Vielä jokin aika sitten ajattelin toiveikkaana, että seksi sujuu hyvin, ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
No paskanmarjat se mihinkään muuttuu.
Mies tyydyttää kyllä itsensä, minuun. Itse jään ilman.
Miehen mielestä kaikki on hyvin. Rakastaa minua kovasti, huomioi jopa suhteellisen paljon, pitää minua erittäin haluttavana.
Viime aikoina seksiä on ollut paljon ja joka kerta minun aloitteestani. Siinäkö vika? Uskomatonta!
Mikään ei toimi
11
245
Vastaukset
- diibadaaba
Tähän en voi sanoa muuta kuin TERVETULOA KERHOON! Täällä sama vika! Ja puhuminen auttaa tasan kaks kertaa ja sit jatkuu sama peli... Miettinyt olen kyllä sitäkin, että sanoisin jälkeen, että näin taas minut jätettiin ilman, mutta se tuntuu niin ilkeältä, vaikka ehkä totuus sattuu... Laiskistunut taitaa äijä olla ja ehkä se ottaa päähän, kun tietää, että siitä olis SIIHEN!
- ...............
Puhutteko miestenne kanssa näistä asioista?
- 4 + 4
Tää on helppo juttu: ensin naisen orgasmi, vasta sitten yhdyntä.
- women in love
JESS!
- 13
Vastaus tuohon on yksinkertainen, äijänne ei enää kiihotu teistä.
Mutta nuorten naisten perään kyllä kiinnostus ja vilkuilu pelaa, näin se on.
Tarkkailkaapa äijäänne kun kaikenpuolin kaunis nainen kävelee ohi, silmät muljahtelee kuin pöllöllä vaikka pää ei varovaisuussyistä käänny.
Oletteko arvon naiset lihoneet tai muuten muutuneet kun noin on käynyt, tai sitten on vain aika tehnyt luonnollisen tehtävänsä.
Verratkaapa itseänne hoikkien ja seksikkäiden nuorten naisten olemukseen ja tehkää jophtopäätöksiä.
Tämä sillä koska seksuaalisuus on miehille niin fyyistä toimintaa.- raivotarJUSTtollasil
siis just näin! taidat olla juuri kirjoittamasi luvun tasolla!!!
kun et kenestäkään mitään tiedä, niin joko se on lihonnu tai sitten se on vanha!
voi siis toivon, että saisit päähäsi järkeä ja lakkaisit pintaliitopissiksenä olon!!!
vertaa sinä itteäs mieheen!!!
- good vibes
Hanki pieni vibraattori (klitoriskiihotin). Sitä on kiva käyttää yhdynnän aikana, meillä mies tykkää kun käyttelen sitä välillä, lisää kuulemma miehenkin nautintoa. Kyllä naisen tulee uskaltaa ja osata sanoa miehelle, mistä nauttii ja mitä haluaa. Jos mies vain itsekkäästi tyydyttää itsensä, niin asia on otettava vakavasti puheeksi. Ja tosiaan, jos naisella kestää kauan saada niin sitten apuvälineet kehiin, niinkuin itse teen.
Eräs aikaisempi miesystäväni väitti mulle silmät kirkkaana, että "naiselle orgasmi ei ole niin tärkeä". Pöyristyttävä lausunto! Hänen ex-vaimonsa oli varmaan uskotellut miehelle asian, että tämä hoitaisi hommat nopeasti. Annoin miehen kuulla kunniansa, ja se meidän suhde tyssäsi siihen.- Orgasmilla ja ilman
No minulle orgasmi ei ole niin tärkeää seksissä. Pidän nimenomaan itse seksistä ja jos orgasmia ei sillä kertaa ole tullakseen niin en kyllä kaipaakaan sitä. Minä saan tavallaan tyydytystä seksistä nautiskelusta.
- Onko seksi hyvää...
Orgasmilla ja ilman kirjoitti:
No minulle orgasmi ei ole niin tärkeää seksissä. Pidän nimenomaan itse seksistä ja jos orgasmia ei sillä kertaa ole tullakseen niin en kyllä kaipaakaan sitä. Minä saan tavallaan tyydytystä seksistä nautiskelusta.
... jos kumpikaan ei saa orgasmia?
- Puutostilassa
Ei se iso O olekaan se tärkein asia...mutta kyllä sitä alkaa kaipailla, jos jatkuvasti jää ilman.
Asiasta on puhuttu...sen jälkeen seksi onkin mahtavaa ja tajunnanräjäyttävää, ehkä sen 2, jopa 3 kertaa peräkkäin. Ja taas palautus samalle linjalle...
Viime aikoina mies on mutissut jotakin "sori, mä oon aika väsynyt" kun on saanut itsensä hoideltua. No kiva. Ei meitä muita koskaan väsytäkään...
Hän usein hihkuu kuinka mahtavaa seksiä meillä on...johon itse totean "Niin SINUN mielestä mahtavaa." Ei reaktiota.- 25
No äijäs on täys juntti, muuta en voi sanoa. Mut vikaa sussakin, jos et ota ohjia käsiisi. Miks sun pitää alistua joksikin barbaraksi? Sanot äijällesi, että huomaavaisiakin rakastajia löytyy, jos ei ala ottamaan myös sua huomioon. Miksi sä tyydyt murusiin jos toinen saa syödä koko kakun? Herätys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132817- 2232649
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172074Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262028Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa571873Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701592Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr141249Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991245Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta891078