Palkka-työ-pula

jatkuu yhä

Vakava palkka-työ-pula jatkuu yhä.

Politkkojen ja päättäjien Aika on taas mennyt kreikan murheissa, joutavissa presidentin vaaleissa.
Yms. hallinto- pelleilyssä.

On vaikka mitä agendaa, mutta kotimaan asiat on hoitamatta.
Massa-työttömyys ja köyhyys ongelma vaivaa Suomessa !

12

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elävä todiste !!!

Onhan kokoomus-kepu aikaansaanut runsaat ja lukuisat leipäjonot jokaiseen Suomen kaupunkiin !

Hieno aikaansaannos. Kertoo tulonjaon oikeudenmukaisuudesta , ja aivan käytännössä !!!!

• poliittinenpeli

Leipäjonot on se totuus !
        Niistä ei voi enää valehdella !

Hurraa kokoomus-kepu-sdp !! - Hurraa !!

• suuri kupla

Onhan täällä nyt monkulttuuri työttömyys ja leipäjonot.
      Hiton hieno monikulttuuri visio tämä !

• poliittinen turhuus

Mukavempi elostella muiden maiden asioilla.
      Ei tarvi Suomen asioita ja suomalaisten köyhien asemaa ajatella ollenkaan.

• perskule!

Ite olin tos just neljä kuukautta työharjottelijana sähköyhtiössä. Lupasivat viimesen kuukauden aikana työtä kun olin kuulemma niin hyvä tekeen, mutta sitten ne vaan pyörsi päätöksensä. Kai ne halus vähän kohottaa mun mielialaa?

Oon tehny nyt yhteensä vuoden verran työharjottelua tän kolmivuotisen koulutuksen aikana ja vieläkään ei oo palkkatyötä näköpiiris!
      Koultukseenkaan en saa tukea, kun olin töissä sillon kun tän alotin ja opintotuella en pärjäis niin oon sitte tehny viikonloppusin kaikkee niin paskahommaa, kun ikinä voi olla.

Tää maailma on kamala paikka!

• ahneus talkoot

Suomessa ahneet rikkaat vie rahat. Muille tarjotaan leipäjonoa.
        Työn ja tulon jakamista ei esiinny.

• TOIVO TOTUUS

Suomalaisilla yrityksillä on tulossa lähivuosina halpatyövoima pula kun uusihallitus on antanut luvan tutkia ulkomaalaisten halpatyövoimayritysten verojen kiertämisen.
      Jokainenhan tietää että ulkomaalaisten halpatyövoimayritysten kannattavuus perustuu rikolliseen toimintaan eli verojen kieroon ja rahan pesuun.
      Tämä halpatyövoimapula yritetään nyt kääntää työpulaksi. Ei voi olla työpulaa kun suomessa on 1.5 miljoonaa työtöntä kun lasketaan kaikkityöttömyys listat eikä vain työ ja elinkeinotoimistojen listoja. Pelkästään sosiaalihuollon listoilla on jo 900.000 työtöntä.
      Rakennusalalla on 70% työttömyys niin puhutaan työpulasta. Työstä on pula ei työntekijöistä, mutta kun suomalaiset yritykset eivät halua maksaa työehtosipimuslain mukaista palkkaa suomalaisille ja virolaiset halpatyövoimayritykset tekee työt 50-70% halvemmalla niin ostetaan virosta halpatyövoimaa eli töitä rikollisilta ja raha menee mafialle joka rahoittaa halpatyövoima rahoilla muuta rikollisuutta suomessa.
      Muutamanvuoden päästä ollaan kusessa venäjän mafian kanssa. Virolaiset ovat tässä pelissä vain pelinappuloina.

• työvoimapilaa

Kyseessä on työvomapila !

-

• tulonjako ........

Pilaa tosiaan tehdään työläisistä.
        Mutta eiköhän taas uudemman kerran aleta aseilla ratkoa tulonjakoa.....

• marsmars
        tulonjako ........ kirjoitti:

Pilaa tosiaan tehdään työläisistä.
        Mutta eiköhän taas uudemman kerran aleta aseilla ratkoa tulonjakoa.....

Jäikös niistä lakkautettavista varuskunnista kalustoa....?

• uusijako
        marsmars kirjoitti:

Jäikös niistä lakkautettavista varuskunnista kalustoa....?

Varmaan olisi kalustoa ja osaamista !

• Pulassako

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe