LuxStyle huijaa

Lappliisa

Tilasin tanskalisesta firmasta, nimeltään LuxStyle kahdet hoikentavat alushousut n .kuukausi sitten.
Paketti tuli n. kahden viikon kuluttua. Paketissa oli vain yhdet alushousut, mutta
laskutettu oli kaksista housuista. Palutin tuotteen tilinumeron kanssa ja laitoin myös s-postia asiakaspalveluun ja kerroin tilanteen englannin kielellä niin hyvin kuin osasin.
Sieltä eivät palauta rahoja, koska eivät muka tiedä tilausnumeroa tai jotain postitukseen liittyvää numeroa.
Minusta kyllä haiskahti todella huijaukselta. Kylläkai nyt tarvittavat numerot näkyvät palautuksesta ,mutta siellä ei nyt muka tiedetä, onko paketti tullut, joten rahoja ei voida maksaa. Lisäksi asiakaspalvelija "Maria" käyttää
todella törkeää kieltä, haukkuu asiakasta ( minua) mielisairaaksi ja typeräksi sekä säälii perhettäni. Onneksi summa oli vain 48 e, mutta periaatteessa kuitenkin pitäisi toimia oikein heilläkin. Varokaa tätä firmaa, älkää tilatko sieltä mitään. Mainostavat ainakin Facebookin sivuilla.

2

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria.....

Onko sulla niin läskipylly että joudut käyttämään kiristäviä housuja?

• Medaljonki72

En minäkään suosittele kyseistä firmaa. Minäkin tilasin kahdet hoikentavat alushousut ja tulivatkin ajallaan, mutta kun yritin vaihtaa kokoa isompaan, sainkin vain ne lähettämäni tuotteet takaisin ilman mitään selityksiä. Postimaksu piti tietenkin maksaa itse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe