..hieman mietityttää tämä nykypäivä kun sanotaan ettei ole töitä ja ei kannata ottaa koska palkka pieni..eihän sitä nyt loppuelämäänsä tarvi sitä tehdä mitä aloittaa mutta onhan se pienipalkkainen/ei niin mielekäs työ kokemusta kuitenkin..parempaan voi ja kannattaa vaihtaa,senhän jo järkikin sanoo.. itse olen tehnyt näin ja nyt on tilanne että näitä töitä on niin paljon kuin kerkiäisi että joutuu jo ei pysty nyt ! sanomaan.. ei ne hienot tittelit ja virat paljoa lämmitä siinä vaiheessa kun hautaan laitetaan jne..miksi halutaan tehdä töitä 24/7 kun niitä voi mennä tekemään ja kun päivän työt tehty mennä kotiin perheen luo nauttimaan elämästä..maailmaa ei valmiiksi saa ja aina joku vaatii enemmän mutta pää tulee vetävän käteen siinäkin.. tehdään töitä elääksemme,eikä eletä töitä tehdäksemme :)
Työn antaminen/tekeminen
qaw
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564