armeijan miehille

rahvasteli

Laskeeko maanpuolustusmoraali jos ylipäällikkö on aseistakieltäytyjä ja on parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa? Onko suomi enää puolustamisen arvoinen?

18

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Top Top

      kyllähän vaalitaistelussa käydään aika kovillakin kierroksilla, mutta onko tämä nyt asiallista? Suomi on aina puolustamisen arvoinen, juuri siksi, että meillä olisi vapaus olla mitä haluamme, sinultahan jäi mainitsematta uskonasiat?

      Kannattaa kaiken melskeen keskellä keskittyä oman ehdokkaan kehumiseen, eikä toisen ehdokkaan mustamaalaamiseen. Tuota soopaa on suoli24 jo aivan täynnä.

      Vaikka ehkä kerroit vain tunnettuja tosiasioita, niiden yhdistäminen armeijaan ja maanpuolustustahtoon on mielestäni alhaista, armeija on olemassa siksi, että sinullakin on oikeus mielipiteeseen.

      Väärin, minä en äänestä Pekkaa, vaan Saulia, mutta siltikään ei mielestäni viestisi ollut asiallinen. Ilmoitan siitä ylläpidolle.

      • vailla vapauttako?

        Presidentti se on meillä aina ollut tien näyttäjä. Orginelli Mikko kirjoitti suoli24 on jo täynnä, näin varmaan. Onhan suomalaisissa sentään vielä arvostelukyvyn omaavia.

        Meillähän on mielipiteen vapaus!!


      • Pelko pois

        EI OLE MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ


        Terveisin Paavo


    • Homo on ******

      Voit vastata kysymällä, laskeeko motiivi jos näet miehen kaivavan toisen miehen persereikää...

      • Olet itsekkin...

        Takas.....Kaivathan sinäkin ämmäs ruskeeta peräaukkoa..hyi s..........a !

        Pelottaako...........#####


    • minukka.

      Mitä sivari tietää tosiasioista.

    • tosimies.

      Helvet...ti eihän se tiennyt naapurimaitten presidenttien nimiäkään. Ei etes venäjän!

      • Outo juttu.

        Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.


      • Se Haavistosta
        Outo juttu. kirjoitti:

        Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.

        Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.


      • Ei olis Saulistakaan
        Se Haavistosta kirjoitti:

        Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.

        Presidentti on vain muodollisesti ylipäällikkö, rauhan aikana. Tositilanteessa jokainen entisistäkin presidenteistä olisi ollut kyvytön johtamaan armeijaa. Ei tässä uutta Mannerheimia olla valitsemassa. Ne ajat on olleet ja menneet. Eikä 2. maailmansodassakaan Suomessa presidentit johtaneet armeijaa.


      • voiperkeleenloiset..
        Se Haavistosta kirjoitti:

        Haavisto on tarpeeksi kävellyt Darfurissa, Afganistanissa ym, miinoja täynnä olevalla alueella, ilman suojaa, joutunut neuvottelemaan kylmähermoisten sissipäälliköiden kanssa ym, ehkä se riittää yhdeksi armeijaksi. Professori Helena Ranta joka on liikkunut samoilla alueilla oikeushammaslääkärinä tietää kyllä Haaviston ansiot rauhanneuvottelijana. Pitää tietää miehestä vähän muutakin kuin onko hän homo vai hetero.Maailmassa on arviolta 500 milj. homoa ja piilohomot päälle eli kyllä niitä riittää myös päättäjiin asti. Saksan ulkoministeri on esim. homo.

        turbaanipäille on yks helvetin hailee... ne mitään neuvotteluja ole ollut, eikä mitään ole saanut aikaiseksi muuta kuin elänyt loisena. ja vitunväliäkö sillä on ollut, eihän sillä ole perhettäkään, vaikka olisi lentänyt taivaantulliin kilon kappaleina... korpin ruokaa olis tullut..

        kaikensaatanan pääsinpäitä stät löytyykin jotka ihailevat näitä suomen valtion rauhanturvaoperaatioita, mm. viinalaiva Pohjanamaan lomareissua somalisissien kalastusalueelle.. saivat muutaman somalirosvon kiinni, antoivat täyshoidon ja hinasivat somalit rantaan, niillä kun nafta oli loppunut.


      • vai useimmilla
        Outo juttu. kirjoitti:

        Homo käyttää energiastaan 99% passkaisen percereiän etsimiseen. Useimmillahan jää myös opiskelu kesken, koska kapasiteetti ei riitä.

        "Useimmillahan jää myös opiskelu kesken".

        Sinä varmaan viisaana miehenä tuot meille nähtäväksi faktaa ja jonkin tilaston joka tuon väittämäsi todistaa. Ethän sinä mikään akka ole jonka turpeita huulia tuulia heiluttaa, ethän?
        Eli pystyt vastaamaan huutoosi, niinhän?

        Etkä varmaan ollut ainoa joka tänä tiistai-iltana katsoi Ajankohtaisen kakkosen jossa pressaehdokkaat olivat haastateltavina.

        Mutta ethän sinä tietenkään sen ohjelman perusteella täällä suuna päänä heittele että "useimmillahan jää opiskelu kesken", ethän?

        Eli ilman muutahan sinä tuot meille faktat esiin tuolle sanalle "useimmillahan". Niinhän?


      • aatuutilullaaannapis
        vai useimmilla kirjoitti:

        "Useimmillahan jää myös opiskelu kesken".

        Sinä varmaan viisaana miehenä tuot meille nähtäväksi faktaa ja jonkin tilaston joka tuon väittämäsi todistaa. Ethän sinä mikään akka ole jonka turpeita huulia tuulia heiluttaa, ethän?
        Eli pystyt vastaamaan huutoosi, niinhän?

        Etkä varmaan ollut ainoa joka tänä tiistai-iltana katsoi Ajankohtaisen kakkosen jossa pressaehdokkaat olivat haastateltavina.

        Mutta ethän sinä tietenkään sen ohjelman perusteella täällä suuna päänä heittele että "useimmillahan jää opiskelu kesken", ethän?

        Eli ilman muutahan sinä tuot meille faktat esiin tuolle sanalle "useimmillahan". Niinhän?

        voihellanlettasentään, pikkuhinttieinari täällä on merihädässä.. oota kohta äiti tulee töistä ja laittaa pikkuhinttieinarin paapimaan....


      • Satanisti...
        aatuutilullaaannapis kirjoitti:

        voihellanlettasentään, pikkuhinttieinari täällä on merihädässä.. oota kohta äiti tulee töistä ja laittaa pikkuhinttieinarin paapimaan....

        No jopas taas. Sinä jälkeenjäänyt narkkis äitin haarojen välissä asuja,Pidä pienempää ääntä,jotta kaikki paska EI Kohdistuis sinuun"!? Niin ,ethän tätäkään tajua.!

        Rovaniemellä moni puhuu PASKAA MUISTA,Koska heillä ITSELLÄÄN ON NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiN Paljon hävettävää.FAKTAA.


    • Kaikkeen tottuu

      Eikös samaa armeijan ylipäällikköyttä jauhettu jo aiemmin ja hyvin on pärjätty 12 vuotta, vaikka pressa ei käynyt armeijaa. Ja nykyisellä presidentillä on myös miespuoliso.

    • Mutta, onko

      Haavisto Top vai bottom-miehiä?

    • NIINISTÖ!

      Nykyisellä pressalla on mies silmänlumena ja vihdoin loppu myötähäpeä.

    • Joosef 12,48

      Menkääppä itteenne ja katsokaa peiliin. Jeesus sanoi tehkää niin kuin tahdotte itsellenne tekevän.Joten sinä rupinaama kun ihmiset sanovat että olet laiska paska ja pois tästä työpaikasta.Näinhän tahdot siis itseäsikin kohdeltavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe