Miksi parisuhteeet on niin kuoleman vakava asia niissä oleville?
Ottakaa mallia Haavistosta! :D
Parisuhteiden vakavuus
12
106
Vastaukset
- vähemmän vakava N
Niin,en tiedä mitä sillä vakavuudella kukin tarkoittaa. Mutta itse törmännyt siihen että minun kanssani ei joidenkin miesten mielestä voi alkaa "vakavaan parisuhteeseen":
a. koska en halua enää lapsia
b.en halua muuttaa yhteen seurustelun ensimmäisinä vuosina(en tiedä haluanko koskaan muuttaa kenenkään kanssa yhteen)
c.en halua olla toisessa kiinni 24/7
d.en halua kihloihin tai naimisiin
e.talon ostamiset ym eivät kiinnosta pätkääkään;en halua punaista tupaa ja perunamaata(ennemmin matkustelen)
Noh,luoko tuo sitten kuvan siitä että haluan juosta muiden miesten perässä,en tiedä mutta uskollinen olen,en vain halua rakentaa elämääni toisen varaan. Ehkä en sitten osaa seurustella "vakavasti",ehkä siksi olen vieläkin sinkku. Mene ja tiedä mutta ei tämä sinkkuus paskempaa ole,tosin hellyyttä olis kiva saada joskus :)2 kohtaa lukuunottamatta hei sinä sielunsisareni, onhan teitä! :) paitsi että mullaki taas on tuntunu että ne päinvastoin yrittää just saaha siihen vakavaan mitä enemmän hankaa vastaan, ihan ku nää jotku naiset yrittää saaha rentuista omanlaisiaan ja omalle mielelle sopivia. no meni miten meni niin kyllä mun mielestä jokaisella pitäis olla joku oma hellyyskaveri, eikä sillä nyt meinata mitään lemmikkiä.
Veit varpaat suustani, paitsi, että tuossa d. kohdassa saatan joustaa kihlojen verran :)
Ei. - En usko, että sinkkuutesi johtuu tuosta listasta. - Et vain ole tavannut miestä, jolla olisi samankaltaiset arvot.Tuskin nuo on kaikille sellaisia syitä, miksi ei sun kanssa olis. Kuten Xena sanoi, et ole kohdannut kaltaistasi. Tai kuten Ratikka sanoi, voi olla syy siinä miten tuot asiat julki.
- think about it
LaRito kirjoitti:
2 kohtaa lukuunottamatta hei sinä sielunsisareni, onhan teitä! :) paitsi että mullaki taas on tuntunu että ne päinvastoin yrittää just saaha siihen vakavaan mitä enemmän hankaa vastaan, ihan ku nää jotku naiset yrittää saaha rentuista omanlaisiaan ja omalle mielelle sopivia. no meni miten meni niin kyllä mun mielestä jokaisella pitäis olla joku oma hellyyskaveri, eikä sillä nyt meinata mitään lemmikkiä.
Näin miehen näkökulmasta...voin allekirjoittaa kaikki kohdat, b:tä lukuunottamatta, mut sekin on sit taas jokaisen henk.koht asia haluaako jakaa pesänsä toisen kanssa vai ei. Ja kyllä tuo loppuosakin on täysin paikkansa pitävä,sinkkuus on hienoa,mutta se hellyys , se kelpais varmaan meille kaikille.
- vähemmän vakava N
Ratikkakuski kirjoitti:
Luulen, ettei vika ole noissa mainitsemissasi asioissa vaan siinä miten tuot ne julki.
En nyt tuota "listaa" pamauta heti ekoilla treffeillä. Asioista tulee keskusteltua jossain vaiheessa kun tuttavuus etenee pidemmälle.
Ehkä sitten niin etten ole sitä mulle sopivaa löytänyt?
Lasten hankkiminen esimerkiksi on niin iso asia,halusi niitä tai ei,että se on mielestäni yksi asia mikä pitäisi selvittää aikalailla suhteen alussa. Siis jos sanotaan että jo seurustellaan.
Ja yksin kun on oppinut elämään on ainakin itsestäni äärimmäisen ahdistavaa jos toinen soittelee koko ajan että mitä tehdään,mitä teen,missä olen,milloin nähdään. Minusta jutun pitäisi edetä ihan omalla painollaan ilman sen suurempia suunnitelmia;tavataa silloin kun molemmista siltä tuntuu eikä aikataulun mukaan :) Ja vaikka suhde olisi kuinka "vakava",pitäisi molemmilla olla sitä omaa elämää. Omat ystävät ja harrastukset jne.
Ja toisekseen minusta esimerkiksi yhteenmuutto vaikkapa puolen vuoden tuntemisen jälkeen on hätiköityä ja mulle on tärkeää se että minulla on oma paikka ja omaa tilaa;ei hammasharjoja toisen mukiin kiitos :D
Onhan se nyt saakeli vakavaa, kun joku ihminen on sulle kaikki kaikessa. :-D Noh ei sellaista tunnetta usein tule, että joku olis kaikki kaikessa. Kaiken muun maallisen yläpuolella tai etusijalla.
Loppujen lopuksi itselle on tunteet tärkeimmässä roolissa. Kaikki matsku tulee perässä. Voin elää ilman jotakin matskua/materiaalia, mutta sielunkumppanilta tuntuva ihminen on asia jota en helpolla halua hukata. :-)- Pete ZXR
Minäkin sinua
Pete ZXR kirjoitti:
Minäkin sinua
Oot sä kans yks...
http://www.youtube.com/watch?v=ww3eQzfweIE&feature=endscreen&NR=1
Mä oon kyllä ymmärtäny, että ero on vasta se haudanvakava asia. Parisuhteesta välitetä pätkääkään, mutta erosta kyllä.
- Sedukka
No kyllähän läheisyys ja kosketus on tärkeää ihmiselle. Ja nimen omaan silloin kun sitä tarvitsee. Toisaalta parisuhde on rasite lähinnä arkisin, kun pitää painaa duunia. Eikä aina viikonloppuisinkaan jaksa seurustella. Mutta noin keskimäärin tarvitsen hellittelyä about kerran viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560