Käytössäni on tällä hetkellä Tigin Hard Head-hiuslakka, joka alkaa uhkaavasti loppua, joten tarvitsisin uuden hiuslakan. Olen kuitenkin tässä miettinyt, olisiko tuolle Tigille halvempaa vaihtoehtoa? Tuo lakka on pidoltaan ihan hyvä, mutta otsista se ei todellakaan pidä tarpeeksi hyvin, ja hintakin on melko suolainen. Mitä mieltä olette Klippotekin hiuslakoista? Tai tiedättekö jotain muuta merkkiä, jolla olisi kovaakin kovempi lakka?
Hiukseni ovat keskipaksut, käytän hiuspuuteria minkä järkeen tupeeraan hiukseni isoksi. Otsis on sellainen perus rosoinen, joka menee tuulessa/kosteassa ilmassa laittoman helposti miten sattuu. Pidolle siis olisi tosiaan käyttöä.
Kiitos jo valmiiksi!
Vahvaakin vahvempi hiuslakka?
5
379
Vastaukset
- Kampaaja88
Goldwellin Sprayer, mut se on aika tahmea. Sit Goldwellin sellanen musta, iso pullo, taitaa olla vanhaa mallia, nimi : Salon only hair lacquer.
Tähän mennessä paras!
Tigin hard head musta tosi huono. Tigillä parempi rockaholic-lakka. - mumgf
Osiksen Session-hiuskiinne on minulla ainakin toiminut hyvin. Pito on ihan jees, ei tahmaa, mutta kiinnettä tulee aika paljon suihkuttaessa joten klöntiksi saattaa mennä hiuksiin, ei siis saa jättää suihkuttamaan paikoilleen, vaan liikutella mahdollisimman paljon ja lyhyin suihkauksin.
- Kampaaja.
Sessionia suosittelen minäkin :)
- lakkahullu
Itsekin pidän enemmän "vahvoista" lakoista kuin sellaisista joita vain suihkutetaan eikä edes huomaa että mitään lakkaa olisi ja pitoa juuri ollenkaan.. Noista kaupan lakoista olen huomannut hyväksi Tresemmen valkoisen purkin, hinta ei paha verrattuna kauan iso pullo kestää.
Toinen on Swarchkopf(vai miten se kirjotetaa..) Got2be Glued keltainen pullo.
Kampaamotuotteista olen kokeillut Tigin Rockaholic oranssia ja Bed headin hopeaa pulloa. Molemmat pitäviä, itse pidän hajusta(toiset valittavat että hirveä haju) mutta hintaakin noilla on se 20e pullo.. Mutta laatu hyvä! - tuulitukka
tresemme freeze hold iso valkoinen pullo. Hintaa n. 6-7 €. erittäin vahva ja pitävä. kevyt annostelu riittää mainioisti pitämään iltaan asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839