Laskeeko maanpuolustusmoraali jos ylipäällikkö on aseistakieltäytyjä ja on parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa? Onko suomi enää puolustamisen arvoinen?
armeijan miehille
18
194
Vastaukset
Top Top
kyllähän vaalitaistelussa käydään aika kovillakin kierroksilla, mutta onko tämä nyt asiallista? Suomi on aina puolustamisen arvoinen, juuri siksi, että meillä olisi vapaus olla mitä haluamme, sinultahan jäi mainitsematta uskonasiat?
Kannattaa kaiken melskeen keskellä keskittyä oman ehdokkaan kehumiseen, eikä toisen ehdokkaan mustamaalaamiseen. Tuota soopaa on suoli24 jo aivan täynnä.
Vaikka ehkä kerroit vain tunnettuja tosiasioita, niiden yhdistäminen armeijaan ja maanpuolustustahtoon on mielestäni alhaista, armeija on olemassa siksi, että sinullakin on oikeus mielipiteeseen.
Väärin, minä en äänestä Pekkaa, vaan Saulia, mutta siltikään ei mielestäni viestisi ollut asiallinen. Ilmoitan siitä ylläpidolle.- vailla vapauttako?
Presidentti se on meillä aina ollut tien näyttäjä. Orginelli Mikko kirjoitti suoli24 on jo täynnä, näin varmaan. Onhan suomalaisissa sentään vielä arvostelukyvyn omaavia.
Meillähän on mielipiteen vapaus!! - Pelko pois
EI OLE MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ
Terveisin Paavo
- Homo on ******
Voit vastata kysymällä, laskeeko motiivi jos näet miehen kaivavan toisen miehen persereikää...
- Olet itsekkin...
Takas.....Kaivathan sinäkin ämmäs ruskeeta peräaukkoa..hyi s..........a !
Pelottaako...........#####
- minukka.
Mitä sivari tietää tosiasioista.
- tosimies.
Helvet...ti eihän se tiennyt naapurimaitten presidenttien nimiäkään. Ei etes venäjän!
- Outo juttu.
Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.
- Se Haavistosta
Outo juttu. kirjoitti:
Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.
Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.
- Ei olis Saulistakaan
Se Haavistosta kirjoitti:
Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.
Presidentti on vain muodollisesti ylipäällikkö, rauhan aikana. Tositilanteessa jokainen entisistäkin presidenteistä olisi ollut kyvytön johtamaan armeijaa. Ei tässä uutta Mannerheimia olla valitsemassa. Ne ajat on olleet ja menneet. Eikä 2. maailmansodassakaan Suomessa presidentit johtaneet armeijaa.
- voiperkeleenloiset..
Se Haavistosta kirjoitti:
Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.
turbaanipäille on yks helvetin hailee... ne mitään neuvotteluja ole ollut, eikä mitään ole saanut aikaiseksi muuta kuin elänyt loisena. ja vitunväliäkö sillä on ollut, eihän sillä ole perhettäkään, vaikka olisi lentänyt taivaantulliin kilon kappaleina... korpin ruokaa olis tullut..
kaikensaatanan pääsinpäitä stät löytyykin jotka ihailevat näitä suomen valtion rauhanturvaoperaatioita, mm. viinalaiva Pohjanamaan lomareissua somalisissien kalastusalueelle.. saivat muutaman somalirosvon kiinni, antoivat täyshoidon ja hinasivat somalit rantaan, niillä kun nafta oli loppunut. - vai useimmilla
Outo juttu. kirjoitti:
Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.
"Useimmillahan jää myös opiskelu kesken".
Sinä varmaan viisaana miehenä tuot meille nähtäväksi faktaa ja jonkin tilaston joka tuon väittämäsi todistaa. Ethän sinä mikään akka ole jonka turpeita huulia tuulia heiluttaa, ethän?
Eli pystyt vastaamaan huutoosi, niinhän?
Etkä varmaan ollut ainoa joka tänä tiistai-iltana katsoi Ajankohtaisen kakkosen jossa pressaehdokkaat olivat haastateltavina.
Mutta ethän sinä tietenkään sen ohjelman perusteella täällä suuna päänä heittele että "useimmillahan jää opiskelu kesken", ethän?
Eli ilman muutahan sinä tuot meille faktat esiin tuolle sanalle "useimmillahan". Niinhän? - aatuutilullaaannapis
vai useimmilla kirjoitti:
"Useimmillahan jää myös opiskelu kesken".
Sinä varmaan viisaana miehenä tuot meille nähtäväksi faktaa ja jonkin tilaston joka tuon väittämäsi todistaa. Ethän sinä mikään akka ole jonka turpeita huulia tuulia heiluttaa, ethän?
Eli pystyt vastaamaan huutoosi, niinhän?
Etkä varmaan ollut ainoa joka tänä tiistai-iltana katsoi Ajankohtaisen kakkosen jossa pressaehdokkaat olivat haastateltavina.
Mutta ethän sinä tietenkään sen ohjelman perusteella täällä suuna päänä heittele että "useimmillahan jää opiskelu kesken", ethän?
Eli ilman muutahan sinä tuot meille faktat esiin tuolle sanalle "useimmillahan". Niinhän?voihellanlettasentään, pikkuhinttieinari täällä on merihädässä.. oota kohta äiti tulee töistä ja laittaa pikkuhinttieinarin paapimaan....
- Satanisti...
aatuutilullaaannapis kirjoitti:
voihellanlettasentään, pikkuhinttieinari täällä on merihädässä.. oota kohta äiti tulee töistä ja laittaa pikkuhinttieinarin paapimaan....
No jopas taas. Sinä jälkeenjäänyt narkkis äitin haarojen välissä asuja,Pidä pienempää ääntä,jotta kaikki paska EI Kohdistuis sinuun"!? Niin ,ethän tätäkään tajua.!
Rovaniemellä moni puhuu PASKAA MUISTA,Koska heillä ITSELLÄÄN ON NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiN Paljon hävettävää.FAKTAA.
- Kaikkeen tottuu
Eikös samaa armeijan ylipäällikköyttä jauhettu jo aiemmin ja hyvin on pärjätty 12 vuotta, vaikka pressa ei käynyt armeijaa. Ja nykyisellä presidentillä on myös miespuoliso.
- Mutta, onko
Haavisto Top vai bottom-miehiä?
- NIINISTÖ!
Nykyisellä pressalla on mies silmänlumena ja vihdoin loppu myötähäpeä.
- Joosef 12,48
Menkääppä itteenne ja katsokaa peiliin. Jeesus sanoi tehkää niin kuin tahdotte itsellenne tekevän.Joten sinä rupinaama kun ihmiset sanovat että olet laiska paska ja pois tästä työpaikasta.Näinhän tahdot siis itseäsikin kohdeltavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625