä sitä mustaa saa pois vinkumalla. Käy ottamassa kampaajalla raitoja ja lähde vaalentamaan raita-tekniikalla niin ei tukka tipu päästä. Ja jatkossa älä laita sitä kestoväriä päähän jos haluat jotain uutta ja mullistavaa niin kokeile vaan kevytvärejä, saat ne paljon helpommin pois päästä jos tulos ei miellytä.. Ja voit yrittää haalistaa sitä väriä esim, öljy-muhituksella tai syväpuhdistavalla shampoolla.

• älä vaan ala itse vaalentelemaan. mene kampaajalle!

• 12121234

Väriä pystyy kuulemma haalistamaan syväpuhdistavalla shampoolla. Peseppä sillä nyt aluksi ja tee hiuksiin öljyhoito. Voit käyttää ihan vaikka rypsiöljyä. Hierot sitä kunnolla kaikkialle hiuksiin ja sitten vaikka pipo päähän että muhii kunnolla. Sen jälkeen peset öljyt pois niin pitäisi ainakin haalistua.

• Kampaajalle

Kyllä se kampaaja sun hiuksistasi vaaleamman saa. Mutta älä itse mene laitteleen mitään värinpoistoja. Nyt vaan varaat ajan kampaajalle ja annat ammattilaisen hoitaa tukkasi kuntoon.

• öädflösdsdfsdlöf

Koneella kaljuksi. Sillähän pääsee eroon mustista hiuksista.

• Sulla on kaks vaihtoehtoa; vaalennat ne, mieluiten kampaajalla, tai sit annat värin kasvaa pois.

Mulla on itselläni mustat hiukset, ollu monta vuotta, ja kampaaja sanoi suoraan että jos haluan tästä eroon ni hän ei vaalenna vaan joudun kasvattamaan. Kannattaa siis miettiä kaks kertaa ennen ku alkaa värjäämään, ettei heti huomenna kaduta. :)

• Tilantee on tuttu.Ei kannattaa muuta,kun pestää väri pois. Kyllä se kuluu pois Lääkitsevä hiusöljy kuluttaa myös väriä,,ainakin minulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe