Mistä tilata geelit?

JennaJ

Tilasin ensimmäisen kerran geelit Jenkeistä - suuret tullit napsahti kuitenkin.. Merkkinä minulla on siis tällä hetkellä Nouveau Nails, jonka olen kokenut ihan hyväksi ja ihan ok hintaiseksi. Mistä saisin nyt siis tilattua ilman koulutusta seuraavat geelit, jonka hinta on ok ja laadultaan myös hyvä?

10

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JennaJ

Anyone?

• GinaM
    • tyttönenvain1

Onko kellään kokemuksia tuosta Angel Nailsistä? kiinnostaisi myös

• geelejä

Nailshop.fi myy nouveau nails geelejä ja se on suomalainen kauppa.

• Tulliton
      • 14+2

American Line geelejä on saanut Ndedistä jo kauan ja huomattavasti halvemmalla hinnalla :)

• 6+15
    • tuuba

laurasbeauty suoraan maahantuo, suomalainen ja luotettava. Jossei niiden verkkokaupasta jotain löydy, niin ne kyllä hommaa kun kysyy. hyvä palvelu!

• 14+18

^Taitaa puljun omistaja itse mainostaa kun jo toisessa keskustelussa oli samaan tyyliin kirjoitettu :D

Jt-cosmeticsilla on nyt poistomyynnissä geelejä. Jossain vaiheessa tipahtaa merkkejä pois myynnistä kun säännökset muuttuu.

Nouveau Nailsia oisit saanut tosiaan Suomestakin ja se on ainakin akryyleissa huonoa, harmaantuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe