Iltalehdessä viime viikolla juttua huijarista

...............

Voisin antaa kyseisestä herrasta tuntomerkit... Poimii neitokaisia juurikin tämän kaltaisilta sivuilta. En yhtään epäile etteikö täälläkin ole metsästämässä.

Supliikki mies 33v (voi toki muuttaa ikäänsä) Rakastaa blogien kirjoittamista ja saakin yleensä sympatiaa ja ihailuja kirjoituksillaan.Puhuu paljon koirastaan (Taika), joka on musta-valkoinen welsh corgi. Kalju, voi nykyisin olla hiuksia. Ruskeat silmät. Pituus yli 180cm. Vatsassa löysä ja hampaa huonohkot. Tatuointeja pari. Rinnassa pyöreänmuotoisia arpia ja väittää ne tulleen, jostain syövän hoidon yhteydessä tehdyn toimenpiteen takia (tästä liikkuu erilaisia variaatioita). Nimikirjaimet T.P

Puhuu olevansa Lapista syntyjään, mutta ovat useasti muuttanet. On liikkunut mm. Oulussa, Porvoossa, Tampereella, Uudellamaalla, Raumalla... Kertoo nyyhkytarinoita exästään ja siitä, kuinka hän oli luullut tulevansa isäksi ja lapsi olikin ollut parhaan kaverin. Tietenkin sairastaa paljon ja on lypsänyt sairauksillaan naisilta hoitoihin rahaa.

Muita rahankeruu tapoja: Lompakko jäi kotiin, lompakko varastettu. Lupaa usein, että äiti maksaa. Puhuu myös jostain olemattomasta omaisuudesta, metsistä ja perinnöstä. Maksaa kyllä takaisin, kun saa... PAH!

Varastaa myös tavaraa naisystäviltään ja lainailee autoja.

On tehnyt petoksia myös myymällä autoa tai autonosia. Ostaja vaan ei koskaan saa tavaraa. On tunnettu useilla autofoorumeillakin.

Tuolla alempana on ketju, jossa lyhyesti muutama huijattu on tästä kirjoittanut.

5

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

vastikään tuomittu 4 kuukauden ehdottomaan 5 naisen huijaamisesta ja sitä ennen ollut 4 kertaa ehdonalaisessa 17 petoksesta

• huomio minä täällää

En ymmärrä miksi kerrot tämän kaiken uudelleen. Nämä ovat tiedossa. Oletko itse tuo huijari? vähän tuntuisi siltä.

• makiaa myrkkyä

ei kai tääl muita ookkaan kun tollasii huijareita tyhmiltä naisilta ottaa rahaaa,herätys
      itse sättäilly 4v en kertaakaa ooo tavannu miestä joko ois ollu sitä mitä kertonu
      et miettikää tääl kehutaan vai nainen ois kun tyhmä mä oppinu vedätän näitä luusereita kunnolla,,,heh heh ja naurut päälle

• sulle ei mitään

Lakkaa typerys esittämästä naista, et ymmärrä edes hävetä tekemiäsi huijauksia.

• Viksuuskunniaan

KUKA TYHMÄ nainen maksaa miehelle jonka "lompakko jäänyt kotiin"?! Jos ei mies tarjoa mullekin niin ei kyllä deittailu jatku ja etenkään en alkaisi jonkun ukon maksumieheksi. Tai kuka lainaa autoaan?! Jos on noin tyhmä niin sietää kärsiäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1829
    3. 154
      1413
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1226
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1191
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      832
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      795
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      793
    Aihe