älä raiskaa mua

enpä taida

Ethän raiskaa minua. Haluan miesten maksavan minulle siitä, että olen heidän seurassaan. Ei suoraan, mutta ruoat ja juomat saavat maksaa seurusteluaikanamme. Auto on oltava. Saa olla vanhakin auto, mutta jos hajoaa ja ei ole korjattuna alle 2 viikossa niin sitten seurustelu on ohi.

Jos miehellä on lainaustarvetta niin hyi olkoon. Säästäkää miehet rahaa, jotta teillä on varaa seurustella tai tienatkaa kunnolla. Mieheni on ihana kun osti kaksi ruokakassillista ruokaa tänään. Olin valitsemassa terveellistä ruokaa. Ihanasti maksoi 173 euroa ostoksemme tälle ihanalle viikonlopullemme. Asumme vuokrálla mutta herrasmiehenä hän maksaa vuokramme, koska minulla, kauniilla brunerella ei ole varaa mihinkään, koska olen opiskelija.

Elämä on ihanaa kun mies kerrallaan sen kustantaa =)

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvi 24Espoosta

Herrasmies maksaa. Samaa minäkin miehille esitän epäsuorasti ja maksavathan he kun herrasmiehiä ovat, hehehe. Perinnönsaaneita kannattaa kalastella ennemmin kuin paljon tienaavia. Perintömiehet ovat vähissä alle 40v miehissä mutta ne ei jaksa panna ja voi rakkaussuhdetta etsiä sivussa ja laittaa rahaa säästöön perintömiehillä. Ovat ymmärtäväisiä ja tarjoavat ulkomaanmatkoja htväraoisissa hotelleissa.

Minulla nyt 43v. mies, joka sai ison perinnön muutama vuosi sitten, metsää, pörssiosakkeita, asuntoja. Hyvin menee. 3 viikon päästä edessä 2 viikon matka Floridaan, jossa hänellä iso kerrostalo asunto.

• enpä taida

Onneksi olkoon! Minulla on vuokralla asuva mies, joka kuitenkin kustantaa kaiken. Hänellä on tosin sellainen tilanne, että on ainut lapsi ja vanhemmat eronneita. Isänsä sairastaa kuolemaan johtavaa sairautta, joka tosin on jatkunut ja jatkunut. Eipä sieltä ole ihmeempiä odotettavissa mutta omistusasunto kuitenkin ja jotain muitakin säästöjä mutta tietääkseni ei isommin.

Vaihtaisin kyllä mieheesi...kaikkea hyvää yhteiseen kotiinne. Espoolainen joti...taitaa olla omakotitalo ja ei vaatimattomammasta päästä =)

• Suvi 24Espoosta
        enpä taida kirjoitti:

Onneksi olkoon! Minulla on vuokralla asuva mies, joka kuitenkin kustantaa kaiken. Hänellä on tosin sellainen tilanne, että on ainut lapsi ja vanhemmat eronneita. Isänsä sairastaa kuolemaan johtavaa sairautta, joka tosin on jatkunut ja jatkunut. Eipä sieltä ole ihmeempiä odotettavissa mutta omistusasunto kuitenkin ja jotain muitakin säästöjä mutta tietääkseni ei isommin.

Vaihtaisin kyllä mieheesi...kaikkea hyvää yhteiseen kotiinne. Espoolainen joti...taitaa olla omakotitalo ja ei vaatimattomammasta päästä =)

Kiitos. Kotimme lähes 300 neliöinen on täynnä rakkautta. Tämä mies on mun! Tämä ei ole vaihtomarkkinoilla ainakaan 5 vuoteen. Rahaa jää sen verran ´kuukausittain pankkitilille säästöön kun ei tarvitse itse ostaa muuta kuin synttäri ja joululahjat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe