irrottaa kulmahampaan suustaan?? vahvimman ja tärkeimmän hampaan. En IKINÄ antais poistaa sitä...
MIKSI jotkut antavat...
3
159
Vastaukset
- Hammas langalla
No, se on aika tyhmää poistattaa terve hammas, vaan jonkun tyhmän muodin mukaan. Eivät ajattele, että jälkeenpäin sit harmittaa, että mitä tyhmyyksissä on tullut tehtyä.
Asia on vaan niin, että tehtyä ei saa tekemättömäksi, kun alkaa kaduttaan.
Ei hampaita kannata turhaan poistattaa suusta, kun joskus joutuu poistattaan, jos hammas menee huonoon kuntoon. - eeeee3333
typerää. mua taas vituttaa suunnattomasti se että toinen kulmahampaani on tosi pitkä ja toinen normikokonen... näkee silmälläkin eron
- Helppo korjaus
Tuo on korjattavissa hiomalla se liian suuri hammas samanpituiseksi toisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542