Katselin ams:in nettisivuilta hakusanalla finska. Koska mulla ei ole muita erityistaitoja kuin suomenkieli:) Alaa oli jos jonkinlaista, suurimpana esteenä että pitäisi olla kielitaitona myös svenska. Suomessa oon työskennellyt hampurilaisbaari, puhelinmyyjänä yms. hommissa. Teollisuustyöntekijänä viimiset vuodet ja nyt lähenen neljääkymmentä, on puoliso ja kolme lasta. Työhistoriastani en itse juuri löydä meriittejä, joilla kaupata itseäni työmarkkinoille.. paitsi sen että en juurikaan ole ollut työttömänä. Itseäni kiinnostaisi nyt lähinnä ottaa perhe kainaloon ja karata Ruotsiin töihin vaikkapa muutamaksi kuukaudeksi ja perhe on myötämielinen idealle. Mistä voisi siis hakea töitä? Joka ainoa siivoushommakin tuntuu vaativan ruotsinkielen taitoa.
Mitä töitä Ruotsista saa??
Finska
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653