Neunokaa miten toimia.

Rakastunut38

Haluasin tässä kertoa jotain, minkä on vaivannut minua yli vuoden aikana ja tarvitsen apua ja rehellista neuvoa:

Olen yli kolmetoista vuotta tuntenut miestä, joka on naimisissa ja meidän välillä on ollut aina erityistä niin sanottuna vetovoima. Molemmat olemme tiennyt sen, mutta viime vuonna otin häneen yhteyttä, koska minulla oli asiaa joka koski vanha exmiestäni ja jotain mitä se oli meistä puhunut. Juttu oli, että exa oli puhunut ympäri kylää, että meillä on ollut suhde ja sitä rataa. Hän puolestaan avautui ja kertoi minulle, että jos hän olisi ollut jo silloin vuonna 98 tutustuessa minuun vapaa olisi hän kosinut minua, älä ota stressia siitä , mitä meistä on puhuttu sanoi hän, koska minä olen ollut aina pitänyt sinusta. Minä puolstani avauduin ja kerroin, että hän on ihannemieheni ollut aina ja jos hän olisi vapaa yrittäisin hänen kanssa. sen jälkeen ollaan vuoden verran soitellut ja lähetellyt viestiä, mutta ei me olla mitään tapaillut, koska vastusta ja pelko siitä, että tulee iso juttu pelottaa. hän halua ottaa eron vaimosta , mutta minä sanoin, ettei minun takiani tarvitsee ja etten ole perheen hajottaja vaikka tunnen palava halu olla hänen kanssa. Pelottaa mennä ja tehdä jotain typerää. en vastanut hänen soittoihin kahteen kuukauteen juuri sen takia, mutta nyt olen taas vastaillut ja hän sanoo, ettei luovuta. Tunnen rakastavani häntä. MITÄ TEEN ANTAKAA NEUVOJA.... olen sekaisin. Kiitos vastauksista

5

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

      No hei... ei se ruusuiselta kuulosta, että alkaisi seukata naimisissa olevan kanssa. Ei sitä oikein mitenkään voi suositella.

      Funtsi sitä kolmatta osapuolta.

      Ja funtsi, millainen sun asemasi olisi: edelleen salailua koko suhteen ajan.

      Näillä palstoilla on moni tilittänyt, että salarakas on se, joka kustantaa koko suhteen; odottelee toisen ehdoilla tapaamisia "puhtain lakanoin ja ruoat valmiina..." - äh ja ei!

    • Rakastunut38

      Niin se on. Onneksi en ole tehnyt muuta, kun puhelimessa jutellut ja se jo on mielestäni pettämistä. Arvostan suuresti neuvoasi ja otan askel takaisin. En ala, koska niitä vapaita miehiä on myös: kiitos ja hyvää illan jatkoa.

    • parempia löytyy___

      Toi mies on kyllä vellihousu. Jos se olisi edes puoliksi tosissaan suhteesi, olisi lähtenyt kävelemään nyksän luota. Jos sillä ei kotona homma toimi, niin aika varmaa olis, että juttu olisi päättynyt ilman sinuakin.

      Eri asia olisi, jos molemmilla olisi sama tilanne päällä ja teillä kahdella oma juttunne.

    • Old male fox

      Ole vain kaveri, älä missään nimessä ala kakkoseksi.
      Jos miehen avioliitto kaatuu niin saat syyn niskoillesi jos olet kakkosena kuvioissa.

      Ja kaatuuhan se ihan itsestäänkin jos on kaatuakseen.

      Ikinä ei pidä sekaantua, eroavaan naiseen taikka mieheen. Aina tulee omaan niskaan kaikki eroavien katkeruus. Älä myöskään rupea laastariksi. Jos mies pääsee liian helpolla uuteen parisuhteeseen niin luulee itsestään liikoja.

      Vuoden päivät kun istuksii yksin niin alkaa kummasti parisuhdetta arvostamaan.

      Kovat ovat neuvoni, tiedän. Mutta jos oikeasti tunnetta on välillänne niin vain oikein toimimalla voi onnistua lopullisesti. Jos mies on kunnollinen niin ei edes alista sinua kakkoseksi.

    • R-S

      Joo neuvon sinua, kun luin viestisi.
      1. Puhu miehelle suoraan, että en halua kakkoseksi jäädä ( vai haluatko?)
      2. Ja mies päättäköön haluaako erota.

      jos mies ei pysty tekemään ratkaisua tai miettii ja miettii pitkään ......niin
      lopeta sitten. Ei kannata roikkua miehen kaa jos ei saa sitä mitä haluaa.
      Ja jos mies rakastaa vain sinua, eroaa hän sitten ja on sun kaa.
      Ja jos ei luovu sinusta .......luopukoon kaikesta muusta.
      Elämää on vain tämä yksi elämä ja minä ainakin haluan elää onnellisena
      elämääni. En tapella miehestä joka on vielä toisen.
      Kokemusta on tältäkin alaa ja olenhan reilusti yli viidenkymmenen.
      Onnea sulle ja pitkää pinnaa ( sitä tosiaan tarvitaan )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe