Uusi täydellinen meikkivoide Maybellinen affinitonen tilalle?

tiiigigiig

Harmikseni huomasin, että tää mun lemppari on taidettu poistaa myynnistä, ainakaan stockalla ei enää edes myydä, lähi cittarien, prismojen ja anttiloiden hyllyissä enää testerit :( Mä niin vihaan uuden meikkivoiteen etsimistä, tossa oli mulle täydelliset sävytkin ja se oli sopivan kevyt ja silti peittävä.
Olisko teillä vinkkejä mikä olisi kevyt, pysyvä, ehkä kosteuttava meikkivoide?
Ihossa on aknejälkiä, rasvoittuva t-alue, kuitenkin pintakuiva.

Kokeiltu on lorealin true match, ihan ok. Ehkä turhan huonosti pysyvä (tätä paksumpaa ei missään nimessä)

Eilen ostin Isadoran high performancen, tuntuu turhan paksulta mössöltä ja kuivattavalta mun iholla.

Nivea etreme resist, liian paksua kamaa, kuivattaa ja tukkii ihon. Tuntuu maskilta

Vinkkejä ! :)

6

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua....

Käytin just samaa meikkivoidetta ja harmittaa sikana kun se poistui. Ajattelin että onkohan kukaan löytänyt mahdollisimman samankaltaista tilalle? Tulee kalliiksi tehdä nuita virheostoksia useampia.. ):

• awesome!!!

Hahhahhaa, onneks ostin sitä kaks purkkia:)))trolololollollooo:DDDD

• kkkkkkkkkk

tarvitsin edelleen, se uus mikä tuli affiniton tilalle oli ihan hanurista ! ei peitä, jää rasvaseks iholle. Haluun vanhan kevyen ja peittävän affinitonen takasin! :(

• ???!!!

Minäkin tarvitsisin apua. Käytin myös tuota merkkiä, eli tietääkö kukaan vastaavaa tuotetta?

• saddie:<

jooh, minäkin olin armollinen affinitonen käyttäjä ja vieläpä ostin lähi k-kaupastani kalliimmalla mitä esim. anttiloissa. koska se oli NIIIN hyvä meikkivoide. yrittänyt etsiä tilalle mutta ei löydy korvaavaa.. true match ja super stay 24, bb ja cc voiteisiin kuluttanut rahani ja olleet hanurista.

• Uus tuttavuus Virosta

Virosta saa edelleen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe