Etsitään hyvää, käyttöä kestävää Tieliikennemönkijää max.noin 4000e budjettiluokassa.
Mieluiten vähintään 300cm2 ja oltava rekisteröity kahdelle..yritetään välttää kiinalaisia
Hyvä 2-paikkainen TL-Mönkijä??
mönkkärikuume
5
205
Vastaukset 5
- The best!
RALLY USA
- kömpijäkuski
noilla vaatimuksilla sun täytyy ostaa useampi kun yks mönkijä.hyvää ja kestävä,sekä se noin 4 tonnia maksava mönkijä.
- mönkkärikuume
no, smc300 tuli ostettua, katsotaan miten käy. toistaiseksi kuin unelma.
- kömpijäkuski
kyllä toi smc ihan hyvä on,jos ei ole paremmalla koskaan ajanut.
- takku juttu
minulla ollut kiinalainen 500m3 mönkijä jo 5 vuotta ja ei mitään vikaa. Kilometrejä 4500 km ja kovaa työtä kesällä ja talvella lumihommia. Eihän 4000 eurolla saa kuin loppuun ajetun mönkijän jossa ei ole muuta kuin ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479