Mitähän pitäs ajatella.. Miehelläni oli aikaisemmin 4,5vuoden suhde ja ennen kuin tapasi minut niin tästä hänen erostaan oli noin 2,5vuotta aikaa. Kovasti kyllä eksästänsä puhui ja mietti mitä olisi voinut tehdä toisin että suhde ois kestäny ym.. Siis näin hän puhui minulle tuosta asiasta.. Nyt seurustelemme mutta tää asia vaivaa. Olen puhunut tästä monta kertaa mutta mies suuttuu. Vakuuttaa ettei ole mitään sutinaa sen eksän kanssa enään että sillon tällön viestittelevät kuulumisia ja normi asioita mutta ei muuta. Kerran sitten kyselin taas asiasta ja kauhee raivoominen. Huusi ja vakuutteli että ei ole mitään juttua sen kanssa ja ettei kuulemma eksäänsä enään kaipaa. Olen muutaman kerran katsonut mieheni puhelimen viestit.
Mies selvästikin tyhjentää aina viestinsä, koska lokissa lukee viestien vastaanottajat ja sieltä kun olen katsonut niin eksän nimi ja päivämäärä ja aika millon on viestiä lähetetty näkyvät sieltä, sitten kun koitan painaa tietoja enemmä esiin niin eihän niitä löydy koska mies on poistanut. Mies myös pitää puhelinta aina äänettömällä kun olen hänen luonansa sekä aina takin taskussa, ei koskaan niin että minä näen sitä puhelinta.
Yksikin lauantai kun mies sanoi että hän käväsee kaupasa (olin hänen luonaan silloin) ja sitten myöhemmin kun katsoin taas sitä lokia niin juuri sinä lauantaina, juuri niihin aikoihin kun lähti, oli yllätys yllätys, taas lähettänyt viestiä eksällensä mutta perhana kun en tiedä mitä he oikein juttelevat.
Naamakirjaan mies on laittanut kyllä että parisuhteessa mutta eksää hänen kaveriluettelossaan ei edes ole.
Mun tekis niin mieli koko ajan jankata tästä asiasta hänelle, mutta en viihti enään koska alkaa se helvetinmoinen raivoominen ja huuto ja vakuuttelu ettei ole ketään muuta kuin vaan minä hänen elämässään. Kovasti kyllä kehuu mua ja on läheisyyttä todella paljon ja seksiä myös.
Mies on 35vuotias ja minä 24v.
Niin ja heidän suhteensa päättyi koska nainen jätti ja miehelle oli selvästikin todella kova paikka tuo suhteen päättyminen aikoinaan.
Mieheni eksä :(
8
580
Vastaukset
- 230120121719
musta vaikutat aikamoiselta kyttyrält. Ei ihmekkään et miehes vetää pultit kun et luota häneen yhtään
- 7+17
Jos mies olisi sinut asian kanssa, niin antaisi exän olla. Ihmettelen kyllä exääkin, kun viitsii vielä viestitellä miehen kanssa. Kyllä minäkin kiukuttelisin tuollaisesta. Sanot miehellesi, että jätät hänet jos hän ei lopeta exän kanssa viestittelyä.
Itse en ole exiini missään yhteydessä, mieheni on pakosta aina välillä yhteydessä exänsä kanssa, mutta olen nähnyt hänet monta kertaa ja pystyn luottamaan, ettei mitään enää ole. Olenkin esittänyt miehelleni toiveen, että yhteydenpito loppuisi sitten, kun nämä pakotteetkin loppuisivat. - ap
Onhan se väärin ja törkeää katsoa toisen viestejä ja puhelutietoja, mutta halusin saada tietää että missä oikein mennään. Valehteeko mies vai ei. Ja kun olen niin monta kertaa kysyny tuosta mutta kun se suuttuu niin pirusti etten viihti enään keskustella asiasta, siksi ajattelin että kyylätään ennemmin puhelinta jos sieltä paljastuisi jotain.
Miksi hän ei voisi vain antaa eksänsä olla ja eksä antaa hänen olla ja sillä selvä, ois paljon rennompi ja parempi mieli itelläkin. Suhde ollutta ja mennyttä, miksi pitää jonain helkutin ystävinä pysyä vielä. Ja nainen vielä jättikin niin paskamaisesti, etten ymmärrä, miksi mies vielä edes haluaa tuollasen kanssa olla minkäänlaisissa tekemisissä.- Reilun pelin mies
Eihän siinä muuta kuin alat itsekin lähetellä viestejä ja järjestät niin että vaikka joku kaverisi lähettää sinulle viestejä kun olet miehesi kanssa.
Katsot viestit, naputat vastauksen ja pyyhit tiedot. tarvittaessa pari puhelua eri huoneesta.
Eiköhän siinä suhtautuminen muutu. Pidä kuitenkin tilanne hallussa niin että voit sanoa miehellesi kun asiasta nousee meteli että halusit vain näyttää miten pahalta sinusta tuntuu eli kaverillasi on kaikki viattomat viestit tallella.
- 5
Eipä näytä tuolla teidän suhteella olevan jatkuvuutta, äijäsi on vielä täysin kiinni exässään, turhaa rimpuilet mukana.
Etsi itsellesi toinen mies.
Good luck - m
Liian salaista touhua mun mielestä. oma äijä jäi kiinni samanlaisesta toiminnasta ja yllätys yllätys, halusi käydä panemassa ex muijaansa. Onneks jäi kiinni ennenku teki mitään.
- paljaana kotona
minun puhelin ei ole koskaan äänettömällä eikä mulla ole ex numeroakaan vaikka sillon hyvät tissit ja oli tosi kiimainen ja halukas. se oli silloin .salattavaa näköjään on niin munkin muijalla. ootellan tässä molemmat milloin tauti saadaan.
- Mitämitä?
Olennaista tuossa ei tunnu olevan se, että mies on tekemisissä exän kanssa, vaan se että mies salailee.
Voisiko miehen iällä olla asian kanssa tekemistä.
Vaikea on miehenkin vakuuttaa nuori mustasukkainen morsmaikku siitä, että sutinaa ei ole.
Iän tuoman viisauden myötä mies on jättänyt taakseen dramatisoinnit, ja haluaa säilyttää exän ystävänä. On tehnyt päätöksen jättää kertomatta ne asiat, jotka eivät nykyiseen suhteeseen liity mitenkään. Loukkaantuu siitä, että nykyinen tyttöystävä epäilee miestä.
Ihmettelen silti, että mikä järki on poistella ne viestit tahallaan..Jos siellä ei mitään kerran ole salattavaa, niin luulisi että mies jopa tietentahtoen antaisi katsoa puhelimen että morsmaikku rauhoittuu. Toisaalta jos mies ei halua että nuori morsian saa tietää exän asiat.
Mies voi pitää äänettömällä siksikin, ettei esim kesken seksin soittaa exä. Vaikka sutinaa ei olisikaan, niin parempi ettei se puhelin kokoajan pirise. Mies vastaa sitten viesteihin paremmalla ajalla.
Jokaiseen asiaan löytyy järkeväkin selitys, muu kuin pettäminen. Ehkä miehen ongelma on vaikeus sanoa ei. Jos eksällä on asiaa, miehestä ei ole sanomaan "nyt ei käy", tai pelaamaan avoimin kortein. sensijaan ratkaisee asian yrittämällä miellyttää kumpaakin naista, laittaa siis puhelimen äänettömälle.
Voi olla että nuorikko ei ole miehelle NIIN tärkeä, että viitsii poltella siltoja takanaan. Tai ehkä mies on pettynyt suhteissaan, ja todennut että KUKAAN ei ole niin tärkeä. Ehkä mies tosiaan selvittelee vielä kuuntelemalla exän juttuja, mikä meni vikaan, jottei pilaa uuttakin suhdetta.
Mutta jos miehellä on ongelma olla rehellinen ja avoin, ja kääntää salailun nuorikon mustasukkaisuuden syyksi, niin ei ole miehelllä ihan kaikki hyvin.
Koska miehen pitää tietää mitä haluaa, ja mitä tekee, ja olla muokkaamatta omaa imagoaan sentakia että saisi annettua tietyn vaikutelman..
vaikka mies ei pettäisikään, niin tietty salailun taso luo epävarman olon toiselle.
Sellaisessa epävarmuudessa ei ole mitenkään hyvä elää jatkuvasti.
Jos mies ihmettelee, mikä meni vikaan edellisessä suhteessa. Niin voisi hyvin löytää vastauksen siitä omasta puhelimestaan. Taitaa olla tyyppiä, joka laittaa kaiken naisen syyksi. Syyttää muijaa mustasukkaisuudesta, jotta voi sitten hyvällä omalla tunnolla salailla asioita koska "nainen on niin mahdoton ettei sille voi kertoa mitään"
Yleensä kannattaa kuitenkin välttää toisen puhelutietojen katsomista alunperinkään..se hyvin nopeasti johtaa siihen , että tämä salapoliisi Nancy Drew etsii kokoajan "johtolankoja" ja lopulta jopa aiheuttaa niitä! löytää lisää, sydän hakkaa, tulee jopa riippuvaiseksi miehen kyttäämisestä eikä enää edes tiedä, haluaako jopa saada miehen "kiinni" jostain, että saisi etsinnöilleen tyydyttävän loppuratkaisun. Jos selviäisi, ettei mies petäkään, niin jatkuisiko kyttääminen, vai olisiko miehen viattomuus jopa lievä pettymys, kun ei ole enää mitä kytätä. Jos nainen vaistoaa miehen salailun, niin kyllä samalla tavalla mies vaistoaa naisen harjoittaman kyttäämisen. Lopulta molemmat tavallaan "pettävät"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1281571
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505