Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset - uskomaton tarjous!

peräkylän poikamies

Minun kämppääni saa tulla siivoamaan! Saa siivota, niin paljon kuin haluaa! Pystyn torkkumaan vaikka pölynimuroinnin mekkalassa, joten voi ja saa siivota mihin vuorokauden aikaan tahansa! Talon puolesta on siivousvälineet, omia ei tarvitse tuoda! Keittiössä on kahvia, pullaa, leivonnaisia, pikku suolaista, vettä, mehua ... eli omia eväitä ei tarvitse tuoda ja saa syödä, niin paljon kuin napa vetää!
Spesiaali bonuksena kolme ensimmäistä naista saa lisäpalkkiona pitkät kalsarit !!!!

5

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emilia .

      Sä olet NIIN taitava ja antelias. Mutta vain kalsarit? Kuviolliset?

    • up.

      Ajatko sinäkin pillun karvat

      Sari-Tuulikki
      aina ennen etelänmatkaa?



      Minä ainakin ajan, jotta manoliittojen on helpompi naida minua.

      • hih.

        Mies masturboi useasti, mutta vibraattori on oltava mukana. Hänellä on seksi melkein päivittäin mielessä. Naisena en jatkuvasti halua seksiä. Hänellä on suhteita paljon. Onko hän pelimies? Minua on alkanut stressaamaan outo käytös. Hän lähettää paljon seksiviestejä, joista en tykkää. Hän on 40-vuotias.
        Nimimerkki: Pettynyt tuuli neiti.


    • naizet sänttäilee
    • Sinkkuharjoittelija

      Ainakin huumorintajusi puolesta olet ihastuttava mies!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe