Miksi me miehet ajattelemme, että pitkä nainen on hyvän näköinen?
Onko pitkä nainen jotenkin arvokkaamman oloinen kuin tumppi nainen?
http://aijaa.com/001279403501.jpg
Miesten nurkkaus
28
67
Vastaukset
- outo asu
Onko tuo naikkonen paksuna?
- kaarne.
Ei ainakaan vielä tuossa vaiheessa.
Hehehe... - täh+
kaarne. kirjoitti:
Ei ainakaan vielä tuossa vaiheessa.
Hehehe...Miksi hänellä on sitten iso maha???? Vaikka muuten on hoikka. Pakko olla paksuna.Ei toi tyynykään kai ole.
- kaarne.
täh+ kirjoitti:
Miksi hänellä on sitten iso maha???? Vaikka muuten on hoikka. Pakko olla paksuna.Ei toi tyynykään kai ole.
Ehkä hän on vetänyt muutaman siiderin ennen valokuvaa.
- plösööööö
kaarne. kirjoitti:
Ehkä hän on vetänyt muutaman siiderin ennen valokuvaa.
Joo, "muutaman" . Kaljamaha on miehekäs, hyi helv..
- gravida
plösööööö kirjoitti:
Joo, "muutaman" . Kaljamaha on miehekäs, hyi helv..
Kuvan nainen on aivan selvästi raskaana, melkein 8. kuulla.
- .
Pitkä mies on aina paremman näköinen kuin pelkkä tumppi.
- kaarne.
Miten niin?
- ...
kaarne. kirjoitti:
Miten niin?
Sopusuhtaisuus. Pitkät koivet on jotenkin hellyyttävät. Ja pitkä näyttää helpommin hoikalta kuin tumppi.
- kaarne.
... kirjoitti:
Sopusuhtaisuus. Pitkät koivet on jotenkin hellyyttävät. Ja pitkä näyttää helpommin hoikalta kuin tumppi.
Eivät naiset välitä miesten ulkonäöstä.
- pitkä<3
kaarne. kirjoitti:
Eivät naiset välitä miesten ulkonäöstä.
AI EI VAI??????????????
Korkokenkien valmistajien salajuoni - juomaveteen on jo pitkään sekoitettu kyseisen ilmiön aiheuttavaa ainetta.
- kaarne.
Pidätkö itse pitkistä amatsooneista?
Minä ajattelen että 150cm on aika näppärä.
- :)
Me jänkhällä tykhätään pienistä naesista, soon ketterämpi
porontlalajan alla nairessa ku sanoo vaan: Kiänny Miesten nurkkauksien taso on laskenut hävettävän alas... No muistutan kuitenkin, että tällä viikolla valittiin siis viikon Valintatalo-Tytön lisäksi kuukausittainen Miss Valintatalo international.
http://3.bp.blogspot.com/-bRXg65guWhc/TVpjyYxhwkI/AAAAAAAAAF0/HKrq3zRBIwU/s1600/nathalia.jpg- kaarne.
Nyt menit liian pitkälle.
Miksi helvetissä naisella kuuluisi olla tuollaiset lihakset?
Missä on naisellinen pehmeys ja pyöreys? kaarne. kirjoitti:
Nyt menit liian pitkälle.
Miksi helvetissä naisella kuuluisi olla tuollaiset lihakset?
Missä on naisellinen pehmeys ja pyöreys?Se on viime vuosituhannella. Sano ei laihuudelle ja kyllä urheilullisuudelle, on ajan motto.
- kaarne.
hahmotelma kirjoitti:
Se on viime vuosituhannella. Sano ei laihuudelle ja kyllä urheilullisuudelle, on ajan motto.
Mutta mieti nyt miltä tuollainen bodarinainen tuntuu kun puristat sitä pyrstöstä.
Ei ainakaan kovin pehmeältä. kaarne. kirjoitti:
Mutta mieti nyt miltä tuollainen bodarinainen tuntuu kun puristat sitä pyrstöstä.
Ei ainakaan kovin pehmeältä.Kuvittelen sen tuntuvan kiinteältä.
- kaarne.
hahmotelma kirjoitti:
Kuvittelen sen tuntuvan kiinteältä.
Mitä ajattelet isorintaisista naisista?
- hahmoteIma
kaarne. kirjoitti:
Mitä ajattelet isorintaisista naisista?
En tiedä, koska pidän miehistä.
- pieni on kaunista
En minä ainakaan ajattele niin. pidän lyhyistä naisista n ( 170 cm) joilla on pieni perä ja pienet tissit.
- harmajamummu
Tykkäätkö kaarne nuorista naisista vai mitä vihjailet...?
- kaarne.
No tavallaan kyllä tykkään.
Mutta ei kai se ole epänormaalia, että mies pitää kauniista ja nuorista naisista? - harmajamummu
kaarne. kirjoitti:
No tavallaan kyllä tykkään.
Mutta ei kai se ole epänormaalia, että mies pitää kauniista ja nuorista naisista?Entä itsesi ikäiset, kuten minä. Tykkäätkö meistäkin? Annoit minun odottaa kolme tuntia, kun olit tekemässä... mitä?
- kaarne.
harmajamummu kirjoitti:
Entä itsesi ikäiset, kuten minä. Tykkäätkö meistäkin? Annoit minun odottaa kolme tuntia, kun olit tekemässä... mitä?
Olin tekemässä kotihommia, mutta en vapaaehtoisesti.
Omani ikäiseni, eli kuusikymppiset naiset, kuten armaani, eivät näytä hyvältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626