MILLAINEN TYYLI vähän TUKEVALLE? =)

pullailija

eli olen siis pitkä n. 163cm ja painoa on 63 kg. en ole mikään lihava mutta hiukan tanakka kuiteskin, suurin ongelmani on vatsanseutu ja jenkkakahvat! niistä ei pääse mihinkään. mutta anyways, pointti on se että vaatekaappini on täynnä erilaisia vaatteita ja olen melko huono yhdistelemään niitä keskenään että olisin tyytyväinen itseeni. miten kannattaisi pukeutua ilman että tarvitsee kantaa jatkuvaa stressiä siitä että maha pömpöttää topin läpi?? :D farkkuja en välitä käyttää koska niissä ne jenkkakahvat nousevat esiin! eli legginssejä käytän vuoden ympäri. mitkä vaatteet näyttävät hyvältä legginssien kanssa?

4

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXL85

      En nyt tiedä olenko hyvä antaa vinkkejä, kun oon reilusti tuhti, mut siis farkkujen vyötärönkorkeus ratkasee aika paljon, jos on korkea vyötärö, niin maha saattaa pullottaa näkyvämmin, kuin matalammissa housuissa. Itse tykkään matalammista, tosin mulla on mahaa jo senverran paljon, et ei sitä oikein pysty peittää millään.

      Kyllähän legginsit sopii monenkin vaatteen kanssa yhteen, kunhan nyt vaan se paita tms peittää pepun.

      • Tytt85

        Itseasiassa tähän pakko sanoa, että mitä korkeampi vyötärö housuissa, sitä parempi.. Itse olen ylipainoinen, reippaasti, joten ihan osaan kokemuksesta sanoa. Vatsan kohdalta napakat housut "kerää" sen mahan piukemmalle. Näyttää paljon paremmalta esim. paidan alla,kuin löysä löllyvä makkara.


    • Marvi

      Kantsii laittaa tiukat housut ja esim. joku tunika-tyylinen paita, joka sopivasti peittää vatsan. Tai sitten laitat jonkun korsetin alle, jolle kursit itsellesi ampiaisvyötärön ja siihen päälle tiukka paita. Tärkeintä on, etti pukeudu kokonaan, siis kaikkialta liian isoihin vaatteisiin (iso, löysä paita löysä, pitkä hame).

    • mies miettimässä

      Moi! Miehenä kiinittäisin huomioni siihen että miksi sitä masua peittää, jos kyse ei ole mistään sairaalloisesta ylipainosta ja kyse vaan pienestä epäkohdasta. Tällöin mun mielestä ei kannata tai tarvi piilotella pömppistä, vaan pikemminkin kokea että se kuuluu settiin.

      Pieni ylipaino ei ole kamalan näköistä?
      Itse ainakin arvostan naisessa itsetuntoa ja vahvaa identiteettiä. Tiedän naisia jotka ei stressaa vatsastaan tai ylipainostaan.

      Mun mielestä sun tulisi pukeutua normaalisti, mut niin et vatsan seutu ei korostu, mut ei sitä tartte peitelläkään. Sul on pömppis ja jenkat...so what. Ei se tee susta huonompaa ihmistä, jos et itse tee asiasta numeroo.

      Ehkä oot vaan vähän laiska kuntoilija ja et noudata pupujen ruokavaliota. Ei se sinänsä oo mitenkään tavatonta. mielestäni ylipainosi on aika vähäistä, olet pikemminkin normaalipainoinen.

      Terveys on tärkeintä. ja se että pidät itsestäsi huolta, välität itsestäsi ja arvostat itseäsi.
      Jos kaiken tämän jälkeen sulla on pömppis ni mitäpä se ketään haittaa. Ne jotka tykkää timmimmästä masusta ni he katselkoon niitä timmimpiä. Uskoisin että jos oot mukava viehättävä neitonen, ni vientiä on noilla mitoilla varmasti ja saat hyväksyntää tuollaisena.

      Kyl mä suosittelisin farkkuja. Toki farkkuja hankkiessa voi kiinittää huomiota et ne istuisi sopivasti ja ovat esim. matlalantioista mallia.
      Farkkujen kuuluu olla tiukat, eli esim. reisistä tai peffasta, mieluiten molemmista tiukat ja sit jos löytyy malli et ne on silti lantiosta mukavat ettei liian tiukat ni jees.

      Jos kuitenkin farkkujen kaa käy niin että vatsa pömpöttää ja jopa kumartuessa pahempaakin, ni silti huomioisin että kyllä hyvä seksikäs&tiukka farkkupeba tuottaa niin paljon silmäniloa että pömppis masu ei sitä himmennä.

      Kesällä pömppistä voi esitellä ihan vapaasti, he keitä näky ei miellytä katselkoon muualle.

      Mikäli alat järjestelmällisesti peitellä kehosi epäkohtia, niin kyllä ne jää sitten kehon hyvätkin puolet näkymättä.

      Noilla mitoilla ja tiedoilla ei faktoissasi ole mitään salattavaa, ihan normimuija oot. täysillä vaan eteenpäin. Korostat omia seksuaalisia piirteitäsi ja hyväksyt epäkohdat that´s it.

      Ei sinun tartte olla sellainen kuin muut mut muut voi olla sellaisia kuin sinä. Jos toimit suunnannäyttäjänä.

      http://us.123rf.com/400wm/400/400/kurtvate/kurtvate0810/kurtvate081000015/3687686-an-red-hair-girl-in-jeans-lying-on-the-park-bench-with-big-rocks-around.jpg

      http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/503215/503215,1297775699,1/stock-photo-beautiful-young-black-girl-big-smile-wearing-jeans-and-purple-top-lying-on-the-floor-at-home-71226445.jpg

      http://fromlacetostuds.blogspot.com/2011/04/sopo-pomppis.html

      http://moumou.indiedays.com/files/2010/11/nahkatoppis.jpg

      http://lh5.ggpht.com/_A50ETO1cxpk/TCpVSAkOq4I/AAAAAAAAFWQ/Ls6FhjdRDFQ/s1600-h/290610 115[5].jpg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe