Nainen, jos tiedät tai tunnet miehen joka mielestäsi on mukava, hyvännäköinen, fiksusti käyttäytyvä, aito ja rehellinen, mutta tiedät hänen maineensa playerinä, hänellä riittää naisia.
Haluaisitko kesyttää hänet, olla tämän miehen oma prinsessa, eikä vain yhden illan hoito?
Mulla on viime aikoina ollut keskimäärin kerran viikossa uusi nainen, mutta nyt on tullut sellainen olo että haluaisin löytää sen oman "prinsessan". Oikeastaan en vaadi tältä naiselta kuin sen että ihastun.
Playeri mies?
62
2723
Vastaukset
- suomihuora=15nussima
sekä-että.
- ....
....... kirjoitti:
Hae itsellesi apua
http://www.miessakit.fi/fi/terapiapalvelutHae itsellesi apua
https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=7
en halua kesyttää ketään, kaikki lähtee siitä itestään jos haluaa muuttua tai muuttuu mutta enpä anna itseänikään tossuttaa.
- No ei kiinnosta
No en tosiaankaan haluaisi kesyttää tai olla mikään prinsessa.
Kuulostat lähinnä itseriittoiselta pässiltä, kuten suurin osa "playereistä". Pitäisikö sitä jotenkin ihailla, että mies vaihtaa naista joka viikko ja menee sänkyyn kaikkien kanssa?
Ei kiitos, liian helppo mies minun makuuni. Arvostan enemmän miestä, jolle ihmiset eivät ole kertakäyttökamaa ja jolle seksi merkitsee muutakin kuin pussien tyhjentämistä. Ei myöskään viehätä ajatus siitä, että joka toinen vastaantuleva nainen on ollut miehen kanssa sängyssä.
Luultavasti tuollainen mies myös pettäisi heti ensimmäisen riidan jälkeen. Hieman tasapainoisempaa kumppania tässä haetaan. Sellaista, jonka ei tarvitse todistella komeuttaan yms panemalla kaikkien kanssa.- Playeri-mies-83
Sekoitat nyt kaksi asiaa keskenään. Pettäjät ja playerit. Toki playerien joukossa on pettäjiä mutta kaikki playerit eivät ole pettäjiä.
Sulla on joku stereotyyppinen käsitys playeri miehistä. Voin olla väärässä,
mutta ehkä sulle on joku mies tehnyt ikävästi ja ollut petollinen. Tai sitten vain
"tyhjentänyt säkkinsä" suhun ja lähtenyt menemään.
Onhan tälläisiä miehiä, tunnen muutaman ja mun mielestä ne tekee väärin.
Naiselle on ikävä tunne jos mies lähtee heti seksin jälkeen menemään.
Olen itse pyrkinyt olemaan edes vähän herrasmies.
Yhden illan jutuissa seksin jälkeen en hylkää naista vaan jään halimaan hänen kanssaan.
Pidän aivan älyttömästi läheisyydestä ja haliminen/silittely/pusuttelu on
mulle aivan yhtä tärkeää kuin seksi. En tiedä mitään rennompaa fiilistä
kuin se, että aamulla ei ole kiire mihinkään ja voin tuntea ihanan naisen
lämmön vieressäni.
Tarjoan naiselle aamupalaa ja vien hänet autollani kotiinsa, tai minne sitten
onkaan menossa. En kuitenkaan "häädä" häntä pois asunnostani.
Myöhemmin laitan naiselle vaikka viestin että oli kiva tavata tms. jotta hänelle
ei tule "halpa" fiilis.
Olen nähnyt monen "kunnon miehen" pettävän, jotka eivät ole playereitä.
Ollaan niin olevinaan rakastuneita ja naimisissa ja sitten heti ensimmäisen
tilaisuuden tullen petetään.
Itse olen ollut useamman vuoden pituisessa seurustelusuhteessa ja en
kertaakaan pettänyt. Voin kyllä kertoa että tilaisuuksia olisi ollut ja voi että
kun olisi tehnyt mieli, mutta en vain halunnut pettää.
Omaa seksuaalista haluansa ei voi estää, mutta sen, että pettääkö, voi.
Se on oma päätös, olkoon sitten player, tai ei. - No ei kiinnosta
Playeri-mies-83 kirjoitti:
Sekoitat nyt kaksi asiaa keskenään. Pettäjät ja playerit. Toki playerien joukossa on pettäjiä mutta kaikki playerit eivät ole pettäjiä.
mutta ehkä sulle on joku mies tehnyt ikävästi ja ollut petollinen. Tai sitten vain
Yhden illan jutuissa seksin jälkeen en hylkää naista vaan jään halimaan hänen kanssaan.
lämmön vieressäni.
Myöhemmin laitan naiselle vaikka viestin että oli kiva tavata tms. jotta hänelle
ei tule "halpa" fiilis.
kertaakaan pettänyt. Voin kyllä kertoa että tilaisuuksia olisi ollut ja voi että
Se on oma päätös, olkoon sitten player, tai ei.Whatever. Pointti oli lähinnä se, että tuon tyyppinen mies ei kiinnosta. Minulle ihmissuhteet eivät ole mitään pelaamista, enkä halua sellaista miestä. Lisäksi antaa miehestä lapsellisen ja hiukan naurettavan kuvan, jos hän kutsuu itseään "playeriksi".
Etsin vähän aikuistuneempaa miestä. Sellaista, jonka mielestä ei ole "coolia" egoilla ja leikkiä playeriä. Sinullakin on ikää kohta jo 30v, olisiko jo aika jättää leikit nuoremmille? - Sama taas
No ei kiinnosta kirjoitti:
Whatever. Pointti oli lähinnä se, että tuon tyyppinen mies ei kiinnosta. Minulle ihmissuhteet eivät ole mitään pelaamista, enkä halua sellaista miestä. Lisäksi antaa miehestä lapsellisen ja hiukan naurettavan kuvan, jos hän kutsuu itseään "playeriksi".
Etsin vähän aikuistuneempaa miestä. Sellaista, jonka mielestä ei ole "coolia" egoilla ja leikkiä playeriä. Sinullakin on ikää kohta jo 30v, olisiko jo aika jättää leikit nuoremmille?Täytyy vielä mainita, että vähän ällöttää tuo sinun asenteesi, että naiset olisivat jotain heikkoja pikku hempukoita, jotka pillittävät sydän syrjällään, jos et halipusuttele ja pistä kiitosviestejä.
Jos nainen sun kanssasi heti sänkyyn lähti, niin eiköhän hänelle se seksi hyvin kelvannut sellaisenaankin. Turha sun on kuvitella, että kaikki naiset haluaisivat sinusta aviomiehen tai poikaystävän. - määvaanjookai
lämmön vieressäni.
ei tule "halpa" fiilis.
Se on oma päätös, olkoon sitten player, tai ei.Niin, tavallaan ymmärrän tässä ajatuksenjuoksusi koska olen vastaaviin miehiin törmännyt muutamaan otteeseen ... ja joo, on tuo parempi "käyttäytymismalli" kuin se, että tylyttää ja lähtee heti seksin jälkeen (vaikkei mulle nyt suoranaisesti niin ole koskaan käynyt). Ja niin kauan kun on sinkku, ja ei ketään petä saa puolestani tehdä ihan mitä haluaa, varsinkin jos kupikin on asiasta samaa mieltä :)
Onhan yhdenyön suhteissakin kyse jostain muusta kuin ihan pelkästä seksistä, eli onhan luonnollista kaivata myös läheisyyttä yms.
Mutta siis, kun nyt on tilaisuus kysellä ja vähän udella "playerimiehen" mielenliikkeitä, niin paljoko se on kiinni vaan "saamisen ilosta"? Ihastutko koskaan millään tavalla seksiseuralaisiisi, vaan oletko niin asennoitunut kertahuitaisuun, ettet moista edes ajattele? Mitein vaan sitä, että jos on ollut hyvää seksiä ja mukavaa muutenkin, uskoisin että moista voisi puuhailla toistekin ... oletan kuitenkin että jotain kiinnostusta on ollut koska on petipuuhiinkin päätynyt :) - Suuri Isä2
Niin noh, sinusta kuka tahansa nainen pitäisi tappaa ellei se sitten ole neitsyt ja lapsi vielä.
- nipsuliini..
lämmön vieressäni.
ei tule "halpa" fiilis.
Se on oma päätös, olkoon sitten player, tai ei.Fiksun kuuloinen mies olet. Minä yritin kerran kesyttää miehen mutten halunnut olla mikään prinsessa. Ei onnistunut, 2,5vuotta yhdessä ja mies flirttaili kaiken aikaa ja lopulta petti.
Nyt on mies ja hän on kuvailemasi mallinen paitsi ettei ole playeri millään saraa eikä vientiä ole juuri ollut mutta pari parisuhdetta takanaan hänelläkin. - playeri-mies-83
määvaanjookai kirjoitti:
Niin, tavallaan ymmärrän tässä ajatuksenjuoksusi koska olen vastaaviin miehiin törmännyt muutamaan otteeseen ... ja joo, on tuo parempi "käyttäytymismalli" kuin se, että tylyttää ja lähtee heti seksin jälkeen (vaikkei mulle nyt suoranaisesti niin ole koskaan käynyt). Ja niin kauan kun on sinkku, ja ei ketään petä saa puolestani tehdä ihan mitä haluaa, varsinkin jos kupikin on asiasta samaa mieltä :)
Onhan yhdenyön suhteissakin kyse jostain muusta kuin ihan pelkästä seksistä, eli onhan luonnollista kaivata myös läheisyyttä yms.
Mutta siis, kun nyt on tilaisuus kysellä ja vähän udella "playerimiehen" mielenliikkeitä, niin paljoko se on kiinni vaan "saamisen ilosta"? Ihastutko koskaan millään tavalla seksiseuralaisiisi, vaan oletko niin asennoitunut kertahuitaisuun, ettet moista edes ajattele? Mitein vaan sitä, että jos on ollut hyvää seksiä ja mukavaa muutenkin, uskoisin että moista voisi puuhailla toistekin ... oletan kuitenkin että jotain kiinnostusta on ollut koska on petipuuhiinkin päätynyt :)On se tietysti osittain sellaista "saamisen iloa" ja sitten siinä on se jännitys ja uutuudenviehätys. Mä vaan tykkään naisten seurasta, ihan juttelustakin ja niin kun sanoin, kaipaan myös sitä läheisyyttä ihan yhtä paljon kuin seksiä. On parempi herätä viikonloppuaamuna hehkeän, mukavan nuoren naisen vierestä kuin yksin.
Oikeastaan noihin yhdenillan tapauksiin en ole ihastunut koskaan, mutta en ole tätä touhua edes harrastanut kovin pitkään. En usko että ihastumista kuitenkaan pystyy asennoitumalla estämään, se vain tapahtuu, ei sille voi mitään. Ennemminkin olen näihin ollut vain hieman tykästynyt. Olen joitain tavannut uudestaankin "samoissa" merkeissä. Varsinkin jos on ollut oikein hyvää seksiä. Sinäänsä naisen seksitaidot ei niinkään vaikuta vaan se kahden henkilön välinen seksuaalinen kemia. - playeri-mies-83
Sama taas kirjoitti:
Täytyy vielä mainita, että vähän ällöttää tuo sinun asenteesi, että naiset olisivat jotain heikkoja pikku hempukoita, jotka pillittävät sydän syrjällään, jos et halipusuttele ja pistä kiitosviestejä.
Jos nainen sun kanssasi heti sänkyyn lähti, niin eiköhän hänelle se seksi hyvin kelvannut sellaisenaankin. Turha sun on kuvitella, että kaikki naiset haluaisivat sinusta aviomiehen tai poikaystävän.Sä vaikutat vähän kakaralta, vaikka ilmeisesti olet about mun ikäinen.. En mä todellakaan oleta että mimmit pillittää jos en ole "herrasmies", se vain kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin. Kyllä osa noista naisista on ollut ihan vain ja pelkästään sen yhden asian perässä. Eivät edes kysy mun puhelinnumeroa. Pelisäännöt oli selvät, molemmat osapuolet saivat mitä halusivat. Ja kyllä nämäkin tykkää halipusutella, mutta viestiä eivät tarvitse perään. Oikeastaan monesti naiset yleensä itse lähettää jotain viestiä perään mihin vastailen.
Olisko aika jättää leikit nuoremmille? Vastaan että joo heti kun löydän sopivan naisen. 30 vuotta täytettyäni en kyllä enää näitä touhuja viitsisi harrastaa. - playeri-mies-83
playeri-mies-83 kirjoitti:
Sä vaikutat vähän kakaralta, vaikka ilmeisesti olet about mun ikäinen.. En mä todellakaan oleta että mimmit pillittää jos en ole "herrasmies", se vain kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin. Kyllä osa noista naisista on ollut ihan vain ja pelkästään sen yhden asian perässä. Eivät edes kysy mun puhelinnumeroa. Pelisäännöt oli selvät, molemmat osapuolet saivat mitä halusivat. Ja kyllä nämäkin tykkää halipusutella, mutta viestiä eivät tarvitse perään. Oikeastaan monesti naiset yleensä itse lähettää jotain viestiä perään mihin vastailen.
Olisko aika jättää leikit nuoremmille? Vastaan että joo heti kun löydän sopivan naisen. 30 vuotta täytettyäni en kyllä enää näitä touhuja viitsisi harrastaa.Lisäksi tälle "no ei kiinnosta" - tyypille. Sulla on ihmeellinen tarve koko ajan mainostaa että sua ei kiinnostaisi mun tyyppinen mies. Rivien välistä on aika helppo lukea (ilman sen suurempia psykologian opintoja) että sun ihmissuhteissa on taustalla yksi tai useampi tämän tyyppinen mies joka on sua joko pettänyt tai sut hylännyt.
- Se sama
Lisäksi tälle "no ei kiinnosta" - tyypille. Sulla on ihmeellinen tarve koko ajan mainostaa että sua ei kiinnostaisi mun tyyppinen mies. Rivien välistä on aika helppo lukea (ilman sen suurempia psykologian opintoja) että sun ihmissuhteissa on taustalla yksi tai useampi tämän tyyppinen mies joka on sua joko pettänyt tai sut hylännyt.
"Haluaisitko kesyttää hänet, olla tämän miehen oma prinsessa, eikä vain yhden illan hoito?"
Lue siitä. Itsehän kysyit, kiinnostaisiko. Ei kiinnosta. Luulitko oikeasti, että kaikki naiset haluavat kaltaisesi miehen? Herää jo.
Omat kokemukseni ovat onneksi lähinnä kaverien suhdesäätöjä seuraamalla saatuja. Valtaosa "playereistä" luulee olevansa he*vetin ovelia, mutta heti päältä näkee millainen pallopää on kyseessä.
- yksin hyvä olla?
Minä en jaksa aikuista miestä kasvattaa ja kouluttaa,lapset on sitä varten. Haluan miehen joka on valmiiksi itse itsensä kasvattanut.
Kerran viikossa uusi nainen;itse en ainakaan kiinnostuisi tuollaisesta miehestä,enkä kovin vakavasti voisi ottaa. Mainettaan kun on vaikea lähteä muuttamaan aivan toiseksi hetkessä..
Tiedän lähipiirissäni montakin miestä mutta yhtäkään en vaivoikseni ottaisi. Tosin en taida tällä hetkellä olla kiinostunut rakentamaan parisuhdetta kenenkään kanssa.. Ehkä joku päivä joku "kolahtaa" tai sitten ei. - Tyttö
Olen myös, ollut hetken aikaa sinkkuna. Mutta haluaisin jo löytää kumppanin itselleni. Lähde sinä kanssani treffeille? :)
- playeri-mies-83
Kiitos ehdoituksesta mutta en harrasta treffejä muuta kuin sellaisten naisten kanssa joista olen tosissaan kiinnostunut ja susta en tiedä yhtään mitään...
Voi olla ennakkoluuloista, mutta en mihinkään nettitapaamisiin oikein usko muutenkaan. - Tyttö
Kiitos ehdoituksesta mutta en harrasta treffejä muuta kuin sellaisten naisten kanssa joista olen tosissaan kiinnostunut ja susta en tiedä yhtään mitään...
Voi olla ennakkoluuloista, mutta en mihinkään nettitapaamisiin oikein usko muutenkaan.Voihan sitä aina tutustua, eihän siinä mitään menetä..mutta ehkä oli huono idea.
- playeri-mies-83
Tyttö kirjoitti:
Voihan sitä aina tutustua, eihän siinä mitään menetä..mutta ehkä oli huono idea.
Tykkään kyllä tutustua uusiin ihmisiin, ei siinä mitään. Mutta miksi etsit täältä? Miksi et livenä löydä seuraa?
- Tyttö
En ole ikinä ennen etsinyt täältä seuraa, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Löydän kyllä livenäkin seuraa, mutta tämä tuntuu jotenkin uudelta ja jännittävältä.
- singleboy:_
Strategiset mitat ja kuin vanha oot?
rinnanympärys-vyötärö-lantio - Tyttö
singleboy:_ kirjoitti:
rinnanympärys-vyötärö-lantio92-59-87
- Tyttö
singleboy:_ kirjoitti:
rinnanympärys-vyötärö-lantioOlen toiminut mallina, mutta en pärjää pituuteni vuoksi.
- singleboy:_
Tyttö kirjoitti:
Olen toiminut mallina, mutta en pärjää pituuteni vuoksi.
Ohhoh nyt huijaat, aika täydelliset mitat! Jos tuo aloittaja ei tule sun kanssa niin kyllä minä olen heti valmis!!
mutta eipä taida olla mahkuja tuollaiseen mallitytsyyn... =(
- ööööömöööööööööööööö
playeri mies=mieshuora
- Suuri Isä
Mieshuoria ei ole olemassakaan. Mies on panomies ja sonni ja nainen on huora ja jakorasia.
Ja sellaiset naiset pitäisi mielestäni polttaa elävltä hiljaisella liekillä käristäen. - buzzzz
Suuri Isä kirjoitti:
Mieshuoria ei ole olemassakaan. Mies on panomies ja sonni ja nainen on huora ja jakorasia.
Ja sellaiset naiset pitäisi mielestäni polttaa elävltä hiljaisella liekillä käristäen.Naiset on suomessa vapaita ja saa tehdä mitä ne itse haluaa. Mistä moinen katkeruus naisia kohtaan? Varmaan siitä, ettet ole koskaan saanut naista.
- joku mies
Mitäs vikaa mieshuorauksessa on? Sitähän naisten kanssa toimiminen joka tapauksessa on.
En lähtisi riitelemään yhdestäkään miehestä, enkä näinollen myöskään "kesyttämään" ketään. - Parisuhde alkaa molempien yhteisestä hyvänolon tunteesta ja pyyteettömästä halusta olla yhdessä. - Sinänsä tuollainen "maine" ei olisi este, koska haluan yleensä luoda oman mielikuvani ihmisistä enkä kuunnella juoruja.
- Tyttö
Häviätkö siinä jotain jos lähdet kanssani treffeille?
- playeri-mies-83
Niin.. no eihän siinä kieltämättä häviä. Mutta en mä kyllä mihinkään toiselle puolelle maata ole tulossa. Missä sä asut?
- Tyttö
Kerro ensin, missä sä asut? Mä kerron sit sen jälkeen
- playeri-mies-83
Ok, vai tälläistä peliä. ;)
No paljastan sen verran että.. en asu Helsingissä, enkä pääkaupunkiseudulla.
Ja nyt ei riitä että sanot "en mäkään" tms. vaan on sun vuoro paljastaa hieman tarkemmin..
- kunnollinen mies
Järkevä nainen ei tuhlaa aika pleijerin kesytykseen vaan etsii luotettavan kunnollisen miehen.
- ei täältä
Kyllä. Tämän palstan ulkopuolelta. Sellaisen miehen joka ei ole koskaan tänne kirjoitellut tai palstaa lukenutkaan.
- ruma mieli
ei täältä kirjoitti:
Kyllä. Tämän palstan ulkopuolelta. Sellaisen miehen joka ei ole koskaan tänne kirjoitellut tai palstaa lukenutkaan.
Et voi ikinä tietää kuka tänne on kirjoittanut tai lukenut. Voimme olla vaikka kaverisi kaveri.
- Tyttö
Okei, Asun Tampereella. No sun vuoro?
- Playeri-mies-83
Turussa.
- Tyttö
Olin juur viime vkl:na Turussa :) No minkä näköinen olet, kerro jotain itsestäsi?
- Player-mies-83
Tyttö kirjoitti:
Olin juur viime vkl:na Turussa :) No minkä näköinen olet, kerro jotain itsestäsi?
No tule juttelemaan lisää tänne
http://www.city.fi/chat/entry.php?room=Turku
- tyttö
Hei mies tuu tänään klo18, anteeks että en päässyt eilen. vaikka lupasin.
- tyttö
Ootan sua siellä..
- qwerty1
Tässä se taas nähtiin että naiset on panomiesten perään. "Jos muille on kelvannut niin kelpaa mullekin".
Minä tunnistin itseni tuosta ap:n viestistä "mukava, hyvännäköinen, fiksusti käyttäytyvä, aito ja rehellinen" mutta en harrasta yhdenyön juttuja eikä ole koskaan ollut tyttöystävääkään. Pääasiassa kiitos ujouteni ja raittiuteni. Ja välillä huomaa että naiset jotka tietävät suhdehistoriani (sen puutteen) katselevat kuin halpaa makkaraa.. Tai sitten he ovat homovihaajia ja uskovat huhuja joiden mukaan olen homo.. - player-mies-83
En ehtinyt.. Huomenna klo 20 ?
- Citynainen
Ihastuminen tärkeää. Olen vähän sellainen että kanssani saa seurustella jonkun aikaa enkä anna helposti joten kyllä siinä playerit ehtivät kyllästyä odottamiseen ja kääntyvät helpompien puoleen.
En pidä kesyttämisestä ajatuksena. Enkä ole vain yhden illan hoito. - tyttö
No mulle ei huomenna käy taas:( mutta tuu nyt tai heti kun kerkeät?
- Kissa23v
Player=miespuolinen hu-ora. Ei kiinnosta sellasten "kesyttäminen", voi saada vaikka mitä tauteja tollasista jokareiän painajista.
- Tyttö
Mulla olis sulle asiaa siitä yhdestä päivästä, voitais tehdä paikan vaihto. Mites laitilan abc sillon kun sovittiin?
- player-mies-83
Ok. Sama aika ja päivä, Laitilan ABC.
- tyttö
joo, nähdään..
- Tyttö
Mun moka tulin vähän myöhässä, olisin todella halunnut nähdä. Joko et tullut tai ehdeit sitten jo lähteä..tosi harmi.
- Player-Mies-83
Tosi harmi juttu.. Venasin joku 10-15 minsaa ja lähdin menee.
- tyttö
Player-Mies-83 kirjoitti:
Tosi harmi juttu.. Venasin joku 10-15 minsaa ja lähdin menee.
Juteltaisko lisää siellä, vaikka tänään?
- player-mies-83
tyttö kirjoitti:
Juteltaisko lisää siellä, vaikka tänään?
Koska sulle kävis?
- tyttö
vaikka heti
- tyttö
Tuu seiskalta?
- player-mies-83
jep, seiskalta
- Tyttö
player-mies-83 kirjoitti:
jep, seiskalta
Odotan jo sitä että nähdään..tai toivottavasti sulle ei ole tullu mitään muuta menoa siihen..
- player-mies-83
Tyttö kirjoitti:
Odotan jo sitä että nähdään..tai toivottavasti sulle ei ole tullu mitään muuta menoa siihen..
Ei oo muuta menoa. Kyllä mä tuun paikalle kun oon luvannut. Älä sitten myöhästy ;)
- Jaska'
Mitä sä idiootti yrität todistaa tolla kun juttelet itseksesi. Kaikkihan ton näkee,että sä oot yks ja sama tyyppi eli toi tyttö ja sä.
Kannattaa ensi kerralla hiukan muuttaa kirjoitus tyyliä, sekä toi vastaukses tulee yleensä aina 20min viiveellä. Myös toi kysymysmerkin käyttö lauseen loppuun, eikä koskaan pistettä, sekä kaksois piste molemmissa aina sama.. Nää paljasti sut mulle välittömästi. Painu vittuun.! Kai jonkun pitää vaan päteä itselleen ja uskotella toisille , et vientiä riittää. Kuka hel... nyt oikeesti lähtee turusta ja tampereelta . laitilan abc: lle treffeille ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1512520Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538