Moi. Mistähän voisi löytyä sellaiset silmälasit ilman vahvuuksia, ihan vain asusteeksi? Olen katsonut jo esim. Ninjasta ja H&M:stä, mutta niiden kehys ei ole sellainen mikä sopisi kasvojeni muotoon. Olisi kiva jos voisin valita kehyksen muodon ja värin itse :) Voisiko esim. jostain optikko-liikkeestä saada silmälasit, joissa on linssit ilman vahvuuksia? Tulisiko liian kalliiksi? Hinta ei kuitenkaan saisi olla yli 25-30 euroa.
Kiitos vastauksista :)
Mistä silmälasit ilman vahvuuksia?
11
9072
Vastaukset
- Kävele liikkeeseen
Kannattaa varmaan mennä ja kysyä? Sillähän se selviää. Ehkä pitävät outona että joku haluaa lasit vain koristeeksi (minusta se on ainakin vähän outoa, mutta on sitä oudompia asioitakin auringon alla nähty... ), mutta maksava asiakas mikä maksava asiakas? B)
- ,.,,.,..,
Mitä outoa siinä on? Lasit voi kuulua tietynlaisiin tyyleihin.
- ärsyttää feikkilasit
Ottaa päähän, kun kaikki "muodikkaat" käyttää laseja ilman vahvuuksia ja sitten haukutaan meitä, joilla on oikeasti lasit huonon näön vuoksi :(
nimim.lasit eskarista asti. - carlottas village
^ Täysin samaa mieltä.
En ymmärrä tuota, että halutaan silmälaseja ilman vahvuuksia. Eräs luokkalaisenikin niitä käyttää, ja se ärsyttää suuresti. Sellaiset suuret ja yliampuvat.
Älkää rakkaat ihmiset käyttäkö niitä, kiitos. - hehuh
Itse olen pitkään etsinyt kanssa linssittömiä silmälaseja pitkään, silmälasit ovat niin ihania ja raamittaa kasvoja niin upeasti. Kaikki laseja käyttävät naiset jotka kulkee kaduilla on Niin kauniita niiden kanssa! Teille ihan oikeasti rillipäille ollaan oikeesti ihan varmasti vaan kateellisia laseista, jos teitä oikeesti kohdellaan noin usein. Ei lasit olisi muoti-hitti, ellei niillä kaunistuisi niin paljon :)
- glassesfor18years
25-30 eurolla ei kyllä saa optikolta laseja, edes ilman vahvuuksia. Jossain Specssaversilla kehyksiä lähtee kyllä alta satasen. Parit siellä on jopa pariin kymppiin mutta niiden istuvuus on kehno, niitä ei jaksa päässä koko päivää pitää. Optikoilla myytävät kehykset ovat keskimääräisesti hintaluokkaa 200 euroa. Kalleimmat yltävät puoleen tonniin eli 500 euroon. Hyvällä tuurilla löydät todella hyvän tarjouksen kehyksistä mutta sellaisia on harvoin. Myös se linssi, vaikkakin ilman vahvuutta, maksaa yksinään jo sen parikymppiä, ehkä jopa yli. Mutta se on ainoa paikka mistä saat itse valita värin ja kehyksen muodon.
- eikä maksa paljon
Silmälasit ilman linssejä - naurettavaa, joskin helppo pitää puhtaana kun olemattomat linssit eivät likaannu.
Kuinka moni optikkoliike mainostaa että kahdet yksitehot yksien hinnalla 75 euroa - aika moni mun mielestä. Menkää sinne hankkimaan ne kehyksenne nollalinsseillä, mullakin oli ensimmäiset 2 vuotta toinen linssi nollaa, toinen olikin sitten miinusta reilusti. - ..Toivoton..
Minäkin tukkään käyttää laseja ilman että minulla olisi huono näkö. mutta haluaisin niihin linssit.
- OMG
Jes mä söysin! 39 euroon vaan http://www.favoptic.fi/frames/#
numero 7 - Msriaana
Minä haluaisin lasit joilla itkun jälkeen aina turpoavia silmiä haluaisin peittää. Mielellään vaikka liuvärjätyllä nollalinssillä. Puolisolla vakava sairausepäily ja elämme kiirastuliaikaa. Itku on tuttu vieras ja herkkänä ihmisenä en kykene pidättelemään sitä. Töissä kuitenkin haluan käydä kun on hyvä välillä saada ajatukset muualle. Tarpeita on siis monesta syystä joten tuomitseminen on ikävää tässäkin.
- Marika331
Tää on aika hyvä artikkeli sen suhteen, että mistä noita saa haettua ja miten.
http://www.xn--silmlasitnetist-3kbl.fi/silmalasit-ilman-vahvuuksia/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379