Eli tietääkö kukaan missä myydään vedenkestäviä harmaita ripsivärejä?
Nyt ois sellaselle tarvetta.
Mistä vedenkestävä harmaa ripsiväri
6
1539
Vastaukset
- auttakee!
Kertokaa pliis joku-kai niitä nyt jossain myydään! Asun Helsingissä..
- siinäpä
Estee Lauderin Projectionist. Tällä merkillä saatavana harmaa, mutta ei vedenkestävä.
- Anonyymi
KIITOS
- 2+6
Miksi helvetissä harmaa ripsiväri?!
Jos rumat harmaat mummoripset haluaa niin mikäs siinä.
Ymmärtäisin jotkun mustat, ruskeat, siniset, violetit vihreet ja silleen mutta HARMAAT? ;--oo Yööööök! - aloittaja..
Kävin värianalyysissä ja siellä suositeltiin harmaata ripsaria ja kulmaväriä, koska olen vuodenajalta kesä. Musta on liian raju vaaleille kasvonpiirteilleni ja siksi huono vaihtoehto. Ruskeassa taas en viihdy sitä kokeiltuani.
Tumman- tai keskiharmaan väristä ripsiväriä haluaisin testata jo siksikin, että haluaisin konkreettisesti nähdä, onko lopputulos todella niin mummomainen kuin väristä voisi olettaa. Ainakin tähän mennessä värianalyysintekijän suosittelema harmaa kulmaväri on ollut ihan nappivalinta ja sopinut hyvin viileän vaalealle iholleni alkuepäilyksistäni huolimatta-paremmin kuin aikaisemmin ostamani muut kulmakynät. Joten siksi oon heittänyt ennakko-oletukseni jo aikapäiviä sitten romukoppaan mummomaisuuden osalta. :)- lopettaja
Kyllä musta ripsiväri sopii vaalealle iholle! Suurin osa suomalaisista on vaaleita ja ehdottomasti käytetyin ripsivärisävy on MUSTA. Siis miksi kulmienkin pitäisi olla harmaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221