Parisuhde vai ei?

petteri812

Tullu taas luettua näitä palstoja ja mietinkin, että onko vaan niin että jotkut tarvitsevat suhteet ja jotkut eivät ? Itse olen ollut aina sinkku (nyt 30-vuotias) ja suurin osa kavereista ollut ainakin 2-3 suhteessa. Itse en ole parisuhdetta ikinä kaivannut paitsi nytten kun kavereilla alkaa olemaan se "perhe elämä". Ennen viikonloppuisin soiteltiin että lähetäänkö ryyppäämään yms. mutta nykyään se ei enää onnistu kun on lapsia yms ja kaverit sanovat useasti "vakiinnu niin ei tarvitse juosta yössä yms. Itselle ainakin barissa käynti ja muut on ollu hauskaa eikä mitään pakkopullaa ennenku löytää vaimon. Toisaalta minullakin on kavereita, jotka eron jälkeen on sinkkuna max kuukauden niin onko se parisuhde niin tärkeä vai eikö osata olla yksin vai miksi on oltava suhteessa ? Olen itsessä huomannut että en edes oikeasti ala tykkäämään naisesta kun todella harvoin vaikka olisi kuinka kaunia yms. tähän mennessä 2 naista on ollu todellisia ihastuksia joiden kanssa olisin halunnut enemmän. En edes periaatteessa usko että kukaan voi alottaa uuden henkilön kanssa suhteen 2vko edellisestä eroamisen jälkeen.

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14

Niinpä, meitä on monenlaisia ja jokainen voi puhua vain omasta puolestaan.
      Parasta olisikin kun tekee niin kuin tuntuu, eikä anna ympäristön vaikuttaa valintoihinsa, silloin voi luullakseni elää onnellisen elämän.

Toiset eivät pysty koskaan rakastumaan, toiset rakastuvat lievemmin ja jotkut taas tulisesti. Useimmiten nämä joilla tunne-elämä on laimeahkoa eivät niin helposti ajaudu parisuhteeseen.
      Mutta meikäläisen kaltaiset erittäin vahvan tunne-elämän omaavat piruparat saavat osakseen runsaasti ongelmia naisista ja parisuhteista.
      Kumpi on sitten parempi, varmaan se olotila jossa viihtyy.

Good luck

• Nuorehko nainen

Osittain eri mieltäkin. Monet niistä ketkä osaavat rakastua todella, eivät helpolla ajaudu parisuhteeseen vaan parisuhteen vuoksi. Eli tarvitsee todella sen rakastumisen tunteen, että on juuri sen toisen kanssa mieluummin kuin kenenkään muun maailmassa. Sitten on näitä sarjaseurustelijoita, joista osa ei varmasti ole ikinä edes kokenut oikeaa rakkautta, vaan ajattelevat että parisuhde kuuluu elämään. Kun entinen suhde loppuu, aletaan seurustella jonkun sopivan ja kivan kanssa. Samat ovat niitä ketkä kyselevät "no mikä siinä on vikana", jos ei joku toinen vaikka kiinnostu heti treffikumppanistaan.

Itse kuulun tuohon samahkoon kategoriaan kuin aloittaja, eli seurustellut vain pari kertaa (pitkään), ja toipuminen erosta todella kestää. Olen toki ihastunut vahvasti useammin, mutta seurustella pystyisin vain sellaisen kanssa jonka ajattelisin olevan suuri rakkaus. Samoin en osaisi kuvitellakaan että voisin vaihtaa lähes lennosta, yksinkertaisesti se ei onnistuisi koska olen rakennettu eri tavalla.

Ei siis mitenkään arvostellen, että toinen olisi parempi kuin toinen, mutta ihmiset ovat vaan niin erilaisia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      47
      3078
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      42
      2290
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      62
      2189
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      95
      2077
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      63
      1794
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      18
      1734
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      77
      1547
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1328
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      137
      1277
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1064
    Aihe