Mistä silmälasit ilman vahvuuksia?

HaluunLasit

Moi. Mistähän voisi löytyä sellaiset silmälasit ilman vahvuuksia, ihan vain asusteeksi? Olen katsonut jo esim. Ninjasta ja H&M:stä, mutta niiden kehys ei ole sellainen mikä sopisi kasvojeni muotoon. Olisi kiva jos voisin valita kehyksen muodon ja värin itse :) Voisiko esim. jostain optikko-liikkeestä saada silmälasit, joissa on linssit ilman vahvuuksia? Tulisiko liian kalliiksi? Hinta ei kuitenkaan saisi olla yli 25-30 euroa.
Kiitos vastauksista :)

11

8277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävele liikkeeseen

      Kannattaa varmaan mennä ja kysyä? Sillähän se selviää. Ehkä pitävät outona että joku haluaa lasit vain koristeeksi (minusta se on ainakin vähän outoa, mutta on sitä oudompia asioitakin auringon alla nähty... ), mutta maksava asiakas mikä maksava asiakas? B)

    • ,.,,.,..,

      Mitä outoa siinä on? Lasit voi kuulua tietynlaisiin tyyleihin.

    • ärsyttää feikkilasit

      Ottaa päähän, kun kaikki "muodikkaat" käyttää laseja ilman vahvuuksia ja sitten haukutaan meitä, joilla on oikeasti lasit huonon näön vuoksi :(

      nimim.lasit eskarista asti.

    • carlottas village

      ^ Täysin samaa mieltä.
      En ymmärrä tuota, että halutaan silmälaseja ilman vahvuuksia. Eräs luokkalaisenikin niitä käyttää, ja se ärsyttää suuresti. Sellaiset suuret ja yliampuvat.
      Älkää rakkaat ihmiset käyttäkö niitä, kiitos.

    • hehuh

      Itse olen pitkään etsinyt kanssa linssittömiä silmälaseja pitkään, silmälasit ovat niin ihania ja raamittaa kasvoja niin upeasti. Kaikki laseja käyttävät naiset jotka kulkee kaduilla on Niin kauniita niiden kanssa! Teille ihan oikeasti rillipäille ollaan oikeesti ihan varmasti vaan kateellisia laseista, jos teitä oikeesti kohdellaan noin usein. Ei lasit olisi muoti-hitti, ellei niillä kaunistuisi niin paljon :)

    • glassesfor18years

      25-30 eurolla ei kyllä saa optikolta laseja, edes ilman vahvuuksia. Jossain Specssaversilla kehyksiä lähtee kyllä alta satasen. Parit siellä on jopa pariin kymppiin mutta niiden istuvuus on kehno, niitä ei jaksa päässä koko päivää pitää. Optikoilla myytävät kehykset ovat keskimääräisesti hintaluokkaa 200 euroa. Kalleimmat yltävät puoleen tonniin eli 500 euroon. Hyvällä tuurilla löydät todella hyvän tarjouksen kehyksistä mutta sellaisia on harvoin. Myös se linssi, vaikkakin ilman vahvuutta, maksaa yksinään jo sen parikymppiä, ehkä jopa yli. Mutta se on ainoa paikka mistä saat itse valita värin ja kehyksen muodon.

    • eikä maksa paljon

      Silmälasit ilman linssejä - naurettavaa, joskin helppo pitää puhtaana kun olemattomat linssit eivät likaannu.

      Kuinka moni optikkoliike mainostaa että kahdet yksitehot yksien hinnalla 75 euroa - aika moni mun mielestä. Menkää sinne hankkimaan ne kehyksenne nollalinsseillä, mullakin oli ensimmäiset 2 vuotta toinen linssi nollaa, toinen olikin sitten miinusta reilusti.

    • ..Toivoton..

      Minäkin tukkään käyttää laseja ilman että minulla olisi huono näkö. mutta haluaisin niihin linssit.

    • OMG
    • Msriaana

      Minä haluaisin lasit joilla itkun jälkeen aina turpoavia silmiä haluaisin peittää. Mielellään vaikka liuvärjätyllä nollalinssillä. Puolisolla vakava sairausepäily ja elämme kiirastuliaikaa. Itku on tuttu vieras ja herkkänä ihmisenä en kykene pidättelemään sitä. Töissä kuitenkin haluan käydä kun on hyvä välillä saada ajatukset muualle. Tarpeita on siis monesta syystä joten tuomitseminen on ikävää tässäkin.

    • Marika331

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe