Onko Candinot hyviä ja laadukkaita rannekelloka? Esim. Candino Ranger C4366,
Candino rannekellot
12
5212
Vastaukset
- ....
Lisäys vielä. Ja kun on hinnaltaan joku 180-200e, niin onko kyseessä ladukas kello?
- vaikea kymysys
Sanotaan näin, hintaansa nähden ihan laadukkaita. Kelloja on todella monen hintaisia haarukkaa löytyy 1-1000 000 euroon.
- VoiVod
Jep.Itsellä Candino ollut pari vuotta ja erittäin tyytyväinen olen ollut.Laatukello, vaikka itselle merkki oli ennestään tuntematon.Vanhempi kelloseppä suositteli.
- Candinolle kyllä
Candinot valmistetaan Sveitsissä paikallisen ammattiylpeyden alaisena. Minulla on miesten teräsrannekkeinen automaatti ja voin vaan todeta miten ihana se on.,ajan näkee niin selkeästi. Uuden veroinen ja kalliimpi Citizenin ecodrive crono on nyt pöytälaatikossa mitä nyt välillä saa aurinkoa. Candino näyttää, tuntuu ja on laadukas peruskello miehelle. Samaa mallia saa quaez koneistollakin ja voi olla sellaiselle parempi joka ei niin usein tarkkuuta kelloaan, automaatit ei vaan tarkkuusessa ihan pärjää japsinqvartseille mutta se onkin sen kelon sisus eli elämä, jousivoima,,liipotin, rattaiden tarkkuutus liikkua ajan kanssa synkeonissa. Se on tämän koneiston suola. Jos et sellaisesta piittaa niin paristo Candinoa vaan sitten. Parempia ne ovat kuin Orientit, Citizenit tai seikot samassa hintaluokissa. Seikolla kyllä on premium malleja ja Cititzenilläkin, sitten puhutaan alkaen 1000€ hinnoista.
- Candino? KYLL
Itsellä Candino titaniumkuorella ja ranteella, iskunkestävä lasi, sekä kestää uimisen ja sukeltamisen, ihan yhtähyvin, kuin monet muutkin kalliimmat laatukellot.
Hintaa tällä kellolla oli 469€ - se riippuu
Candinonkin nykyään käyttämät kvartsikoneistot tulevat kaukoidästä. Kelloissa on sveitsiläistä työtä sen verran, että voidaan käyttää "swiss made" -leimaa. Googlatkaa, mitä se käytännössä takoittaa.
- tarkkaa puuhaa
Taitaa oikeasti olla Sveitsin tekeleitä koneistot mukaan lukien. Juurikin tuo "swiss made" vaatii tietyn määrän sveitsiläistä osaa, että pakko käyttää oman maan koneistoja.
- Anonyymi
Kvartsikoneisto on sekunnintarkka ja sopii hyvin sveitsiläiseen kellonvalmistusfilosofiaan 👌
- se riippuu
Tarkemmin tutkittuna "Swiss made" -leiman saa lyödä, jos koneiston arvosta yli 50 % on peräisin Sveitsistä. Kuoret, lasit, taulut ja hihnat saa vapaasti tuoda muualta.
http://www.reuters.com/article/2013/03/04/us-luxury-watches-swissmade-idUSBRE9230KS20130304- wikikin kertoo
Taitaa olla vielä hiukan enemmän sveitsiläistä tarpeen, että saa käyttää tuota leimaa. Myös kasauspaikka vaikuttaa jne....
- Anonyymi
Kellään tietoa candinon tekemästä kellosta vuoden 2005 talvikisoihin,takakannessa official fis edition???
- Anonyymi
Mitä haluut tietää? Löytyy tämä hienous
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223