Työkaverini, varattu mies ja varattu nainen lähtivät työpaikan juhlista yhdessä ennen juhlien loppua. Miksi lähtivät yhdessä? Pitääkö vain hyväksyä, et naimaan menivät?! En oikein näe muitakaan syitä :(
Suhdeko?
16
707
Vastaukset
- olisko noin?
Kumpaakin odotti puoliso kotona, halusivat lähteä ajoissa ja päättivät jakaa taksikulut.
- Särjetty sydän
Eivät asu samalla suunnalla ja kiehnäsivät lähekkäin ennen poistumista.
- :O
Miksi sinun sydämesi on särkynyt varattujen ihmisten takia? Mitä asia sinulle edes kuuluu minne menivät ja miksi menivät??
- Särjetty sydän
No kun olen itse lätkässä tähän mieheen! Joo, väärin on! Itse olen vapaa, mut en voi tunteilleni mitään.
- odota vuoroasi!
Särjetty sydän kirjoitti:
No kun olen itse lätkässä tähän mieheen! Joo, väärin on! Itse olen vapaa, mut en voi tunteilleni mitään.
No voi voi. Ootele ihan rauhassa omaa vuoroasi, kyllä se sieltä vielä tulee. Olisiko oikeasti kiva mennä sänkyyn miehen kanssa, joka käy läpi kaikki työpaikan naiset? Lätkässä saa olla kehen vaan, mutta teot kannattaa jättää tekemättä. Ei se puolisoaan sun takiasi jätä kuitenkaan.
Samaa mieltä kuin edellinen, ei kuulu sulle yhtään minne menivät ja mitä tekivät. - työpaikkaromanttinen
juu jos se on yhdelle antanut niin antaa se sullekin. odottele rauhassa, kyllä säkin sitä vielä saat!
- Särjetty sydän
odota vuoroasi! kirjoitti:
No voi voi. Ootele ihan rauhassa omaa vuoroasi, kyllä se sieltä vielä tulee. Olisiko oikeasti kiva mennä sänkyyn miehen kanssa, joka käy läpi kaikki työpaikan naiset? Lätkässä saa olla kehen vaan, mutta teot kannattaa jättää tekemättä. Ei se puolisoaan sun takiasi jätä kuitenkaan.
Samaa mieltä kuin edellinen, ei kuulu sulle yhtään minne menivät ja mitä tekivät.En mistään puolison jättämisestä ole haaveillutkaan... Seksistä vain ;) No. Tuskin lähtivät "kissanpentuja" katsomaan, pakko kai hyväksyä.
- EhkäSeAviomies
En mistään puolison jättämisestä ole haaveillutkaan... Seksistä vain ;) No. Tuskin lähtivät "kissanpentuja" katsomaan, pakko kai hyväksyä.
Olitteko jyväskylässä firman juhlissa?
- Särjetty sydän
EhkäSeAviomies kirjoitti:
Olitteko jyväskylässä firman juhlissa?
Ei.
- Särjetty sydän
työpaikkaromanttinen kirjoitti:
juu jos se on yhdelle antanut niin antaa se sullekin. odottele rauhassa, kyllä säkin sitä vielä saat!
En ehkä ulkoisesti ole samassa "sarjassa" tämän naisen kanssa :( Ja jos sen tyyppinen viehättää, niin...Antaapi siis olla.
- työpaikkaromanttinen
En ehkä ulkoisesti ole samassa "sarjassa" tämän naisen kanssa :( Ja jos sen tyyppinen viehättää, niin...Antaapi siis olla.
voi hällä olla hyvinkin laaja skaala sellaisia, jotka viehättää...
- Se ei pelaa..
En mistään puolison jättämisestä ole haaveillutkaan... Seksistä vain ;) No. Tuskin lähtivät "kissanpentuja" katsomaan, pakko kai hyväksyä.
Tämähän on sinun kannaltasi ihan loistava uutinen. Sait ainakin tietoosi ettei mies ole läpeensä uskollista sorttia. Joten sinun saumasi vain paranivat tavoitteidesi suhteen.
- Särjetty sydän
Se ei pelaa.. kirjoitti:
Tämähän on sinun kannaltasi ihan loistava uutinen. Sait ainakin tietoosi ettei mies ole läpeensä uskollista sorttia. Joten sinun saumasi vain paranivat tavoitteidesi suhteen.
No kun nimenomaan en saanut tietooni yhtään mitään! Pelkkiä oletuksia vain...
- Lenni Sovetski
Elämää ja erotiikkaa... Kaikki maailman työläiset, kokoontukaa yhteen ja rakastelkaa!
- Duunari07
Entäs sen jälkeen? Mitäs sitten tehdään?
- ................
Höh, älä yleistä tai oleta mitään, mistä et ole varma!
Emme mekään työkaverini kanssa menneet harrastamaan seksiä, vaikka samalla taksilla kotia lähdimmekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070