Minun kämppääni saa tulla siivoamaan! Saa siivota, niin paljon kuin haluaa! Pystyn torkkumaan vaikka pölynimuroinnin mekkalassa, joten voi ja saa siivota mihin vuorokauden aikaan tahansa! Talon puolesta on siivousvälineet, omia ei tarvitse tuoda! Keittiössä on kahvia, pullaa, leivonnaisia, pikku suolaista, vettä, mehua ... eli omia eväitä ei tarvitse tuoda ja saa syödä, niin paljon kuin napa vetää!
Spesiaali bonuksena kolme ensimmäistä naista saa lisäpalkkiona pitkät kalsarit !!!!
Naiset - uskomaton tarjous!
5
441
Vastaukset
- Emilia .
Sä olet NIIN taitava ja antelias. Mutta vain kalsarit? Kuviolliset?
- up.
Ajatko sinäkin pillun karvat
Sari-Tuulikki
aina ennen etelänmatkaa?
Minä ainakin ajan, jotta manoliittojen on helpompi naida minua.- hih.
Mies masturboi useasti, mutta vibraattori on oltava mukana. Hänellä on seksi melkein päivittäin mielessä. Naisena en jatkuvasti halua seksiä. Hänellä on suhteita paljon. Onko hän pelimies? Minua on alkanut stressaamaan outo käytös. Hän lähettää paljon seksiviestejä, joista en tykkää. Hän on 40-vuotias.
Nimimerkki: Pettynyt tuuli neiti.
- naizet sänttäilee
mustanaamio kalsarit?
http://www.youtube.com/watch?v=QsIMLl1RAhU - Sinkkuharjoittelija
Ainakin huumorintajusi puolesta olet ihastuttava mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746