Vahvaakin vahvempi hiuslakka?

öär

Käytössäni on tällä hetkellä Tigin Hard Head-hiuslakka, joka alkaa uhkaavasti loppua, joten tarvitsisin uuden hiuslakan. Olen kuitenkin tässä miettinyt, olisiko tuolle Tigille halvempaa vaihtoehtoa? Tuo lakka on pidoltaan ihan hyvä, mutta otsista se ei todellakaan pidä tarpeeksi hyvin, ja hintakin on melko suolainen. Mitä mieltä olette Klippotekin hiuslakoista? Tai tiedättekö jotain muuta merkkiä, jolla olisi kovaakin kovempi lakka?

Hiukseni ovat keskipaksut, käytän hiuspuuteria minkä järkeen tupeeraan hiukseni isoksi. Otsis on sellainen perus rosoinen, joka menee tuulessa/kosteassa ilmassa laittoman helposti miten sattuu. Pidolle siis olisi tosiaan käyttöä.

Kiitos jo valmiiksi!

5

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kampaaja88

Goldwellin Sprayer, mut se on aika tahmea. Sit Goldwellin sellanen musta, iso pullo, taitaa olla vanhaa mallia, nimi : Salon only hair lacquer.
      Tähän mennessä paras!

Tigin hard head musta tosi huono. Tigillä parempi rockaholic-lakka.

• mumgf

Osiksen Session-hiuskiinne on minulla ainakin toiminut hyvin. Pito on ihan jees, ei tahmaa, mutta kiinnettä tulee aika paljon suihkuttaessa joten klöntiksi saattaa mennä hiuksiin, ei siis saa jättää suihkuttamaan paikoilleen, vaan liikutella mahdollisimman paljon ja lyhyin suihkauksin.

• Kampaaja.

Sessionia suosittelen minäkin :)

• lakkahullu

Itsekin pidän enemmän "vahvoista" lakoista kuin sellaisista joita vain suihkutetaan eikä edes huomaa että mitään lakkaa olisi ja pitoa juuri ollenkaan.. Noista kaupan lakoista olen huomannut hyväksi Tresemmen valkoisen purkin, hinta ei paha verrattuna kauan iso pullo kestää.
      Toinen on Swarchkopf(vai miten se kirjotetaa..) Got2be Glued keltainen pullo.

Kampaamotuotteista olen kokeillut Tigin Rockaholic oranssia ja Bed headin hopeaa pulloa. Molemmat pitäviä, itse pidän hajusta(toiset valittavat että hirveä haju) mutta hintaakin noilla on se 20e pullo.. Mutta laatu hyvä!

• tuulitukka

tresemme freeze hold iso valkoinen pullo. Hintaa n. 6-7 €. erittäin vahva ja pitävä. kevyt annostelu riittää mainioisti pitämään iltaan asti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe