Oletko mielestäsi rationaalinen?
Kyllä - äänestä Aku Ankkaa
Ei - heitä arpakuutiolla numero väliltä 1-9 ja äänestä sitä
Vaalikone
14
76
Vastaukset
- ne.story
Olen ei-rationaalinen. Enemmän kuin aloituksesi, mua kiinnostaa oletettu mies siellä nikin takana.
Tää oli helppo - meet lähipubiin ja tutkit keskivertoasiakasta. Sen jälkeen tiedät minusta kaiken.
- ne.story
ttuplai kirjoitti:
Tää oli helppo - meet lähipubiin ja tutkit keskivertoasiakasta. Sen jälkeen tiedät minusta kaiken.
Juuri niinkuin ajattelin. On jotenkin huojentavaa, kun ääripäämahdottomuudet on suljettu pois ja jäljelle jää "turvallinen" keskiö. Välttävästä hyvään, on riittävä.
ne.story kirjoitti:
Juuri niinkuin ajattelin. On jotenkin huojentavaa, kun ääripäämahdottomuudet on suljettu pois ja jäljelle jää "turvallinen" keskiö. Välttävästä hyvään, on riittävä.
Kunhan suljetaan tyydyttävä pois.
- ne.story
ttuplai kirjoitti:
Kunhan suljetaan tyydyttävä pois.
Sinnehän se samaan höttöön sulkeutuu, kysyjälle avataan.
en välttämättä
ajattelin äänestää itseäni,
murMiten niin ajattelit? Siis arpakuutiota heitetään - vai miltä susta kuulostaa: Ajattelin arpakuutiota ja sain kolmosen - mä en ainakaan pelais sun kanssa monopolia.
ttuplai kirjoitti:
Miten niin ajattelit? Siis arpakuutiota heitetään - vai miltä susta kuulostaa: Ajattelin arpakuutiota ja sain kolmosen - mä en ainakaan pelais sun kanssa monopolia.
käyn äänestämässä vasta huomenna, joten kyseinen toiminta on vielä ajatuksen tasolla, niinku,
mur- ToIjake
murriperkele kirjoitti:
käyn äänestämässä vasta huomenna, joten kyseinen toiminta on vielä ajatuksen tasolla, niinku,
murNäytä pylde.
murriperkele kirjoitti:
murOk - onhan se hyvä tehdä mielikuvaharjoituksia ensin - onnistuu sit heittäminen ekalla yrittämällä. Meinaan et on tosi noloa kun kuutio pyörii keskellä äänestystilaa.
ttuplai kirjoitti:
Ok - onhan se hyvä tehdä mielikuvaharjoituksia ensin - onnistuu sit heittäminen ekalla yrittämällä. Meinaan et on tosi noloa kun kuutio pyörii keskellä äänestystilaa.
no kun mää en tarvi mitään mielikuvaharjoituksia, enkä arpakuutioita,
ihme saivartelua taas, mutta onnekseni olen siihen tottunut ja osaan vastata samalla mitalla,
murmurriperkele kirjoitti:
no kun mää en tarvi mitään mielikuvaharjoituksia, enkä arpakuutioita,
ihme saivartelua taas, mutta onnekseni olen siihen tottunut ja osaan vastata samalla mitalla,
murSiis tässä ketjussa äänestetään joko Akua tai heitetään noppaa. Ihan sama ku jos alkasit selitta kolikonheitossa saanees perunan. Tollanen vaalikoneen pilkkaaminen loukkaa mun ammattiylpeyttä.
ttuplai kirjoitti:
Siis tässä ketjussa äänestetään joko Akua tai heitetään noppaa. Ihan sama ku jos alkasit selitta kolikonheitossa saanees perunan. Tollanen vaalikoneen pilkkaaminen loukkaa mun ammattiylpeyttä.
aha.
no joku aku ankka olis liian ilmeinen valinta, enkä toisaalta usko uhkapeleihin
joten ilmeisesti olen sitten vaan vastannut "väärällä tavalla"
...
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944