Ikuinen ikävä

pikku myy

Olen lähemmäs kolmekymmentä vuotta kaivanut vain tätä yhtä miestä. Miehiä on ollut ja mennyt tänä aikana ja sitä aiemminkin. Olen ollut jättäjä ja tullut jätetyksi. Olen mennyt elämässäni eteenpäin, en junnaa paikallani. Siltikin vain tämä yksi mies on ollut mielessäni ja häntä kaipaan. Kaipaus ei ole vuosienkaan jälkeen vähentynyt.
Kai tämä on sitä rakkautta. Hän oli ilmeisesti minulle se ainoa oikea. Sielunkumppani. Hänen kanssaan oli niin helppo olla, ja heti alusta asti tunsin kuin olisin tuntenut hänet jo kauan sitten.
En ole häneen ollut yhteydessä ja hän asuu eri paikkakunnalla. Paitsi, kauan sitten lähetin hänelle sähköpostia työhön, mutta en voi olla varma saiko hän sen. Ei ole ainakaan ottanut yhteyttä.
Tiedän että hän on parisuhteessa. Ei tulisi mieleenikään enää ottaa häneen yhteyttä, kunnioitan hänen elämäänsä ja parisuhdettaan, enkä halua laittaa itseäni alttiiksi torjutuksi tulemiselle!
Mutta muistot on ja pysyy.

1

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DOIT NOW

Annan sinulle ohjeen, ota asiasta selvää.
      Muista ottaa huomioon hänen nykyinen tilanteensa ja käyttäydy sen mukaisesti, kohteliaan huomaavaisesti.
      Kun aikaa on kulunut noinkin paljon on ihan mielenterveytesi kannaltakin parasta yrittää ottaa asiasta selvää, voihan olla että saadessasi kontkaktin mieheen huomaat ettei nykyisyys vastaakkaan sitä mielikuvaa ja tunnettasi sisälläsi , olet luonut itsellesi harhan menneisyyden mielikuvasta jota ei enää ole olemassa tänä päivänä.
      Nykyisin on useita vaihtoehtoja lähettää terveisiä tai välittää kuulumisia, tälläiset viattomat viestit eivät ole liian tungettelevia ja antavat vastapuolelle mahdollisuuden vastata tai olla vastaamatta, tuloksesta voit itse päätellä.
      Mutta uskoisin ettei kenelläkään ihmiselle olisi sitä mitään vastaan jos olisi mahdollisuus tavata vanha ystävä 30v.jälkeen, vaikkei tunteita olisi enää pelissä olisi tapaaminen varmasti mieluinen yllätys kurkistuksena entiseen elämään.
      Tälläinen tapaaminen soisi sinulle viimein rauhan asian suhteen, ja kukapas sen tietää jos se olisikin avain johonkin uuteen?
      Tiedän että monet nostavat tästä metelin, syyttävät sinua avionrikkojaksi ja ties miksi, mutta silti sanoisin että ota asiasta selvyys ihan itsesi vuoksi äläkä haudo ikävääsi loppu elämääsi.
      Minä olen mies, ja olisin pelkästään iloinen mikäli joku haluaisi tavata vuosikymmenten takaa vaikka olenkin varattu, vanhat ystävyydet tai rakkaudet ovat elämän suola menneestä ja ihan mielenkiintoistahan aina on kuulla kuinka toiselle on elämä kohdellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe