Apua!

Avuton_

Menin värjäämään mustaksi hiukset ja kadun aivan kamalan paljon! Haluan luonnollisen vaaleanruskean.. Miten olisi järkevintä alkaa vaalentamaan hiuksia? Hiukseni menevat helposti huonoon kuntoon kun vaaleammaksi värjää. Enkä halua värinpoistoa. Auttakaa!

7

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miriamma

Jos et halua värinpoistoa, niin ainut vaihtoehto on kasvattaa kunnollinenväri takaisin. Et sinä sitä mustaa saa pois vinkumalla. Käy ottamassa kampaajalla raitoja ja lähde vaalentamaan raita-tekniikalla niin ei tukka tipu päästä. Ja jatkossa älä laita sitä kestoväriä päähän jos haluat jotain uutta ja mullistavaa niin kokeile vaan kevytvärejä, saat ne paljon helpommin pois päästä jos tulos ei miellytä.. Ja voit yrittää haalistaa sitä väriä esim, öljy-muhituksella tai syväpuhdistavalla shampoolla.

• älä vaan ala itse vaalentelemaan. mene kampaajalle!

• 12121234

Väriä pystyy kuulemma haalistamaan syväpuhdistavalla shampoolla. Peseppä sillä nyt aluksi ja tee hiuksiin öljyhoito. Voit käyttää ihan vaikka rypsiöljyä. Hierot sitä kunnolla kaikkialle hiuksiin ja sitten vaikka pipo päähän että muhii kunnolla. Sen jälkeen peset öljyt pois niin pitäisi ainakin haalistua.

• Kampaajalle

Kyllä se kampaaja sun hiuksistasi vaaleamman saa. Mutta älä itse mene laitteleen mitään värinpoistoja. Nyt vaan varaat ajan kampaajalle ja annat ammattilaisen hoitaa tukkasi kuntoon.

• öädflösdsdfsdlöf

Koneella kaljuksi. Sillähän pääsee eroon mustista hiuksista.

• Sulla on kaks vaihtoehtoa; vaalennat ne, mieluiten kampaajalla, tai sit annat värin kasvaa pois.

Mulla on itselläni mustat hiukset, ollu monta vuotta, ja kampaaja sanoi suoraan että jos haluan tästä eroon ni hän ei vaalenna vaan joudun kasvattamaan. Kannattaa siis miettiä kaks kertaa ennen ku alkaa värjäämään, ettei heti huomenna kaduta. :)

• deana.l

Tilantee on tuttu.Ei kannattaa muuta,kun pestää väri pois. Kyllä se kuluu pois Lääkitsevä hiusöljy kuluttaa myös väriä,,ainakin minulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe