älä raiskaa mua

enpä taida

Ethän raiskaa minua. Haluan miesten maksavan minulle siitä, että olen heidän seurassaan. Ei suoraan, mutta ruoat ja juomat saavat maksaa seurusteluaikanamme. Auto on oltava. Saa olla vanhakin auto, mutta jos hajoaa ja ei ole korjattuna alle 2 viikossa niin sitten seurustelu on ohi.

Jos miehellä on lainaustarvetta niin hyi olkoon. Säästäkää miehet rahaa, jotta teillä on varaa seurustella tai tienatkaa kunnolla. Mieheni on ihana kun osti kaksi ruokakassillista ruokaa tänään. Olin valitsemassa terveellistä ruokaa. Ihanasti maksoi 173 euroa ostoksemme tälle ihanalle viikonlopullemme. Asumme vuokrálla mutta herrasmiehenä hän maksaa vuokramme, koska minulla, kauniilla brunerella ei ole varaa mihinkään, koska olen opiskelija.

Elämä on ihanaa kun mies kerrallaan sen kustantaa =)

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvi 24Espoosta

Herrasmies maksaa. Samaa minäkin miehille esitän epäsuorasti ja maksavathan he kun herrasmiehiä ovat, hehehe. Perinnönsaaneita kannattaa kalastella ennemmin kuin paljon tienaavia. Perintömiehet ovat vähissä alle 40v miehissä mutta ne ei jaksa panna ja voi rakkaussuhdetta etsiä sivussa ja laittaa rahaa säästöön perintömiehillä. Ovat ymmärtäväisiä ja tarjoavat ulkomaanmatkoja htväraoisissa hotelleissa.

Minulla nyt 43v. mies, joka sai ison perinnön muutama vuosi sitten, metsää, pörssiosakkeita, asuntoja. Hyvin menee. 3 viikon päästä edessä 2 viikon matka Floridaan, jossa hänellä iso kerrostalo asunto.

• enpä taida

Onneksi olkoon! Minulla on vuokralla asuva mies, joka kuitenkin kustantaa kaiken. Hänellä on tosin sellainen tilanne, että on ainut lapsi ja vanhemmat eronneita. Isänsä sairastaa kuolemaan johtavaa sairautta, joka tosin on jatkunut ja jatkunut. Eipä sieltä ole ihmeempiä odotettavissa mutta omistusasunto kuitenkin ja jotain muitakin säästöjä mutta tietääkseni ei isommin.