Candino rannekellot

....

Onko Candinot hyviä ja laadukkaita rannekelloka? Esim. Candino Ranger C4366,

12

5212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Lisäys vielä. Ja kun on hinnaltaan joku 180-200e, niin onko kyseessä ladukas kello?

• vaikea kymysys

Sanotaan näin, hintaansa nähden ihan laadukkaita. Kelloja on todella monen hintaisia haarukkaa löytyy 1-1000 000 euroon.

• VoiVod

Jep.Itsellä Candino ollut pari vuotta ja erittäin tyytyväinen olen ollut.Laatukello, vaikka itselle merkki oli ennestään tuntematon.Vanhempi kelloseppä suositteli.

• Candinolle kyllä

Candinot valmistetaan Sveitsissä paikallisen ammattiylpeyden alaisena. Minulla on miesten teräsrannekkeinen automaatti ja voin vaan todeta miten ihana se on.,ajan näkee niin selkeästi. Uuden veroinen ja kalliimpi Citizenin ecodrive crono on nyt pöytälaatikossa mitä nyt välillä saa aurinkoa. Candino näyttää, tuntuu ja on laadukas peruskello miehelle. Samaa mallia saa quaez koneistollakin ja voi olla sellaiselle parempi joka ei niin usein tarkkuuta kelloaan, automaatit ei vaan tarkkuusessa ihan pärjää japsinqvartseille mutta se onkin sen kelon sisus eli elämä, jousivoima,,liipotin, rattaiden tarkkuutus liikkua ajan kanssa synkeonissa. Se on tämän koneiston suola. Jos et sellaisesta piittaa niin paristo Candinoa vaan sitten. Parempia ne ovat kuin Orientit, Citizenit tai seikot samassa hintaluokissa. Seikolla kyllä on premium malleja ja Cititzenilläkin, sitten puhutaan alkaen 1000€ hinnoista.

• Candino? KYLL

Itsellä Candino titaniumkuorella ja ranteella, iskunkestävä lasi, sekä kestää uimisen ja sukeltamisen, ihan yhtähyvin, kuin monet muutkin kalliimmat laatukellot.
      Hintaa tällä kellolla oli 469€

• se riippuu

Candinonkin nykyään käyttämät kvartsikoneistot tulevat kaukoidästä. Kelloissa on sveitsiläistä työtä sen verran, että voidaan käyttää "swiss made" -leimaa. Googlatkaa, mitä se käytännössä takoittaa.

• tarkkaa puuhaa

Taitaa oikeasti olla Sveitsin tekeleitä koneistot mukaan lukien. Juurikin tuo "swiss made" vaatii tietyn määrän sveitsiläistä osaa, että pakko käyttää oman maan koneistoja.

• Anonyymi

Kvartsikoneisto on sekunnintarkka ja sopii hyvin sveitsiläiseen kellonvalmistusfilosofiaan 👌

• se riippuu
      • wikikin kertoo

Taitaa olla vielä hiukan enemmän sveitsiläistä tarpeen, että saa käyttää tuota leimaa. Myös kasauspaikka vaikuttaa jne....

• Anonyymi

Kellään tietoa candinon tekemästä kellosta vuoden 2005 talvikisoihin,takakannessa official fis edition???

• Anonyymi

Mitä haluut tietää? Löytyy tämä hienous

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe