Sointuja lauluun

Soinnuton

Hei!

Olisiko kellään sointuja lauluun : Vei polku Jerusalemiin?
Laulu on Ewa Maria Aallon käsialaa.

Ensimmäinen säkeistö kuuluu näin;
Vei polku Jerusalemiin, myös Mestari siel nähtihin.
Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
Oi katsokaa Mestarin kasvot,
sääliä, hellyyttä nuo.
Jos rakkautta sä tahdot,
kiiruhda Jeesuksen luo.

Tiedoista kiitollisena jo etukäteen.
Soinnuton

3

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soinnut On

      Heipparallaa....
      Kiitos mielenkiinnosta.
      Tapailin soinnut lauluun ite ;) omalle äänialalle sopiviksi.
      Joten tämä pyyntö aiheeton, jatkakaa samaan malliin.
      Kevättä kaunista toivottaen;
      entinen soinnuton.

      • mathetes

        No tuota hmmm.. :)

        En tiedä sointuja mutta tässä jotain aiheeseen!

        Vei polku Jerusalemiin myös Mestari siel' nähtihin.
        Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
        Oi, katsokaa Mestarin kasvot, sääliä, hellyyttä luo,
        Jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo.

        Hän itkien katsoi kansaa synneissä vaeltavaa
        Tanssi karkelo kauaksi kantaa, valtaansa nuorison saa.
        Oi, nuoriso, kauan ei aikaa, nauttia synnistä voi.
        Vielä Hän anteeksi antaa, synnit jos hylkäät sä pois.

        Mä kuulen niin Hellän äänen, tuskassa huokailevan,
        Oi, kaupunki synteisi tähden tuhoutuu Jerusalem.
        Nyt, kuunnelkaa Mestarin ääni, itkien, säälien soi.
        Työntyen mun sisimpääni kun maailma karkeloi.

        Oi katsokaa Mestarin kasvot sääliä hellyyttä luo,
        jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo!


        http://www.youtube.com/watch?v=G5Fv9iUfatg

        Toivottavasti on jotain apua asiaan! :)

        Tervm ninim, mathetes


      • soinnut on
        mathetes kirjoitti:

        No tuota hmmm.. :)

        En tiedä sointuja mutta tässä jotain aiheeseen!

        Vei polku Jerusalemiin myös Mestari siel' nähtihin.
        Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
        Oi, katsokaa Mestarin kasvot, sääliä, hellyyttä luo,
        Jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo.

        Hän itkien katsoi kansaa synneissä vaeltavaa
        Tanssi karkelo kauaksi kantaa, valtaansa nuorison saa.
        Oi, nuoriso, kauan ei aikaa, nauttia synnistä voi.
        Vielä Hän anteeksi antaa, synnit jos hylkäät sä pois.

        Mä kuulen niin Hellän äänen, tuskassa huokailevan,
        Oi, kaupunki synteisi tähden tuhoutuu Jerusalem.
        Nyt, kuunnelkaa Mestarin ääni, itkien, säälien soi.
        Työntyen mun sisimpääni kun maailma karkeloi.

        Oi katsokaa Mestarin kasvot sääliä hellyyttä luo,
        jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo!


        http://www.youtube.com/watch?v=G5Fv9iUfatg

        Toivottavasti on jotain apua asiaan! :)

        Tervm ninim, mathetes

        Mathetes, kiitos sinulle vastauksestasi.
        Sanat mulla olivat, vaan ei sointuja. Sain ne sitten itse lopulta tapailtua kitaralla :) kotikonsertissa välttää :D
        Laulu itsessään hyvin puhutteleva ja ajankohtainen. Kiitos linkistä myös, kuuntelin kosketettuna.
        Taivaan Isä kanssasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe