Mies, panostatko alusvaateisiin.

Hankitko itsellesi

seksikkäät alusvaateet vai pidätkö jotain halpiskalsareita?

68

360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awertbht

      Panostan sitten, jos minulla joskus on nainen. Tätä nykyä toki ihan sama mitä käyttää. Minulla kyllä on parit laadukkaat ja täytyy myöntää, että ovat jalassa kuin ilmaa verrattuna halpiksiin. Siinä mielessä loistavat.

    • Ainoa syy, miksi panostaisin alushousuihin on se, että ne istuisivat paremmin. En tosin ole varma, onko halpis- ja luksuskalsareiden välillä suurta eroa. Muuten pitäisin ehdottomasti halpiskalsareita. Olen aina epäillyt maailman toimivan niin, että jos valmistaudun eli pitäisin käytännössä edes hieman mahdollisena tiettyä makuuhuonetoimintaa naisen kanssa, niin silloin ei ainakaan ole luvassa mitään. Sen sijaan jos olen mahdollisimman huonosti valmistautunut, hyvä ettei jätetty pyyhkimättä vessakäynnin jälkeen, niin mahdollisuudet kohtaamiseen ovat oikeasti käytännössä olemassa.

      • Murphyn lain käytännön sovellus!


      • realismus

        Tunnetaan Reikäisten Sloggien teoriana :)


      • kelvin klein
        realismus kirjoitti:

        Tunnetaan Reikäisten Sloggien teoriana :)

        Kyllä pidän mahdollisimman tiukkoja alushousuja että naiset näkee mikä mun housuissa pullottaa. Uimahallissakin mulla on tosi tiukat uikkarit


    • Halpiskalsareita

      pidän, koska en roikuta housuja puolessa välissä persettä (kyseisen idioottimuodin olemassaolon ainoa syy on se, että näkyy, että tyypillä on kalliit merkkikalsarit)

      • alushousut ON

        On toinenkin syy... kun housuja riisutaan, naista kiihottaa laatukalsarit, halpiskalsarit (jos halpis=myös ruma) toimivat päinvastoin.


      • ,....,
        alushousut ON kirjoitti:

        On toinenkin syy... kun housuja riisutaan, naista kiihottaa laatukalsarit, halpiskalsarit (jos halpis=myös ruma) toimivat päinvastoin.

        Mä en varmaan ymmärrä laadusta mitään, mutta en ole kyllä koskaan miehen kalsareista kiihottunut. Eikä "rumat" kalsarit ole saaneet aikaan kiihotuksen lopahtamista.


    • 11-2

      hyi, jos edes haluutte saada naisen niin kannattais ostaa laadukkaammat, ihan oikeasti

      • aeegz

        Näetkö sinä päällyshousujen läpi?


      • Päivän vitsi :D


    • Jaa a enpä panosta alu vaatetukseen... kyllä ne on halvinta mallia. Jos ois nainen niin vois panostaakin, mutta näin kun ei oo naisesta tietoakaan niin on ihan sama mitä pitää alla :)

      • ...

        Niin ensin kannattaa panostaa siihen mitä on päälivaatetuksessa. Sillä voisi ehkä alkaa naista saamaan.


      • ... kirjoitti:

        Niin ensin kannattaa panostaa siihen mitä on päälivaatetuksessa. Sillä voisi ehkä alkaa naista saamaan.

        Näinhän se on. Arkenahan mä pidän kyllä päälläni sitä mikä nyt sattuu sopimaan päälle ajattelematta sen kummemmin miltä se näyttä, et voi olla törkeen näkönen... mut joo sit kun on esim. joku tilaisuus tai tiedän et meen johonkin (paikka missä ei ole niin vaaraa mennä vaatteet likasiks) missä ois hyvä ulkonäkö eduksi niin kiinnitän kyl huomion vaatetukseen.


    • Kyllähän ne alemyynti/halpahalli kalsaritkin voi olla seksikkäät. Miten se merkki tekee kalsareista seksikkäämmät?

      Oletan että puhe on nyt merkistä, sillä mikä muukaan sitä kangasrievun hintaa nostaisi.

      • Ja kyllä pidän itsekin halpis kalsareita. Naisten malleja tosin.


      • Hyvä ihminen
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ja kyllä pidän itsekin halpis kalsareita. Naisten malleja tosin.

        Samoilla linjoilla. Kunhan istuvat ja tuntuvat mukavilta. Eivät kiristä peenistä jne oleellista.


      • Hyvä ihminen
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Kunhan istuvat ja tuntuvat mukavilta. Eivät kiristä peenistä jne oleellista.

        Ja miesten malleja tarkoitin.


    • pasistisuikale

      Siinä mielessä panostan, että käytän sellasia boksereita, jotka istuvat hyvin ja näyttävät omasta mielestäni hyviltä. Näitä toki löytyy sitten Bossilta että HM:ltä, että en sinänsä huomaa merkittävää eroa halpojen tai kalliimpien välillä... en itse ainakaan niihin muiden vuoksi panosta, sillä eiväthän ne muille näy kuin aniharvoin.

      • B. Salo

        Joo, ja mä en mitään stringejä ala akkojen takii jalkaan vetämään se on ihan saletti varma!


    • .......

      No pistäkääs naiset jotain ällötysmerkkejä, joita ei missään nimessä saa ostaa.

      • Merkeistä en tiedä mutta sellaiset roikkuvat valkoiset pappavaipat on karmean näköiset :D


      • .......
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Merkeistä en tiedä mutta sellaiset roikkuvat valkoiset pappavaipat on karmean näköiset :D

        Minulla on roikkuvia mustia. Niissä on jo reikiäkin haaroissa. On käynyt tuuri, kun ei ole ollut koskaan naisia ja tämä häpeällinen pukeutumissalaisuus ei ole tullut julki.


      • Olet sitten
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Merkeistä en tiedä mutta sellaiset roikkuvat valkoiset pappavaipat on karmean näköiset :D

        paljonkin päätynyt miesten alusvaatetusta näkemään?


      • Olet sitten kirjoitti:

        paljonkin päätynyt miesten alusvaatetusta näkemään?

        Tottakai. Eiköhän kaikki ole.


      • ....... kirjoitti:

        Minulla on roikkuvia mustia. Niissä on jo reikiäkin haaroissa. On käynyt tuuri, kun ei ole ollut koskaan naisia ja tämä häpeällinen pukeutumissalaisuus ei ole tullut julki.

        Saatte vapaasti käyttää roikkuvia valkoisia pappavaippakalsareita mutta ei ne hyvännäköiset ole.


      • Olet sitten kirjoitti:

        paljonkin päätynyt miesten alusvaatetusta näkemään?

        Minun vaarini esimerkiksi käyttää juurikin noita roikkuvia ja vieläpä likaisia pappavaippakalsareita. Ihan karsean näköistä :D


    • alushousut

      Minulla on henkkiksen halppisboksereita, jotka istuvat oikein mainiosti ja ovat aivan yhtä hyvät kuin mitkä tahansa merkkialusvaatteet. Löysät alushousut ovat mukavat, koska niissä eivät vehkeet hikoa. Sellaisissa on mukava keikoilla kotona. Kukaan ei ole koskaan alushousuistani valittanut.

      • SUPPORTS SPIRITUALLY

        Nopeesti scannatessa screeniä luin, että "minulla on HENKISET HALPISBOKSERIT :))


    • sillitrooli

      Pidän halpisboxereita. KappAhlissa on usein ollut hyviä tarjouksia, esim. kahdet boxerit yksien hinnalla.

    • pakollinen nimim.

      Sitä kun on opiskelija niin sitä ottaa aina sen halpisvaihtoehdon.

    • nnaaainen

      Kunhan ne ei oo hirveen kuluneet ja nukkavierut niinkuin joskus on tullut nähtyä.

    • wefwefgg

      Kyllä olen panokseni joskus kalsareihinkin heittänyt, että siinä mielessä panostan.

    • ffiiffoo

      Björn Borgeja vain!

      • Luutnantti evp

        H-moilanen!
        Ruotsalaiset seinää vasten!


    • Emmie kehtoo

      Oon aina halunnu käyttää miesten stringejä!
      En vaan oo ostanu, ku ei oo naista ny ja jos oliskin, niin ei varmaan olis sen jälkeen. :(

      Mutta siis panostan alkkareihin vain, jos menen "naisiin".
      Muussa tapauksessa on näitä halpiksia boksereita. Nytkin jalassa yli vuoden vanhat Dressmannin raitabokserit.

    • vcxvcxvcx

      Hinnalla ei niinkään väkiä jos ovat mukavan väriset ja näköiset. Nyt on kaapissa halvempia ja vähän kalliimpia.

    • 13

      Kunkut testas kalsongeja...
      (ei tosin tainnu olla seksikkyys puntarissa)
      Halvimmat oli huonoimpia, mutta parhaat ei ollut kalliimpia.

      http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/860

      Itse tykkään perusboxereista, ei löysälahkeisistä vaan fitteistä. Kyllähän ne hyvin leikatut, miehen malliin räätälöidyt näyttää hyvältä, istuvilta. Merkillä tai muulla ei mitään väliä.

      Ehdoton turn-off on jotkut kiroilevasiili-viivijawagner-osaston muka-hauskat kalsarit. Tai sellaset tangat, joissa vaan lanteilla vyötärökaistale :-/

      • niiiiiiiiiiiiiin

        Tai jotkut idiootti-karviset. Tai harald-hirmuiset. Ei hitto. Halut menee jos sellaiset näkee.


    • Shoppailemaan!

      Parhaat vetimet löytyy sokokselta. Siellä on nättejä myyjättäriäkin. ;-)

    • Tottakai panostan

      Tälläkin hetkellä on vaalean siniset vähän pituudelta kutistuneet pitkikset,persuksen kohdalta kulunut puhki kun on ollut peräaukon kutinaa melko paljon.

      • Unohdin,,

        Vielä mainita että kuminauhaa on vielä kiristetty tekemällä siihen solmu,siinä on sitten sellainen mukava lenkki jossa voi pitää jotain tarpeellista.


    • elämä on lyhyt

      itse pidän aina ruskeita alkkareita, ettei tarvi pyyhkiä persettään paskalla käynnin jälkeen ja voin käyttää nekin arvokkaat minuutit naisten iskemiseen

    • Panostava ATM

      Panostan alusvaatteeni niin, että jos joku nainen joskus erehtyy ne minulta riisumaan, niin vastassa on jännä ylläri ;)

    • MMies.

      En todellakaan panosta ainakaan rahaa alkkareihin. Ihan turhaa haaskausta.
      Tässä on kuljettu yli 20 v ilman alkkareita, sen jälkeen ku vaipoista pääsin, ja hyvä niin. Vähempi pyykkiä ja rahaa jää enempi kaljaan. :=

      Karu mies ei alkkareita tartte.

    • pysyy jalassa

      Vi**u, mitä pinnallista paskaa.

      Käytän ihan tavallisia Anttilasta ostettuja alkkareita. Kuminauhahan noista ensimmäisenä tuppaa käytössä kulumaan.

      Jos ei naisille kelpaa, olkoon kelpaamatta.

    • Ostan ennen kaikkea käytännöllisiä alusvaatteita...eli ei mitään halpiskalsareita.
      Mutta pakko myöntää, että "seksikkyys" alusvaatteita valitessani ei edes käy mielessäni. X)
      ..muutenkin miehenä tuo ajatus siitä, että tuntisin oloni "seksikkääksi" on täysin vieras..

      • salimiehet tiedetään

        Kumminkin uusissa alkkareissa nännit kovina peilistä itseäsi peilistä kyttäät.

        Sitten on kiva salilla poikien kanssa puhua uusista alkkereista ja vertailla laatuja, kuinka ne saa olon tuntemaan seksikkääksi. Sitten käytte yhdessä manikyyrissä ja kynsihoidossa.


      • -------
        salimiehet tiedetään kirjoitti:

        Kumminkin uusissa alkkareissa nännit kovina peilistä itseäsi peilistä kyttäät.

        Sitten on kiva salilla poikien kanssa puhua uusista alkkereista ja vertailla laatuja, kuinka ne saa olon tuntemaan seksikkääksi. Sitten käytte yhdessä manikyyrissä ja kynsihoidossa.

        Aijai, nyt räpsähtää kintuille: manikyyri = kynsihoito.


      • salimiehet tiedetään kirjoitti:

        Kumminkin uusissa alkkareissa nännit kovina peilistä itseäsi peilistä kyttäät.

        Sitten on kiva salilla poikien kanssa puhua uusista alkkereista ja vertailla laatuja, kuinka ne saa olon tuntemaan seksikkääksi. Sitten käytte yhdessä manikyyrissä ja kynsihoidossa.

        Taidat nyt puhua ihan omista homofantasioistasi..! XD


    • nöösi_poika

      Kaikki alushousuni on Hugo Bossin.

      Ei merkin takia, vaan poikkeuksellisten malli- ja materiaalivaatimusteni takia.

      • ------

        Kalliit alushousut ATM:llä on kuin hieno autotalli risalle Ladalle.


    • E.H.

      Mä olen sitten poikkeus joka vahvistan säännön. Mulle kelpaa vain YSL, CL tai Gucci, enkä osta niitä ikinä Suomesta. Kestävät vuosia, toisin kuin halpikset, joten periaatteessa säästyy rahaakin.

      • Ecological

        Todellakin oot poikkeus! Miks joku kuluttais senttiäkään noihin merkkeihin? Siinä lihottaa vaan ulkomaalaisia homppeleita, joilla on jo muutenkin liikaa rahaa. Vähän klobaalivastuuta kehiin, jätkä, osta vaihteeks kierrätetystä kankaasta tehdyt alkkarit niin tytötkin arvostaa sua.

        Kokemuksen rintalihaksilla.


    • Tasokas M

      En viitsi kertoa alusvaatteistani, koska naiset kuitenkin runkkailevat siellä näyttöpäätteidensä äärellä.

    • Ars Rytkönen

      Elämä lyhyt, kalsarit pitkät.

    • mies32

      Panostan tietysti. Siksi heitänkin reikäiset alkkarit roskiin heti muistaessani.

      Naisiin kalsareilla nyt ei ole minkäänlaista merkitystä, kun siinä vaiheessa kun niihin asti päästään:
      a) homma on selvä jo joka tapauksessa ja nainen ei todellakaan ole kiinnostunut alushousuistani, vaan siitä mitä niiden alta löytyy.
      b) alushousut menevät samaan nurkkaan farkkujen kanssa, joten eipä niitä edes alushousufetissin kehittänyt nainen ehtisikään ihailemaan.

      Asia erikseen varmaan joillan hoppareilla, joilla päällyshousut roikkuvat polvissa. Sellaisten kalsareita naiset saavat ihastella jo miehen ensikohtaamisesta alkaen, joten niilläkin voi olla oma pieni merkityksensä miehen flaksiin. Tosin vaikea uskoa, että nuo miehet saisivat minkäänlaisia naisia, olkoon kalsarinsa sitten millaiset tahansa.

      • ups@ups

        Ahh.. Nainen ei todellakaan paljon kiinnostunut miehen alushousuista.


    • Hans! Rederiet!

      Käyn ostamassa räjähtävän tyyliikkäitä miesten alusasuja Stochkolmasta.

    • paskat housuun

      Mukavuus ennen kaikkea. Seksikkyydellä ei ole merkitystä kun ei ole pelkoa, että kukaan ikinä kalsareitani näkisi.

      • mies32

        Jos nyt yhtään ymmärrän alushousujen seksikkyydestä, niin luullakseni mukavimmat ovat myös seksikkäimpiä. Mukavimmat ainakin omaan makuuni ovat sellaiset aika tiukat, ihonmyötäiset ja ehkä ihan lyhyellä lahkeella varustetut. Niissä pysyy paketti kasassa, alkkarit eivät rönsyile, ovat sopivan lämpimät jne..


      • Kepu Rumarilluma
        mies32 kirjoitti:

        Jos nyt yhtään ymmärrän alushousujen seksikkyydestä, niin luullakseni mukavimmat ovat myös seksikkäimpiä. Mukavimmat ainakin omaan makuuni ovat sellaiset aika tiukat, ihonmyötäiset ja ehkä ihan lyhyellä lahkeella varustetut. Niissä pysyy paketti kasassa, alkkarit eivät rönsyile, ovat sopivan lämpimät jne..

        Nyt ymmärrän mitä laulussa Rovaniemen markkinoilla ("-siellä istui Kekkonen ja muniansa hautoi") tarkoitettiin.


    • yön tiikeri

      Panostan: ostan vain pantteri ja tiikerikuosisia boxereita

      • pikkurilli vilkkuu

        Vain naiset ja transut käyttää pantteri- tai tiikerikuosia.


      • yön tiikeri
        pikkurilli vilkkuu kirjoitti:

        Vain naiset ja transut käyttää pantteri- tai tiikerikuosia.

        Painu pelle hiiteen!


      • ibris
        yön tiikeri kirjoitti:

        Painu pelle hiiteen!

        tiikereitä täällä on ylin kylin


    • Maskulinisti MÄN

      Taas meitä miehiä riistetään. Jos ei reikäset kalsarit riitä, jossa keltainen edessä ja ruskea takana, niin johan nyt on hienosteluksi mennyt! Eikö teille naisille mikään kelpaa, kun haluatte riistää meitä miehiä ja alistaa myös!?!

    • Äiti tietää

      Saanut äidiltä joululahjaksi tähän mennessä tarvitsevani, joten en ole ikinä ostanut omia alushousuja. Ikää on 35-40.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe