Soittelin pariin nettikaravaanin Fiiu myyntiin. Kummasti se myyjämuisti pätki, kun kysyin 40 tuhatta ajetuista nivelvaihdot.
"niin mitä niveleeeet...eet? he ...he ...... eihän sillä oo ajettu ku 40 ... niin .... ootas ny kuitenkiii..... taittiin siihen laittaa syksyllää jokin murros ja pallooo.... he hee eiks näää ooo niitäääää tavalllisiiiii huoltoiiiii?"
ja toinen
"se on deltassa ollut ja ne sen on huoltaneet kympissä ja kolmenskympiss... niin mitä sää kysyyt? Niveletkö? En mää tiedä mitään -kun se on aina vain huollettu deltassa. Hyvin se pelaa."
Siis Deltasta on varmasti tullut 2000 euronlasku niveljutuista, mutta eihän tää myyjä sitä maksaessaan ihmetellyt. Muuten se muisti hyvin, kuinka on alusta pesty 2010 elokuussa ja vielä 2011 keväälläkin ja taas syksyllä ja vararengas on käyttämätön ja mattosarjakin tuli deltasta..... jooo.
Soittelin pariin nettikaravaanin Fiiu myyntiin. Kummasti se myyj
45
318
Vastaukset
- ei koskaan enään
Ei kai sellaista muista ,kun on jokapäiväisiä vikoja Fiussa. Eivätkä kerro ,että moottorin öljyvuotoja ei saa korjattua sitten millään konstilla
- karvainen-naamari
Pystyn kertomaan ainoastaan omista 3:sta Fiiu pohjaiseta ajokistani joilla olen ajanut reilut 130 tuhatta kahdella ensimmäisellä ja nyt kolmannella lähes 70 tuhatta. Vielä ei nivelissä ole huomattu vikaa noissa yhdessäkään joskaan noiden myymieni kohtaloista en tiedä. Olihan niilläkin kuitenkin ajettu reilut 3x arvioimasi määrä ja nykyisellä autollani tuplat tai ainakin lähes.
Monellako sinä ja montako kertaa olet itse ajanut tuon 40 tuhatta vai oletko niitä hörhöjä jotka uskovat kaupunkitarinoihin? Noihin kahteen ensimmäiseen olen vaihdattanut tosin etupään iskarien yläpäässä olevat laakerit kun ohjaus muuttui hankalaksi, kolmannesta se on vielä tekemättä muttei oireitakaan ole vielä ilmennyt. - dethleffs-2
Olet tainnut nähdä unta. Meikä on ajellut Ducatoilla -95 lähtien ja kilometrejä on kertynyt useampi satatuhatta, enkä ole vielä tähän mennessä nähnyt rikkinäistä niveltä. Yksi nivelen suojakumi on mennyt rikki ja se on vaihdettava ihan heti muuten hajoaa koko nivel. Se on sen verran jykevä peli, ettei sitä ajamalla ihan helposti saa rikki. Suojakumin vaihto menee ihan heittämällä n. tunnissa ihan kotipaihassa. Tuo vaihto-operaatio ei käy niiltä jolla on ns peukalo keskellä kämmentä.
- efvf
No tässähän hurjaherra on. On ajanut useimman satatuhatta ilman remonnttia.
Ei sinua olla vielä kysytty valehtioiden glubinpuheenjohtajaksi . Vai onko autollasi ajettu kilometrit lossilla??? Aika höpönassu oletkin - ffff
Onpa kiimaista Fiiuväkeä puolustamassa. Minä sain A-katsastustoimistosta omasta kansakunnan Fiiu-keskitiedot. En viitsi mennä kaivamaan sitä esille hangesta, kun muistan tiedot pääpiirteittäin:
Suomessa katsastetuissa Ducatoissa 50 % hylkypäätöksistä oli ohjauslaitteiston hylkyjä (väljää, kuluneisuutta tai suojat rikki). Sitten oli 30 % vaihdelaatikko/kytkin/vetoakselistovikoja (suojat rikki, väljää tai vaihteet eivät toimineet) ja loput 20% jarruja ja ruostetta yms.
Karseeta luettavaa vai mitä? En kuuna päivänä puolla Fiiuani. Se on sanalla sanoen kehno auto.
Mulla oli vetoakselit vaihdossa 65 tuhatta, raidetangot 70 tuhatta ja 5. vaihde kytkin 100 tonnia. Nyt siitä ei saa enää korjausomiaan vaihtohyvityksenä vm. 2006, joten sinnittelen 3-4 vuotta sillä.
Puheet 100 000 ajosta ilman korjausta on valepaskaaa ja vekselivetoisen miehen epätoivoista sönkkää autostaan!
Turun Deltan korjaamon piha on täynnä nytkin odottavia Fiiuja korjaukseen. Ajakaa ohi ja laskekaa 50 -60 kpl!- äöo-liuyrtew
Mulla on lista vuodelta 2010 Fiiustani. 42 % ohjaus, 33% vetari/vaihde ja loput ruostetta jarruja yms. Läpimenoprossa vain 38% ekalla kerralla.
- huuhaahaa
Voisitko kertoa ne tekniset laitteet jotka ovat käyttösi jälkeen ehjät. Lyhyt lienee lista.
En tiedä miten "ffff" ajelee mutta ensimmäisellä 1997 2,5l Fiiulla ajoin reilun 130'000 km ja seuraavalla 2002 2,8l Fiiulla noin saman verran, nyt on kolmas 2008 2,3l menossa noin 70'000 eikä noista kuuluttamistasi vioista ole näkynyt jälkeäkään.
On vikojakin ollut, noissa kahdessa ekassa meni etupään jousituksesta ylälaakerit ja ohjaus alkoi toimimaan oudosti eli takerteli eikä palauttanut keskelle, ne vaihdettiin. Ekasta jouduttiin laturia kerran korjaamaan ja toisesta meni moottorinohjaustietokoneelle nopeustiedon antava anturi ruosteeksi joka sitten vaihdettiin. Kolmannessa ei Fiiua ole muuta kuin huollettu mutta koria on hieman parsittu sen syyn kuitenkin langetessa kakkosvalmistajalle. Jopa vitosvaihteet ovat noissa kahdessa ekassa kestäneet joskin käytin niitä järkevästi ajaen pientä ylinopeutta pyrkien välttämään niillä vedätystä.
Minun autoni eivät ole olleet vekselivetoisia vaan käteisellä maksettuja joten voin sönkätä vapaasti. Miten lienee sinun kanssasi arvoisa "ffff"?
Et kuitenkaan kertonut kuinka suuri prosentti esim alle 10v Fiiuista hylättiin, nuo syy prosentit kun eivät anna todellista kuvaa mistään jos ei ensin tiedetä hylkäysten määrää tietyissä ikäluokissa. Myös se kiinnostaa muuttuvatko hylkäyssyyt autojen vanhetessa?
Varmasti Fiiujen osuus korjaamon edessä on suuri koskapa mahtaako edes Delta huoltaa Ford ja Mersu pohjaisia m-autoja? Fiat pohjaisia on lisäksi maantiellä olevista m-autoista ainakin 70% jos ei enemmän joten on niissä tietysti enemmän vikojakin ja mitä vanhempiin mennään sitä suuremmaksi Fiiat osuus kasvaa.
Onkohan sinulla "ffff" tuo tilastopuoli hallinnassa vai tykkääkö vain levitellä hevosmiestentietotoimiston tietoja ympäriinsä? Mitä kuvittelet siitä hyötyväsi?- fffffffffff
karva.naamari kirjoitti:
En tiedä miten "ffff" ajelee mutta ensimmäisellä 1997 2,5l Fiiulla ajoin reilun 130'000 km ja seuraavalla 2002 2,8l Fiiulla noin saman verran, nyt on kolmas 2008 2,3l menossa noin 70'000 eikä noista kuuluttamistasi vioista ole näkynyt jälkeäkään.
On vikojakin ollut, noissa kahdessa ekassa meni etupään jousituksesta ylälaakerit ja ohjaus alkoi toimimaan oudosti eli takerteli eikä palauttanut keskelle, ne vaihdettiin. Ekasta jouduttiin laturia kerran korjaamaan ja toisesta meni moottorinohjaustietokoneelle nopeustiedon antava anturi ruosteeksi joka sitten vaihdettiin. Kolmannessa ei Fiiua ole muuta kuin huollettu mutta koria on hieman parsittu sen syyn kuitenkin langetessa kakkosvalmistajalle. Jopa vitosvaihteet ovat noissa kahdessa ekassa kestäneet joskin käytin niitä järkevästi ajaen pientä ylinopeutta pyrkien välttämään niillä vedätystä.
Minun autoni eivät ole olleet vekselivetoisia vaan käteisellä maksettuja joten voin sönkätä vapaasti. Miten lienee sinun kanssasi arvoisa "ffff"?
Et kuitenkaan kertonut kuinka suuri prosentti esim alle 10v Fiiuista hylättiin, nuo syy prosentit kun eivät anna todellista kuvaa mistään jos ei ensin tiedetä hylkäysten määrää tietyissä ikäluokissa. Myös se kiinnostaa muuttuvatko hylkäyssyyt autojen vanhetessa?
Varmasti Fiiujen osuus korjaamon edessä on suuri koskapa mahtaako edes Delta huoltaa Ford ja Mersu pohjaisia m-autoja? Fiat pohjaisia on lisäksi maantiellä olevista m-autoista ainakin 70% jos ei enemmän joten on niissä tietysti enemmän vikojakin ja mitä vanhempiin mennään sitä suuremmaksi Fiiat osuus kasvaa.
Onkohan sinulla "ffff" tuo tilastopuoli hallinnassa vai tykkääkö vain levitellä hevosmiestentietotoimiston tietoja ympäriinsä? Mitä kuvittelet siitä hyötyväsi?Mitä väliä mun ajamisella? Tilasto on tilasto koko suomalaisen fiiukannan vioista ja kärsimyksestä tylsimys.
Sinä saatat etsiä hyötyä äitis housujen hajustakin -minä en kuulu niinin tirskujiin. Pitäkää oma piirinne vaan! - svi-duilija
fffffffffff kirjoitti:
Mitä väliä mun ajamisella? Tilasto on tilasto koko suomalaisen fiiukannan vioista ja kärsimyksestä tylsimys.
Sinä saatat etsiä hyötyä äitis housujen hajustakin -minä en kuulu niinin tirskujiin. Pitäkää oma piirinne vaan!No mutta, mikäs "ähfälle" tuli? Veti heti palkokasvit syvälle haistimiin. "ähfä" irtisanoi heti itsensä matkailuvälineillä kulkevasta porukasta, kun joku uskalsi kyseenalaistaa "ähfän" tietämystä. Aihe kiinnostaa kuitenkin suuresti "ähfää", kun palstalla käy jatkuvasti lukemassa kirjoituksia ja tiheästi toisten viestejä kommentoi.
Kyllä se, tai ei se, kyllä se, eikun ei se, kyllä se kuitenkin, jos rahoituksen löytää, on "ähfäkin" vielä karavaanari.
- edfvb
Minusta pitäisi turvallisuusviraston kieltää koko romun myynnin ,vaikka olisi 3.0 litrainenkin .
- Kaikkea kuulee
Turun Deltan pihasta en tiedä, mutta tuossa on isohko yleiskorjaamo meidän kylän reunalla ja viedessäni sinne aamulla Citikkaani laskin pihasta ne asuntoautot.
Fiat merkillä siinä oli 29 autoa, neljä oli Fordia, kaksi oli Wolkkaria ja yksi oli Citroen. Kysyin vielä työjohtajalta, että kuinka pääsen ohi noiden kaikkien asuntoautojen?
"Ne otetaan sisään vasta huhtikuussa ylitöinä ja vaihdellaan niveliä. Monet tuo tuohon säilytykseen jo syksyllä, kun meillä on nuo kamerat ja vartijat" - ei enää marsua.
Ruiskusuuttimet meneen vaihtoon joka toinen vuosi ja tonneja maksaa!
Ja auto vaappuu niin että tulee merisairaaksi. - wdcfccc
Minulla kanssa vaappu Mersu vielä silloin ,kun rahaa puuttui . Oli vaan silloin Fiatti ainoa oikea vikoineen
- Mujunen Juvalta
Pölhöt taas intoilee asiantuntemuksellaan. Omistatteko oikeesti muutakuin ruosteisen jopon ?.
- ei koskaan
Ei omisteta . Fiattimme on rahoitusyhtiön ja vielä hajalla pihassa . Kyllä kuule vituttaa huolella. Kun sillä saatanan romulla ei pääse mihinkään,ja on pakko maksaa osamaksuja turhaan
- svi-duilija
Viime vuoden puolella lupasin hakea sen romun pois pihastasi -halavalla- tietenkin. Et antanut hakua varten osoitetietoasi, koska väitit romun olevan caravanliikkeen takapihalla, ja liikkeen omaisuutta? Koskas olet hinauttanut sen romun kotipihaasi?
Voin sen romun käydä vieläkin korjaamassa talteen, kun kerrot mistä se haetaan. - iou7y65rte
svi-duilija kirjoitti:
Viime vuoden puolella lupasin hakea sen romun pois pihastasi -halavalla- tietenkin. Et antanut hakua varten osoitetietoasi, koska väitit romun olevan caravanliikkeen takapihalla, ja liikkeen omaisuutta? Koskas olet hinauttanut sen romun kotipihaasi?
Voin sen romun käydä vieläkin korjaamassa talteen, kun kerrot mistä se haetaan.åpoöiuytr
1.2.2012 13:04
0
Sulje
sulla ei sitten enää ota eteen? - svi-duilija
iou7y65rte kirjoitti:
åpoöiuytr
0
Sulje
sulla ei sitten enää ota eteen?Voin sen romun käydä vieläkin korjaamassa talteen, kun kerrot mistä se haetaan.
- ei koskaan fiattia
ON vielä erittäin paljon velkaa romusta ,Vielä 8vuotta jäljellä maksamista
Lunastatko loppuvelan . Onko sinulla nimi kunnossa ,että voidaan velka siirtää sinulle- Fiatia etsivä
Minäkin olen kiinnostunut ostamaan Fiatisi! Velan siirto käy myös.
Annapa yhteystietosi, niin käyn katsastamassa pelisi. Mikä on tarkempi auton malli so. korivalmistaja, kilometrimäärä ja paikkakunta?
- Loppuvelkaa on
Vuosimalli -89 Ducato 14 ilman turboa , korinvalmistaja Eura Mobil , ajo km 345000 , paikkakunta Anturajärvi.
- velkaa on riittäväst
Anteeksi kori olisikin Hymer ,kun raaputtelin hometta ensin merkinpäältä .niin paljastu ,että on Hymer.
Ei kai sen väliä mikä koppi se on.
Ovessa olevia tarroja et saa kaupan yhteydessä.
Ne minä koitan irroittaa pois muistoksi- svi-duilija
Kuten aikaisemminkin olen huomannut. Hörhöt sekoilevat trolli kirjoitustensa kanssa niin paljon, että unohtavat tyystin mitä ovat aikaisemmissa viesteissään kertoneet. Hymeri muuttuu Rura Mobiliksi ja 3 vuotta vanha auto vuosimalliksi 1989. Uuden hymerin saa 8000€:lla ja tästä 22 vuotiaasta katiskasta on velkaa vaikka kuinka paljon. Siitäkin huolimatta, että Fiatin alustat annetaan ilmaiseksi kori valmistajille.
Mutta ei hätää! Kukaan ei huomaa mitään erikoista noissa hörhön trolleissa.
Kaikki kirjoitukset otetaan täytenä totena ilman minkäänlaista epäilyn häivääkään. - aaaaq
svi-duilija kirjoitti:
Kuten aikaisemminkin olen huomannut. Hörhöt sekoilevat trolli kirjoitustensa kanssa niin paljon, että unohtavat tyystin mitä ovat aikaisemmissa viesteissään kertoneet. Hymeri muuttuu Rura Mobiliksi ja 3 vuotta vanha auto vuosimalliksi 1989. Uuden hymerin saa 8000€:lla ja tästä 22 vuotiaasta katiskasta on velkaa vaikka kuinka paljon. Siitäkin huolimatta, että Fiatin alustat annetaan ilmaiseksi kori valmistajille.
Kaikki kirjoitukset otetaan täytenä totena ilman minkäänlaista epäilyn häivääkään.Ei kai herraa v.ituta kun on vetässyt itselle Fiatinreuhun ja Hymerin ???
Ja on velkaa vielä enemmän mitä laki sallii. svi-duilija kirjoitti:
Kaikki kirjoitukset otetaan täytenä totena ilman minkäänlaista epäilyn häivääkään.Se vaan taitaa svi-duilija olla 500€ joillekin vaikka kuinka paljon. Onhan tuo jo 3000 mummon markkaa ja muistan vielä sen ajan kun opintovelkoja maksaessani joskus 1970 luvun alussa sain tilin saldon jäämään yli tonnin kun seuraava tili jo tuli, olin tosi tyytyväinen ja huolissani jos se joskus putosi alle. Silloin tonnikin oli rahaa vaikka se nyt näyttääkin vain 170€ eli vaatimattomalta.
Noissa trolleissa nähtävästi kirjoittajakin vaihtuu alvariinsa joten miten he voisivat tietää mitä aiemmin on kirjoitettu. Vitsiniekkoja nääs!- svi-duilija
aaaaq kirjoitti:
Ei kai herraa v.ituta kun on vetässyt itselle Fiatinreuhun ja Hymerin ???
Ja on velkaa vielä enemmän mitä laki sallii.Lue "Paras retkeilyauto?" ketjusta kaksi minun kirjoittamaa vastausta. Tai no, voin minä ne tännekin kopioida. Et kuitenkaan osaa niitä itse hakea.
"svi-duilija 26.1.2012 13:58
Kiitos tarjouksesta. Tuo meille pihaan kolme uutta Hymeriä a´ 8000€ kpl. Malleiltaan Hymer Tramp 674 3.0 / 180, Hymer B 598 ja Hymer Hymermobil B-Klasse 678 Alde
Pihaan tuotuna maksan ne KÄTEISELLÄ.
Tämän voit ostaa vaikka itsellesi. Hymer B StarLine 585 MB"
ja toinen vastaus.
"svi-duilija 27.1.2012 12:45
Eihän noiden yhteishinnaksi tule kuin 24000€. Sen verran pitää jokaisella persaukisella olla vararahastona käteistä satunnaisia heräteostoksia varten sukanvarressa.
Ostotarjous on vieläkin voimassa. Koska toimitat Hymerit pihaan?"
Säästän sinut Fiat reuhujen ja Hymerien riskeiltä ostamalla ne puolestasi pois kuleksimasta. Reppava myyjäehdokas vaan tuppaa menemään ketterästi puihin kuin pien orava. - kiljfyrtew
svi-duilija kirjoitti:
Lue "Paras retkeilyauto?" ketjusta kaksi minun kirjoittamaa vastausta. Tai no, voin minä ne tännekin kopioida. Et kuitenkaan osaa niitä itse hakea.
"svi-duilija 26.1.2012 13:58
Kiitos tarjouksesta. Tuo meille pihaan kolme uutta Hymeriä a´ 8000€ kpl. Malleiltaan Hymer Tramp 674 3.0 / 180, Hymer B 598 ja Hymer Hymermobil B-Klasse 678 Alde
Pihaan tuotuna maksan ne KÄTEISELLÄ.
Tämän voit ostaa vaikka itsellesi. Hymer B StarLine 585 MB"
ja toinen vastaus.
"svi-duilija 27.1.2012 12:45
Eihän noiden yhteishinnaksi tule kuin 24000€. Sen verran pitää jokaisella persaukisella olla vararahastona käteistä satunnaisia heräteostoksia varten sukanvarressa.
Ostotarjous on vieläkin voimassa. Koska toimitat Hymerit pihaan?"
Säästän sinut Fiat reuhujen ja Hymerien riskeiltä ostamalla ne puolestasi pois kuleksimasta. Reppava myyjäehdokas vaan tuppaa menemään ketterästi puihin kuin pien orava.åpoöiuytr
0
Sulje
sulla ei sitten enää ota eteen? - svi-duilija
kiljfyrtew kirjoitti:
åpoöiuytr
0
Sulje
sulla ei sitten enää ota eteen?Ostotarjous on vieläkin voimassa. Koska toimitat Hymerit pihaan?
- tgyhuki
Join paljon viinaa -koskenkorvaa nimeltään, tullakseni huonotuuliseksi urbaanikänniiin. Saavutin päämääräni epäsymmetrisen nirvanan. Kuiskauksesta aloin seistä homona seteissillä pläägät isossa skutsissa. Lähdin maalle takaisin, kuten 80 % statilaisista pitäisi tehdä.
Join taas kiireellä melkosia määriä koskenkorvaviinoja tullakseni tappo- ja surmaamishalukkaaksi. Mieleni teki mm. puukottaa politiikkoja ja ampua poliiseja. Koskenkorva petti minut ja annoin Ylen, vaikka en ole kokoomukselainen johtaja.
Katselin amerikan-juutalaisia sarjoja ja join polttoviinaa. Niissä aina niin hauskasti ajetaan kovaa autoilla kilpaa. Puolialastomat naiset tissit paljaana kirkuu hekumassa. Join lisää koskenkorva- nimsitä kirkastaviinaa ja tulin amerikkalaistunnelmaan. En saanut saatanan Ladaani pakkasessa käyntiin! Huivipäinen naapurin ämmä viittuili ohi mennessään klenkaten.- eeee22
Tällä herralla on rajatonhuumori Niuvanniemessä.
Aivan kippurassa ollaan ukon jutuille naurettu.
Ei ole varmaan hänen muijallakaan ollut helppoa elämää - kljurteytuoikjl
eeee22 kirjoitti:
Tällä herralla on rajatonhuumori Niuvanniemessä.
Aivan kippurassa ollaan ukon jutuille naurettu.
Ei ole varmaan hänen muijallakaan ollut helppoa elämääolet hokenut tuota savolaisten saatanoiden asuinpaikkaa niuvaa täällä jo 17 vuotta!
- Mersumies,,
kljurteytuoikjl kirjoitti:
olet hokenut tuota savolaisten saatanoiden asuinpaikkaa niuvaa täällä jo 17 vuotta!
Ole hiljaa. Myy Fiatinromusi ja osta auto.
- edfdf
kljurteytuoikjl kirjoitti:
olet hokenut tuota savolaisten saatanoiden asuinpaikkaa niuvaa täällä jo 17 vuotta!
Oletko Niuvassa osaston vanhin hintti.
- ei koskaan
Mersumies,, kirjoitti:
Ole hiljaa. Myy Fiatinromusi ja osta auto.
Olet oikeassa . Riatti on aika romu autoksi
- don´t worry be happy
Kaikesta huolimatta....
Me ostettiin viime kesänä 2000 vuosimallin 2.8 litranen alkovihymer meille hääsviitiksi. Ja tiedättekö mitä?
Hyvin kulkee.Edelleen.Luulin että tolla ei talvella paljon ajella, mutta nimenomaan verosyistä ajan koko rahan edestä. Ja kivasti kulkee ja on lämmin. Ja sinä joka manasit autoasi kun se nimi paljastui hymeriksi. Älä manaa Hymeiri on kuule tehty hankaliin olosuhteisiin. Ainahan sitä rempaa autoissa on. Varsinkin kun puhutaan tällaisista sääoloista mitä suomessa meillä on. Unohtamatta näitä ihania maaseudun sorateitä. Toisissa enemmän toisissa vähemmän. Se riippuu siitä seisooko kuoppaisella tiellä sen kaasupedaalin päällä vaiko "antaa ankan vaappua hissuksiin".
Mullon sellanen periaate, Että kun on isolla liikenteessä, otetaan iisisti. Jos tie on huono tulkoon vaikka kilsan jono perässä, päästetään pysäkillä sitten hätäsemmät ohi, autoa ei rikota. Tallissa olevalla henkilöautolla mennään sitten reippammin jos edes tarve sitä vaatii, eikä sitäkään rikota. Ainoa mikä korpeaa, on köyhyys. Kun olis rahnaa ostasin teollisuushallin. Sinne voisi tulla jokainen matkailuautomies ja -nainenkin kumijalkaa korjaamaan ja tuunaamaan.Vaan kun ei vielä oo niin rikkaksi päässyt. Tää on elämäntapa joka itte valitaan. ei sille voi mitään. Kaikesta huolimatta this is life.- Mennään McLouisilla
No tässä oli juuri sitä asennetta, jota kunnon karavaanarilta toivookin:
Ei kiirettä, ei stressiä eikä kalustolla pröystäilyä. Vaan elämästä ja ympäröivästä maailmasta nauttimista! - svi-duilija
Mennään McLouisilla kirjoitti:
No tässä oli juuri sitä asennetta, jota kunnon karavaanarilta toivookin:
Ei kiirettä, ei stressiä eikä kalustolla pröystäilyä. Vaan elämästä ja ympäröivästä maailmasta nauttimista!Ei nämä trollien pukkaajat ole mitään karavaanareita. Ne haluaa enemmänkin härnätä karavaanarisivuilla liian tosikkomaisia karavaanareita. Niitäkin tuntuu palstoilla riittävän liiankin kanssa. Täytyy osata olla hämmentymättä, vaikka monipersoona kirjoittelisi 150 nimimerkillä samaan ketjuun keskenään ristiriitaisia väitteitä.
- osamaksulla
Näin se on pojat, Köyhän on pakko olla tyytyväinen siitä mitä on saanut.
- oiu7y5rte4w
svi-duilija kirjoitti:
Ei nämä trollien pukkaajat ole mitään karavaanareita. Ne haluaa enemmänkin härnätä karavaanarisivuilla liian tosikkomaisia karavaanareita. Niitäkin tuntuu palstoilla riittävän liiankin kanssa. Täytyy osata olla hämmentymättä, vaikka monipersoona kirjoittelisi 150 nimimerkillä samaan ketjuun keskenään ristiriitaisia väitteitä.
åpoöiuytr
0
Sulje
sulla ei sitten enää ota eteen?
- pOÅ-öuiytre
Kun katsastuksessa Fiiuille tulee 3. vuonna niitä nivelvikoja, niin se on faktaa, eikä luuloa ja kaunaa.
Ei vermeet ole kunnossa, jos 40 000 km alkaa alapallot lonksuttaa ja raidetangot putoilla palloistaan irti!- svi-duilija
Lue tosta:
"svi-duilija 1.2.2012 12:46
Sitkeä sissi noita trolleja kirjoittamaan. Vai tulee kunnossaolevaan autoon katsastuksessa nivelvaivoja. No hyvä. Se maksaa joka rikkoo ehjän auton. Katsastajilla on vastuuvakuutus tuollasten tapausten varalle. Kuitenkin tiedän vain muutaman tapauksen, joissa katsastusmies on todistettavasti rikkonut autosta jonkin ehjän osan taitamattomuuttaan. Harvinaista se kaikkiaan on."
Osataan me muutkin sinun trollit tunnistaa. - åpoöiuytr
svi-duilija kirjoitti:
Lue tosta:
"svi-duilija 1.2.2012 12:46
Sitkeä sissi noita trolleja kirjoittamaan. Vai tulee kunnossaolevaan autoon katsastuksessa nivelvaivoja. No hyvä. Se maksaa joka rikkoo ehjän auton. Katsastajilla on vastuuvakuutus tuollasten tapausten varalle. Kuitenkin tiedän vain muutaman tapauksen, joissa katsastusmies on todistettavasti rikkonut autosta jonkin ehjän osan taitamattomuuttaan. Harvinaista se kaikkiaan on."
Osataan me muutkin sinun trollit tunnistaa.sulla ei sitten enää ota eteen?
- svi-duilija
åpoöiuytr kirjoitti:
sulla ei sitten enää ota eteen?
Osataan me muutkin sinun trollit tunnistaa.
Kaikkia ihmeellisyyksiähän kunnon karavaanareille sattuu ja tapahtuu, varsinkin jos sattuu seisoskelemaan kädet taskussa katuparlamenteissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147