Hei!
Olisiko kellään sointuja lauluun : Vei polku Jerusalemiin?
Laulu on Ewa Maria Aallon käsialaa.
Ensimmäinen säkeistö kuuluu näin;
Vei polku Jerusalemiin, myös Mestari siel nähtihin.
Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
Oi katsokaa Mestarin kasvot,
sääliä, hellyyttä nuo.
Jos rakkautta sä tahdot,
kiiruhda Jeesuksen luo.
Tiedoista kiitollisena jo etukäteen.
Soinnuton
Sointuja lauluun
3
234
Vastaukset
- Soinnut On
Heipparallaa....
Kiitos mielenkiinnosta.
Tapailin soinnut lauluun ite ;) omalle äänialalle sopiviksi.
Joten tämä pyyntö aiheeton, jatkakaa samaan malliin.
Kevättä kaunista toivottaen;
entinen soinnuton.- mathetes
No tuota hmmm.. :)
En tiedä sointuja mutta tässä jotain aiheeseen!
Vei polku Jerusalemiin myös Mestari siel' nähtihin.
Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
Oi, katsokaa Mestarin kasvot, sääliä, hellyyttä luo,
Jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo.
Hän itkien katsoi kansaa synneissä vaeltavaa
Tanssi karkelo kauaksi kantaa, valtaansa nuorison saa.
Oi, nuoriso, kauan ei aikaa, nauttia synnistä voi.
Vielä Hän anteeksi antaa, synnit jos hylkäät sä pois.
Mä kuulen niin Hellän äänen, tuskassa huokailevan,
Oi, kaupunki synteisi tähden tuhoutuu Jerusalem.
Nyt, kuunnelkaa Mestarin ääni, itkien, säälien soi.
Työntyen mun sisimpääni kun maailma karkeloi.
Oi katsokaa Mestarin kasvot sääliä hellyyttä luo,
jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo!
http://www.youtube.com/watch?v=G5Fv9iUfatg
Toivottavasti on jotain apua asiaan! :)
Tervm ninim, mathetes - soinnut on
mathetes kirjoitti:
No tuota hmmm.. :)
En tiedä sointuja mutta tässä jotain aiheeseen!
Vei polku Jerusalemiin myös Mestari siel' nähtihin.
Hän katseli kansaa kaupungin, katseli kyynelin.
Oi, katsokaa Mestarin kasvot, sääliä, hellyyttä luo,
Jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo.
Hän itkien katsoi kansaa synneissä vaeltavaa
Tanssi karkelo kauaksi kantaa, valtaansa nuorison saa.
Oi, nuoriso, kauan ei aikaa, nauttia synnistä voi.
Vielä Hän anteeksi antaa, synnit jos hylkäät sä pois.
Mä kuulen niin Hellän äänen, tuskassa huokailevan,
Oi, kaupunki synteisi tähden tuhoutuu Jerusalem.
Nyt, kuunnelkaa Mestarin ääni, itkien, säälien soi.
Työntyen mun sisimpääni kun maailma karkeloi.
Oi katsokaa Mestarin kasvot sääliä hellyyttä luo,
jos rakkautta sä tahdot, kiiruhda Jeesuksen luo!
http://www.youtube.com/watch?v=G5Fv9iUfatg
Toivottavasti on jotain apua asiaan! :)
Tervm ninim, mathetesMathetes, kiitos sinulle vastauksestasi.
Sanat mulla olivat, vaan ei sointuja. Sain ne sitten itse lopulta tapailtua kitaralla :) kotikonsertissa välttää :D
Laulu itsessään hyvin puhutteleva ja ajankohtainen. Kiitos linkistä myös, kuuntelin kosketettuna.
Taivaan Isä kanssasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504