Mikä biisi on kyseessä? se on iha mieletön tanssikappale ! kullä parasta uutta mitä olen vähään aikaan kuullut! olen saattanut kuulla siellä juhannus discossa biisin nimenkin , mutta kun olin niin kännissä ja sexyn pojan pyörityksessä.
Numa numa nei...
7
3400
Vastaukset
- pai
Biisi on O-Zonen Dragostea Din Tei
- Apinamies
Onko kellään haisua mitä siinä lauletaan?
- juhuu
Apinamies kirjoitti:
Onko kellään haisua mitä siinä lauletaan?
Laulun sanat löytyy muuten englanniksi seuraavasta paikasta:
www.catteacorner.com/dragosteadintei.htm - Student
juhuu kirjoitti:
Laulun sanat löytyy muuten englanniksi seuraavasta paikasta:
www.catteacorner.com/dragosteadintei.htmJostain futikseen liittyvästä asiasta mm. pelaajasta josta laulaja tykkää. Näin mulle selosti asian serbialainen tuttavani, hän kun osaa jonkin verran Romaniaakin.
- Anonyymi
On kyl konn biisi, tosijjaa. Ö
- Anonyymi
On kyl konn biisi, tosijjaa. Ö, phönts..
- Anonyymi
Kkonn äijien biiisi tosijjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691