Olen jo lapseni tehnyt, lisää en aio hankkia.
Ihan jo ikänikin puolesta...
Nyt en vain tiedä kuinka suhtautua lapsettomiin, aikuisiin miehiin, jotka ottavat yhteyttä. En haluaisi ketään tyrmätä sen takia ettei niitä lapsia toisella ole,
mutta samalla mietin millainen suhteesta voi tulla..
Olen jopa saanut suortastaan hiukan karvoja pystyyn nostattavaa manausta eräältä lapsettomalta mieheltä, miten lapset ovat maailman karmeimpia asioita maan päällä:(
Miten tällaisen kanssa nyt mitään suhdetta voi kehittää...Vihaisi varmaan omia lapsianikin...
Lapseton mies
36
3305
Vastaukset
- Tiedän tunteen
En ole mies, mutta omakohtaisia kokemuksia on.
Riippuu todella paljon miehestä kuinka lapsiin suhtautuu.
Monesti miehet, jotka eivät lapsia ole halunneetkaan, eivät aina osaa suhtautua "oikein" naisenkaan lapsiin.
Tiedän kyllä kuinka vihamieliset kommentit lapsista tuntuvat pahalta äidistä, sellaista on sattunut omalle kohdallenikin.
Älä kuitenkaan kokonaan heitä hyvästejä lapsettomille miehille, hyviä tyyppejä on paljon enemmän kuin näitä ikäviä:) - penskat = turn off
Minä taas en edes vilkaisisi tuollaista naista jolla on penskoja. Penskat on ällöttäviä! Palstan hihhulit voivat miinustaa niin paljon kuin lystäävät mutta kantani ei muutu. Ette ole yhtään parempia vaikka olisitte tehneet kuinka paljon penskoja hyvänsä. Muutenkin huvittaa tuo iänikuinen, kaavoihin kangistunut asenne jonka mukaan ne ylimääräiset menoerät olisivat jokin must. Seisokaa lapsettomat reilusti näkemyksienne takana! Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia massojen mukana menijöitä.
- ap
Tuo teksti kuulostaa perin tutulta....
Hyi puistatus!!! - Just ´joo
ap kirjoitti:
Tuo teksti kuulostaa perin tutulta....
Hyi puistatus!!!Juuri tuollaisten asenteiden vuoksi pysyisin tosi kaukana lapsettomista kun haen seuraa. Oman lapsen ehdotonta etuoikeutta vanhempansa aikaan ei voi kukaan lapseton ymmärtää. Siitä sitten turhaan taistellaan kun kumppani haluaa laatuaikaa eikä käsitä että lapsen vanhempainiltaan/koulunäytelmään/lääkäriin/vaatekauppaan/keksi-itse-lisää mennään, poikkeuksetta.
Jos tuo edellinen ei vilkaisisikaan, sekin on hyvä lähtökohta. Eipähän vahingossa joudu ajattelemaan asioita lähimmäisensä kannalta. Se kun on joillekin niin rankkaa... - ffffffffffffffffffff
Turnouttia vaan tollasille yh=yksin huo-raajille.
Aikoinaan oli tollanen yh-blondi,vuoden verran paukuttelin blondia jokapäivä.
Alussa kylläkin jopa 5x vuorokaudessa.
Oli kyllä suostuvainen akka,mällit otti suuhun tai naamalle.
Yks kerta sen pentu sattu tulemaan huoneeseen ,kun vetelin sitä horoo takaapäi.
Lähti livakasti veke kun huomasin sen kattelevan meitä.
Ei mitään bullsittiä,tämä tapahtui n.20 vuotta sitten ja blondin nimi oli Satu V.
Terveiset Satu sulle,jos luet tän. - penskat = turn off
Just ´joo kirjoitti:
Juuri tuollaisten asenteiden vuoksi pysyisin tosi kaukana lapsettomista kun haen seuraa. Oman lapsen ehdotonta etuoikeutta vanhempansa aikaan ei voi kukaan lapseton ymmärtää. Siitä sitten turhaan taistellaan kun kumppani haluaa laatuaikaa eikä käsitä että lapsen vanhempainiltaan/koulunäytelmään/lääkäriin/vaatekauppaan/keksi-itse-lisää mennään, poikkeuksetta.
Jos tuo edellinen ei vilkaisisikaan, sekin on hyvä lähtökohta. Eipähän vahingossa joudu ajattelemaan asioita lähimmäisensä kannalta. Se kun on joillekin niin rankkaa...Juuri tuollaisten asenteiden takia pysyn tosi kaukana lapsellisista emakoista. Penskat on etovia.
- ikuinen kiista...
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Myös niillä, jotka lapsia haluavat, ovat halunneet, tai ovat "vahingossa" saaneet.
Mielipideasioista on vaikea kiistellä, jokainen kun pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana.
Kukahan sua hoitaa, kun olet yli 80v. etkä enää selviä arkisista askareista yksin? Vanhainkodin hoitaja, joka sitoo sinut sänkyyn, ruokkii letkulla ja laksatiivien avulla kaivaa p**kat pihalle.. Jokaisesta vanhuksesta koulitaan sellainen vihannes muutamassa päivässä, vaikka vanhus pääsisi vessaan avustettuna...
Silloin voisi olla kivaa, jos olisi lapsia, jotka olet kasvattanut hyvin, ja jotka haluavat tarjota sinulle arvokkaan vanhuuden.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Ehkä viihdyt vanhuksena vaipoissa, yksiksesi sängyssä, muistellen mennyttä elämää ja miettien sitä, miten kamalia olentoja lapset ovat. - ....................
ikuinen kiista... kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Myös niillä, jotka lapsia haluavat, ovat halunneet, tai ovat "vahingossa" saaneet.
Mielipideasioista on vaikea kiistellä, jokainen kun pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana.
Kukahan sua hoitaa, kun olet yli 80v. etkä enää selviä arkisista askareista yksin? Vanhainkodin hoitaja, joka sitoo sinut sänkyyn, ruokkii letkulla ja laksatiivien avulla kaivaa p**kat pihalle.. Jokaisesta vanhuksesta koulitaan sellainen vihannes muutamassa päivässä, vaikka vanhus pääsisi vessaan avustettuna...
Silloin voisi olla kivaa, jos olisi lapsia, jotka olet kasvattanut hyvin, ja jotka haluavat tarjota sinulle arvokkaan vanhuuden.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Ehkä viihdyt vanhuksena vaipoissa, yksiksesi sängyssä, muistellen mennyttä elämää ja miettien sitä, miten kamalia olentoja lapset ovat.Kyllähän niillä lapsilla siinä vaiheessa on oma hektinen elämänsä ja hyvässä lykyssä vielä asuvat toisella puolen Suomea. Naurettavaa ajatellakin tuollaisia syitä edes lapsirakkaan mielestä.
No minä ainakin olen vain ja ainoastaan seksin perässä jos otan yhteyttä naiseen joka ei enää lapsia halua.
- raakaa minusta
Toivottavasti sinulla on edes sen verran selkärankaa, että kerrot sen myös suoraan. Itse en voi saada lapsia, mutta pelkkää seksiä ei taatusti ole tarjolla kenellekään.
- :-(
raakaa minusta kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on edes sen verran selkärankaa, että kerrot sen myös suoraan. Itse en voi saada lapsia, mutta pelkkää seksiä ei taatusti ole tarjolla kenellekään.
No ei. Vaihtoi vielä profiilikuvansakin kun huomasi mitä tuli kirjoittaneeksi.
Ehkä tästä on sille jotain hyötyä tulevaisuudessa...
- mörrimöykky
Itse en oman nettideittailukauteni aikoihin juurikaan noteerannut lapsettomia miehiä. Oma lapseni oli tuolloin 13-vuotias, eli ei juurikaan äidin vahtimista tarvinnut. Lisää en lapsia halunnut, enkä halua edelleenkään. Oli lapsen ikä mikä tahansa, niin lapsen "ehdoilla" on elettävä niin pitkään, kun lapsi kotona asuu. En voi uskoa, että lapseton mies tähän tulisi kovin helposti sopeutumaan. "Lapsellisia" miehiä maailmassa riittää, ja näiden joukosta löysinkin aivan ihanan elämänkumppanin itselleni. Nyt pitää ottaa siis kahden lapsen tapaamiskuviot ym huomioon, ja näillä ehdoilla mennään kaikki. Oma lapsi on aina ykkönen (myös miehelleni), puoliso tulee vasta kakkosena. Moniko lapseton mies (tai nainenkaan) suostuu soittelemaan kakkosviulua?
Sama juttu, silloin kun lapseni oli pieni/asui vielä kotona niin seurustelukumppanitkin olivat lapsellisia. Ja oli alusta alkaen selvää, että lapsia ei pakotettaisi sopeutumaan uusperheeseen vaan molemmat pitävät oman kotinsa.
Nyt oma lapsi on jo aikuinen ja vastaavasti odotan, että miehelläkin on jo aikuiset tai ainakin isot lapset. En halua että muutenkin vähäistä yhteistä aikaa rajoittavat toisen pienet lapset.
- 10+5
Minä olen seurustellut 2 vuotta lapsettoman miehen kanssa. Itselläni on 1 kouluikäinen lapsi. Edelleen mietin, että voiko tästä suhteesta tulla mitään sen takia kun miesystäväni ei osaa suhtautua lapseeni kuten aikuinen. Hän on ihana ihminen mutta välillä läpi paistaa joku inho ja viha lastani kohtaan ja olenkin miettinyt että miksi hän on minun kanssani.
Aina annan itselleni vielä muutaman kuukauden aikaa harkita suhdetta mutta en osaa tehdä päätöstä koska yleensä hän on hyvä mies minulle.
Meninkin sekaantumaan lapsettoman elämään.- mörrimöykky
Jos ei mikään ole muuttunut kahdessa vuodessa, niin on hyvin epätodennäköistä, että miehen suhtautuminen lapseesi muuttuu jatkossakaan. Olet varmasti yrittänyt puhua asiasta miehellesi. Vastuu asennoitumisen muuttumisesta on miesystävälläsi itsellään. Lapsesikin varmasti huomaa miesystäväsi asenteen... mieti tätä. Sanoit että hän on hyvä mies sinulle, mutta voiko sinulle olla sellainen mies hyvä, joka ei ole hyvä lapsellesi? Kuten sanoin, "lapsellisia" miehiä maailmassa riittää... Omassa ilmoituksessani (kauan sitten) tein tekstissäni selväksi, että haen miestä, jolla on jo lapsia, ja perustelin kantani selkeästi. Ainoastaan yksi (lapseton) mies lähetti törkyviestin, mutta kaikki muut miehet olivat tyytyväisiä siihen, että ilmoitin lapsen olevan aina ykkösasemassa. Näiden fiksujen miesten joukosta siis löysin tämän oman kultani.
- .
Tuhoon tuomittu yritys, jos ette uusioperhettäkään halua. Miksi lapseton mies suunnittelisi tulevaisuutensa naisen kansa, jolla on lapsia? Ei siihen ole mitään syytä, kokemuksista viisastuneena en enään sekaannu lapsellisiin naisiin. Tämä varoituksena sellaista suunnitteleville, antakaa olla, säästytte paljolta.
- 56je5k7u
Yksi tuttavani meni taannoin naimisiin naisen kanssa jolla oli ~ 2v lapsi.
Seurustelivat vuoden verran ennen häitä/yhteenmuuttoa.
Tapasivat netissä, en tiedä enempää.
Jos mielestäsi miehellä täytyy olla lapsia niin ei kai siinä mitään sanomista sitten ole, mutta ihan hyvin voi toimia suhde lapsettomankin miehen kanssa.- .................
Ihmisistähän se on aina kiinni, ei mistään tietystä seikasta. Tokihan sitä voi laittaa seuranhaulleen millaisia rajoitteita ja kuinka paljon tahansa ja niin todellakin näyttää moni tekevän näiden kirjoitusten perusteella. Itse pohdiskelen kykeneekö tuolla menetelmällä aitoa ihmistä edes kaiken lokeroinnin keskeltä enää erottamaan?
- ....................
Tyhmähän sellainen mies on joka ottaa yhteyttä naiseen jonka profiilissa lukee että on lapsia, ja alkaa sitten haukkumaan lapsia siksi ja täksi. S24:n muuten useallakin tavalla kritisoitavissa oleva treffipalvelu tekee kyllä harvinaisen selväksi kaikin tavoin tämä lapsikysymyksen. Sieltähän löytyy kohta mistä näkyy onko niitä lapsia ja onko ne äitinsä/isänsä luona tai jossain muualla, ja on myös kohta mihin voi laittaa että haluaako lapsia vai ei.
Olettaisin että miehet joiden profiilissa lukee EHKÄ ovat aika usein sellaisia jotka hyväksyvät yh-äidin. Mutta se haluavatko nämä miehet omia lapsia pitää tietysti kyselemällä selvittää. - Mies_39
Kyllähän se niin on, että lapsettomia miehiä on eri tavalla ajattelevia, ihan niinkuin "lapsellisiakin" miehiä.
Itse olen lapseton mies ja pidän kuitenkin lapsista. Olen ottanut sellaisen suhtautumistavan, että omia lapsia tulee, jos on tullakseen, jos ei, niin ei.
Jos taas alan seurustella yh:n kanssa, niin ajattelen, että nainen ja lapset ovat samaa pakettia ja suhteen edetessä, että he ovat minun perheeni. Yleensä olen vielä toiminut niin, että molemmat makselevat lapsen kuluja, ettei se kokonaan ole toisen harteilla. Eivät ne lapset yleensä sen suhteen ongelma ole olleet :) Ymmärrän sen, että lapsi on kuitenkin aina tärkein ja usein suunnittelen tekemisetkin lasta huomioiden. Vaikka se ei kahden keskista aikaa olekaan, niin se on kuitenkin mukavaa yhdessä oloa vaikka lapsen kanssa touhutaakin.
Että sinuna en ihan kaikkia meitä lapsettomiakaan miehiä pelkästään sen perusteella dumppaisi. Itse en ainakaan pahaksi pistäisi, jos vaikka vastaan sattuisi loppuelämäksi mukava nainen, jolla on lapsi tai pari jo valmiina ;)- Onnellinen siili
Hienoa :) Mies 39 puhuu asiaa - olet selvästi empaattinen ja sympaattinen mies jolle lapset on lapsia - ei ole lasten vika joa aikuiset eroilee ja mielestäni lapsia pitää kohdella aina samoin on ne sitten omia tai yhteisiä tai toisen lapsia :-)
Itsellä on kaksi lasta ja ihana mies - joka ei ole biologinen isä lapsilleni mutta konkreettisesti on ISÄ - parempi kuin moni biologoninen isä joita tunnen on lapsilleen
- Hullujenhommaa
Tämä lapsihysteria menee jo yli hilseen täällä! En voi käsittää yksinhuoltajia, jotka toitottaa kuinka lapsi on heille ykkönen. Olen kuullut sellaisiakin kommentteja yh-naisilta, että heidän olisi ollut parempi ja olisi tulevaisuudessakin parempi kasvattaa lapset yksin ilman miehiä. Elatusmaksujen maksajiksi isät ilmeisesti kelpaisivat kuitenkin. Tässä näkyy joku kauhea katkeruus miehiä kohtaan. Ja homman toinen puoli on se, että täällä sitten itketään kuinka on yksinäistä ja on kaikenlaisia tarpeita. Hei haloo, ne lapsetkin on ihmisiä jotka piutpaut välittävät teidän jutuistanne täysi-ikäisiksi tultuaan. Ja koittakaapa sitten löytää jostain miehiä ja selittää heille, että nyt ei lapset enää ole ykkösenä. Ja itse olette entisestäänkin katkeroituneita vanhojapiikoja.
Jos lapsen vanhemmilla on onnelliset parisuhteet ja aikuisten elämä, niin lapsetkin voivat hyvin. Se on totuus. Jos te teette itsenne onnettomaksi pyörittämällä deittirumbaa ja tuskailemalla ihmissuhteissanne, niin se heijastuu lapsiinkin. Jos haluatte miehen kanssa hyvän parisuhteen, niin te panostatte siihen ja mies panostaa siihen ja lapset tulee siinä mukana omalla painollaan ja ovat onnellisia kun äitikin on onnellinen. Näin on. Tuntuu, että te teette niistä lapsistanne jotain jumalia joita nöyristelette ja palvelette. Elämä on oikeasti kuin se klassinen sääntö lentokoneessa, että laita hätätilanteessa katosta putoava happinaamari ensin omalle naamalle ja vasta sitten lapselle. Jos itse putoat pelistä pois, niin kukaan muu ei voi sun lasta auttaa.- mörrimöykky
Minun lapseni isä, siis exäni, on hyvä mies. Hän on ensisijaisesti lapseni isä, ei mikään elatusmaksujen maksaja... Katkeruutta ei jäänyt puolin eikä toisin. Yhteinen lapsemme on hänellekin ykkönen. Naiset tulevat vasta lapsen jälkeen... Kunhan saat joskus itsekin lapsia, niin huomaat, että tämä "lapsi on ykkönen"-asia ei ole mikään tahdonalainen valinta, vaan tämä tärkeysjärjestys tulee kaikille vanhemmille ihan luonnostaan. Ei tässä mistään lasten jumaluudesta, nöyristelystä ja palvelusta ole kyse.
- Daddy Cool
Älä nyt ap ainakaan suinpäin ryntää suhteeseen lapsettoman miehen kanssa. Silloin kun molemmilla on lapsia, niin puntit ovat tasan ja on helpompi ymmärtää toista. Itsekin hain meiluiten lapsellista naista, joka ei enää halua lapsia. Minusta näin lapsellisena miehenä olisi väärin alkaa suhteeseen lapsettoman naisen kanssa, kun hänen olisi mahdollista perustaa oman ydinperhe jonkun lapsettoman miehen kanssa. Me, eronneet lapselliset voidaan sitten perustaa uusperheitä kaikkine kiemuroineen ja exien kanssa vääntämisineen..
- mörrimöykky
Näin on. Ei näitä exien kanssa "neuvotteluja" lapsettomat perussinkut kestä. Karkuun lähtisivät...
- Hullujenhommaa
mörrimöykky kirjoitti:
Näin on. Ei näitä exien kanssa "neuvotteluja" lapsettomat perussinkut kestä. Karkuun lähtisivät...
Mörrimöykky on vain yksi esimerkki lisää näiden lapsihysteeristen naisten joukkoon, joiden mielestä lapsettomat miehet eivät kuulu niihin "fiksuihin" miehiin. Ja joiden mielestä lapsellinen ei voi seurustella lapsettoman kanssa. Ja varsinkin kun ollaan vielä niin mustasukkaisia omista lapsista ettei haluta edes antaa mahdollisuutta kenelläkään lapsettomalle. Mörrimöykyllä ja näillä muilla on siis ap:lle selvä vastaus, unohda ne lapsettomat. Ja tämän voisi varmaan sitten julistaa koko nettideittimaailman ohjesäännöksi, että lapselliset ja lapsettomat erikseen ja niinhän kaikkien ihmisten tunteetkin luonnollisesti menee ja niinhän kaikki "fiksut" ajattelee, jep jep.
- mörrimöykky
Hullujenhommaa kirjoitti:
Mörrimöykky on vain yksi esimerkki lisää näiden lapsihysteeristen naisten joukkoon, joiden mielestä lapsettomat miehet eivät kuulu niihin "fiksuihin" miehiin. Ja joiden mielestä lapsellinen ei voi seurustella lapsettoman kanssa. Ja varsinkin kun ollaan vielä niin mustasukkaisia omista lapsista ettei haluta edes antaa mahdollisuutta kenelläkään lapsettomalle. Mörrimöykyllä ja näillä muilla on siis ap:lle selvä vastaus, unohda ne lapsettomat. Ja tämän voisi varmaan sitten julistaa koko nettideittimaailman ohjesäännöksi, että lapselliset ja lapsettomat erikseen ja niinhän kaikkien ihmisten tunteetkin luonnollisesti menee ja niinhän kaikki "fiksut" ajattelee, jep jep.
Kyllä lapsettomat voivat lapsellisten kanssa yhdessä olla, jos pelisäännöt ovat selvät. Itse olen jo niin vanha (40), etten viitsi alkaa täyssinkkumiestä perhe-elämän ehdoille opettaa. Lapsellinen mies osaa jo nämä perhekiemurat ennestään.
- 45 vuotta
On ihan hyvä ikä naiselle tehdä lapsi tai lapsia nykyaikana.
- 1 + 14
Ei todellakaan ole! Kehitysvammaisuuden riski on kohonnut huomattavasti sitten nuoruuden ja itse äiti ei todennäköisersti aivan kunnialla ja terveenä selviä raskaudesta, synnytyksestä ja vauvavaiheesta. Riski synnytyksenjälkeiseen masennukseen on myös isompi jos äiti on jo vaihdevuosi-ikäinen. Melko suuri osa iäkkäiden äitien raskauksista päätyy keskenmenoon erinäisistä syistä. Ja onko se sitten lapsesta kivaa ylioppilasjuhlissa näyttäytyä mummokseen sopivan eläkeläisäidin kanssa?
Itse olen yli nelikymppisen naisen ainokainen, isäni oli reilusti vanhempi vielä, ja EN SUOSITTELE. - pöpönen*
Aika harvalla yksinhuoltajalla tuo yh, on oma valinta, että tuskin kukaan sellaiseksi rupeaa pelkkien elatusmaksujen ja tukien takia. Itse olen yh, sillä lasteni isä on kuollut, olimme eronneet, mutta olimme muuttamassa takaisin yhteen. Itse en seuraa hakisi lapsettomista miehistä, vaan sellainen jolla on lapsista kokemusta olisi ok tähän tilanteeseen, en myöskään haluaisi sellaista joka haluaa lapsia, sillä en halua tuntea, että niitä olisi pakko tehdä lisää. Kyllähän tuolla kaikille löytyy kaikenmoisia, jos ei joku lapsista tykkää, niin toinen taas voi tykätä...
- Tiukatperiaatteet
Olen yh-pienperheenpää. Lapseni yksin tehnyt. En pyytele elatusmaksuja, ei mörköjä kaapissa.
Periaatteeessa ihanne tilanne olisi ottaa lapseton mies, mutta...
Viime kerrasta viisastuneena. Luulin ja uskoin ihanaan 44 v mieheen, ( vanha ystäväni, niin muka empaattinen ja sympaattinen ihminen tai ainakin ystävien mielestä ) ...
Toisin kävi. Ilmoitti suhteeemme päättymisen jälkeen, että suurin ongelma oli lapseni. Muutoin olisi vieläkin kanssani.
Minulla ei ollut muka aikaa hänelle, viikolla.
Minulla on myös hoitajia ja olisi ollut aikaa, jos olisi joskus vaivautunut kysymään.
Ei koskaan kysynyt.
Toiseksi hän oli juuri eronnut. Eli tilanne kaiken kaikkiaan mahdoton.
Hän tarvii seuralaisen viikolle. Tietysti tarvi, koska ei kestä pitkän liiton päätteeksi omaa itseään ja omaa seuraansa.
Tosin minä en olisi hänen kanssaan enää. Hänen tapansa käyttää alkoholia ei kuulu lapsiperheen viikonloppuihin.
Tahdon uskoa, että on olemassa epäitsekkäitä miehiä,
joille lapsi ei ole ongelma.
Kaikki on perhekasvatuksesta kiinni. Miten on opetettu suhtautumaan lapsiin jne.
Meidän suvussa on suuri sydän vieraillekin lapsille, emmekä tuijota vaan omaa napaan.
Kannattaa miettiä tarkkaan kenet huolii seuraksi teidän perheeseen.
Koska totuus on se, että lapselliset elävät rikkaampaa elämää kuin lapsettomat.
Elämä ei ole yhtä juhlimista ja ryyppäämistä. - arnold.h
Olen lapseton 36v sinkkumies eikä koskaan ole eron syynä ollut lapset,vaan usein naisen sairaanloinen mustasukkaisuus tai ettei ole ymmärtänyt 3 vuorotyön raskautta.. olen kaikkien näiden naisten lasten kanssa tullut loistavasti toimeen, elämän tilanteet on kaikilla erillaiset ja joillain naisilla ei vaan ole yksikertaisesti aikaa muuhun kuin "tapella" lastensa isän kanssa milloin mistäkin asiasta... joten menkää itseenne ja joo valkatkaa kumppani periaatteinenne mukaan.Kukin tavallaan!
- hysteerinen yh-nauta
Täh,enpä ole koskaan tavannut äitiä joka kuvittelee olevansa lapsettomia parempi?:o
Te joiden mielestä lapset on ÄLLÖTTÄVIÄ niin katotteko omia lapsuuden kuvia ja tuumaatte, että hyi vattu kun sitä on itekin ollut lapsi? :D Lapset eivät ole mitään tyhmiä, tietävät jos heistä ei pidetä.
Jepjep olen yh-äiti ja alle 1-v lapseni on minulle tärkeintä koko maailmassa, se on sitä äidinrakkautta. Aika outoa että joku kuvailee sitä oksettavaksi :o Jos joku tulisi asiakseen kertomaan(esim nettideitti sivustolla) kuinka oksettava lapseni on niin kehottaisin häntä ystävällisesti suksimaan anukseen :)
On miehiä jotka pitävät lapsista ja on myös niitä jotka eivät pidä, kuten on myös naisia jotka pitävät lapsista ja myös niitä jotka eivät pidä! Ja miksi naiset usein etsivät miehen joilla on lapsia? Koska he pystyvät samaistumaan lapsen tarpeisiin paremmin kuin lapsettomat.. tekemättä lapsettomista kuitenkaan yhtään huonompia ihmisiä! - seikkuli100
Kertokaa ihmeessa suoraan deittipalstalla mitä etsitte, mitä haluatte ja mitä ette todellakaan halua. Sillä tavoin saatte kenties vähemmän yhteydenottoja, mutta luultavasti kuitenkin sopivampia.
Itselleni ei ole siunaantunut vielä lapsia ja laitoinkin ilmoitukseen, että haluan lapsia, mutta mielellään miehen kanssa, jolla ei vielä ole itsellään lapsia, vaan että se kenties oli kummallekin ensinmäinen ja yhteinen.
Kirjoittelin erään miehen kanssa melkein 2 kuukautta kaikesta mahdollisesta, ennen kuin suostuin tapaamiseen ja olemme seurustelleet jo yli puoli vuotta. Toki silläkin oli riskinsä, jos toisessa olisi ollut jokin ärsyttävä piirre jota ei olisi hyväksynyt, mutta meidän tapauksessa se oli rakkautta ensi silmäyksellä- ....................
Joo, en ainakaan itse ole törmännyt yhteenkään, joka olisi lapsiaan piilotellut, joten sen mukaan voi ottaa yhteyttä. Mikä toiselle on kynnyskysymys, voi olla toiselle taas plussaa.
- juntit aina juntteja
>>Nyt en vain tiedä kuinka suhtautua lapsettomiin, aikuisiin miehiin, jotka
>>ottavat yhteyttä. En haluaisi ketään tyrmätä sen takia...
Jos lapsellisuus/lapsettomuus on olennainen peruste myös niissä mieheissä, joita tapaat muualla kuin netissä, niin silloin se on hyvä peruste myös metissä. Eli jos baaritiskillä/lavatansseissa/työväenopistossa/ruokakaupassa tavatessasi kysyt mieheltä heti lapsettomuutta j ase perusteella hyväksyt/hylkäät hänet, niin silloin toki tee samoin netissäkin.
>>Olen jopa saanut suortastaan hiukan karvoja pystyyn nostattavaa
>>manausta eräältä lapsettomalta mieheltä, miten lapset ovat maailman
>> karmeimpia asioita maan päällä:(
Hölmä on hölmä, riippumatta siitä onko hänellä lapsia vai ei. Jos tuolla tietyllä miehellä olisi lapsia, hän manaisi jotain muuta. Vähän turhan rajua tuomita koo joukkoa yhden esimerkin perusteella.
Niin ja varmuuden vuoksi: olen lapsellinen mies, sanan kaikissa merkityksissä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462