Jos sun mies pettää ja jää kiinni, niin sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa
1 ota ero.
2 hyväksy ja anna miehesi tehdä mitä tykkää, ja pidä pää kiinni.
Minä en aio muuttua kenenkään vuoksi, naiminen on ihanaa.
Vaimot, se nyt on näin
6
263
Vastaukset
- paappa mualimalta
Ei se nyt niin ihanaa ole. Pidemmän päälle sekin suht tylsää puuhaa. Satoja naisia kokeiltu, tiedän mistä puhun. Lopulta on vain yksinäinen ihminen..... Mutta kuka nauttii mistäkin. Kyllä savusaunan löylyjä ei voita mikään! Raitista ja reipasta talven jatkoa kaikille!
- Terveisin Vaimosi
Ja toivottavasti sie mies teet samoin
- Terveisin exäsi
Jep. Otin eron.
- Aviovaimosi
Vaihtoehto 1 on ihan ok. Mutta vaihtoehto 2 ei. Miksi vaimon pitäisi pitää pää kiinni.
Pettäjät, se nyt on näin
Jos sun vaimosi aukoo päätään, kun jäät pettämisestä kiinni, niin sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa
1 ota ero
2 hyväksy ja anna vaimosi tehdä mitä tykkää ja aukoa päätään
Minä en aio muuttua kenenkään vuoksi, pään aukominen on ihanaa. - yks mies
aloittaja on ainakin täys idiootti.
- Sinun vaimosi
Kultaseni, valitsen ensimmäisen vaihtoehdon. Otan eron, mutta sitä sinä älykääpio et vaan vielä tiedä. Et edes tajua käryn käyneen... Luulit olevasi fiksumpi kuin ikinä oletkaan. Luuletko ettei minulla ole ottajia jonossa? Ikävää vain että sinun typeryydestäsi kärsii myös sinun lapsesi. Toivottavasti on perinyt äitinsä älykkyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592