Vakava palkka-työ-pula jatkuu yhä.
Politkkojen ja päättäjien Aika on taas mennyt kreikan murheissa, joutavissa presidentin vaaleissa.
Yms. hallinto- pelleilyssä.
On vaikka mitä agendaa, mutta kotimaan asiat on hoitamatta.
Massa-työttömyys ja köyhyys ongelma vaivaa Suomessa !
Palkka-työ-pula
12
258
Vastaukset
- elävä todiste !!!
Onhan kokoomus-kepu aikaansaanut runsaat ja lukuisat leipäjonot jokaiseen Suomen kaupunkiin !
Hieno aikaansaannos. Kertoo tulonjaon oikeudenmukaisuudesta , ja aivan käytännössä !!!!- poliittinenpeli
Leipäjonot on se totuus !
Niistä ei voi enää valehdella !
Hurraa kokoomus-kepu-sdp !! - Hurraa !!
- suuri kupla
Onhan täällä nyt monkulttuuri työttömyys ja leipäjonot.
Hiton hieno monikulttuuri visio tämä ! - poliittinen turhuus
Mukavempi elostella muiden maiden asioilla.
Ei tarvi Suomen asioita ja suomalaisten köyhien asemaa ajatella ollenkaan. - perskule!
Ite olin tos just neljä kuukautta työharjottelijana sähköyhtiössä. Lupasivat viimesen kuukauden aikana työtä kun olin kuulemma niin hyvä tekeen, mutta sitten ne vaan pyörsi päätöksensä. Kai ne halus vähän kohottaa mun mielialaa?
Oon tehny nyt yhteensä vuoden verran työharjottelua tän kolmivuotisen koulutuksen aikana ja vieläkään ei oo palkkatyötä näköpiiris!
Koultukseenkaan en saa tukea, kun olin töissä sillon kun tän alotin ja opintotuella en pärjäis niin oon sitte tehny viikonloppusin kaikkee niin paskahommaa, kun ikinä voi olla.
Tää maailma on kamala paikka!- ahneus talkoot
Suomessa ahneet rikkaat vie rahat. Muille tarjotaan leipäjonoa.
Työn ja tulon jakamista ei esiinny.
- TOIVO TOTUUS
Suomalaisilla yrityksillä on tulossa lähivuosina halpatyövoima pula kun uusihallitus on antanut luvan tutkia ulkomaalaisten halpatyövoimayritysten verojen kiertämisen.
Jokainenhan tietää että ulkomaalaisten halpatyövoimayritysten kannattavuus perustuu rikolliseen toimintaan eli verojen kieroon ja rahan pesuun.
Tämä halpatyövoimapula yritetään nyt kääntää työpulaksi. Ei voi olla työpulaa kun suomessa on 1.5 miljoonaa työtöntä kun lasketaan kaikkityöttömyys listat eikä vain työ ja elinkeinotoimistojen listoja. Pelkästään sosiaalihuollon listoilla on jo 900.000 työtöntä.
Rakennusalalla on 70% työttömyys niin puhutaan työpulasta. Työstä on pula ei työntekijöistä, mutta kun suomalaiset yritykset eivät halua maksaa työehtosipimuslain mukaista palkkaa suomalaisille ja virolaiset halpatyövoimayritykset tekee työt 50-70% halvemmalla niin ostetaan virosta halpatyövoimaa eli töitä rikollisilta ja raha menee mafialle joka rahoittaa halpatyövoima rahoilla muuta rikollisuutta suomessa.
Muutamanvuoden päästä ollaan kusessa venäjän mafian kanssa. Virolaiset ovat tässä pelissä vain pelinappuloina. - työvoimapilaa
Kyseessä on työvomapila !
-- tulonjako ........
Pilaa tosiaan tehdään työläisistä.
Mutta eiköhän taas uudemman kerran aleta aseilla ratkoa tulonjakoa..... - marsmars
tulonjako ........ kirjoitti:
Pilaa tosiaan tehdään työläisistä.
Mutta eiköhän taas uudemman kerran aleta aseilla ratkoa tulonjakoa.....Jäikös niistä lakkautettavista varuskunnista kalustoa....?
- uusijako
marsmars kirjoitti:
Jäikös niistä lakkautettavista varuskunnista kalustoa....?
Varmaan olisi kalustoa ja osaamista !
- Pulassako
Mikä on työpula?
http://www.hs.fi/mielipide/Työttömyys yksillä työpula toisilla/a1404273943533
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525